PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z hamulcami



damianlapszys
25-07-09, 14:14
Witam. Moj problem polega na tym ze zamontowalem z przodu tarcze BREMBO max i klocki ebc green stafy a z tyłu zrobilem swapa z bebnow na tarcze od aerodecka 1.6. Po wszystkim okazalo sie ze auto duzo gorzej hamuje niz na starych zajechanych tarczach z klockami za 30zl i z tylu z bebnami niz na tym ,, pseudo super zestawie" a na dodatek po takich 3 ostrzejszych hamowaniach leci mi dym z tych klockow green staff. POMOCY bo pod maska od tygodnia jest juz H22A i nie moge sie zatrzymac!!!!!!!!! aha chodzi mi o civic 5D przed liftem.

banias
25-07-09, 16:04
proponuje przeczytac tam napewno znajdziesz odpowiedz

http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=8735

spychu
25-07-09, 18:53
A ja proponuje wymienić Green Shity np. na DS Performance albo DS2500 i do tego gnące się we wszystkie strony świata Maxy zmienić np na ORO i będziesz hamował.

Do tego oczywiście sprawdzenie czy żaden z tłoczków nie jest zapieczony, przeczyszczenie i nasmarowanie prowadnic, ewentualna wymiana gumek i tyle. O prawidłowym odpowietrzeniu chyba wspominać nie trzeba

crash
28-07-09, 13:07
i nie dziw wie ze Ci dym leci bo tarcze sie dociera wiec na poczatku proponowalbym delikatnie sie z nimi obchodzic

taz666
29-07-09, 10:49
i nie dziw wie ze Ci dym leci bo tarcze sie dociera wiec na poczatku proponowalbym delikatnie sie z nimi obchodzic

Dokładnie, niedawno zmieniłem tarcze i klocki (Speedmax + Greenstuff) i przez jakieś 2-3 dni walił mi dym z klocków po hamowaniach, chociaż delikatnie się z nimi obchodziłem. Taki urok widac tych klocków że się muszą dotrzec. Proponuję się naprawdę delikatnie zatrzymywa przez pierwsze 400-600Km bo będziesz miał mukę jak Ci się tarcze pokrzywią, chociaż Brembo ostatnio zjechało z jakością i gną się tak czy siak.

kaktusr
29-07-09, 22:21
Głupie pytanie ale nie zaszkodzi spytać A pompę żeś zmienił ?

damianlapszys
01-08-09, 22:19
nie zmienilem, a na jaka mam zmienic?

kaktusr
02-08-09, 11:02
nie zmienilem, a na jaka mam zmienic?

Pierwsze pytanie to jaką pompę masz obecnie w aucie ? A założyć powinieneś moim skromnym zdaniem spokojnie 1caową np od prelude VTI. Ja u Siebie mam 13/16 a miałem wcześniej 242 przód a tył bębny w tej chwili zeswapowałem sam przód na 262 i już obecna pompa nie daje rady jestem na etapie poszukiwań 1 calowej od prelude albo chociaż 15/16 od EK4. To normalne że w tej chwili Ci to nie hamuje bo po prostu pompa nie daje rady nie zauważyłeś że pedał przy hamowaniu wpada głębiej ?

damianlapszys
04-08-09, 11:33
ale wymieniajac pompe musze wymienic tez przewody kamulcowe?