Zobacz pełną wersję : Wydech w VTI
Szukałem ale nie znalazłem
Panowie co zrobic - chce zalozyc sportowy wydech ale nie chce zygac w aucie od ryku silnika, da sie osiagnac jakis kompromis?wiem na pewno ze kolektor zmienie, ale co z srodkowym i koncowym tlumikiem i co z katem?? co ze srednica rur??
prosze mnie nie opier..lac nowy jestem
civic92 vti
chcesz komfort, wstaw poza kolektorem sportowy kat, srodkowy zostaw, koncowy daj jaki chcesz, zmien troche srednice rur, nie wiem jak seria, ale 2cale mysle ze spoko, jak ma byc umiarkowanie, tyle ze nie wiem jaki to da efekt z osiagami :-)
ja nie widze opcji komfortu ze sportowym wydechem
co do koncowego to mysle ze nie obojetne bo ( i tu cala historia):
kupilem auto z wydechem frankensztajnem (dzwiek boeinga) osobiscie nie uwazam takich wiec musialem cos z tym fantem poczac,jako ze i tak bede caly wydech zmienial to chcialem go uciszyc najmniejszym kosztem i pojechalem do "pana zenka" co to robi sam tlumiki i zrobil mi koncowy za 100plnuf (wyprodukowal i zamontowal) jest ciszej o wiele ale wydaje mi sie ze auto jest w cholere slabsze.zreszta jest dowod praktyczny bo zaraz po kupnie scigalem sie z kumplem co ma colta gti i dostal manto okrutne i jego 2 kolegow z klubu tez(po prostu masakra) a coltygti maja katalogowo 7,6 do setki. po naprawie u pana zenka juz nie jest tak kolorowo - leje go ale nie tak ostro
jako ciekawostka koles od ktorego zakupilem auto zamontowal jko koncowy tlumik srodkowy od CRVa
wiec osobiscie wydaje mi sie ze koncowy tez ma cos do gadania.
ja nie widze opcji komfortu ze sportowym wydechem
ja nie mowie ze chce miec komfort jak w esie ale w granicach rozsadku, nie mow ze jak ktos ma sportowy wydech to pakuje kolektor i przelotowa rure do konca samochodu
to po co ten kolektor???chyba dla poprawienia osiagow, a jezlei to to i dobry wydech inaczej szkoda kasy??
nie prawda??
to po co ten kolektor???chyba dla poprawienia osiagow, a jezlei to to i dobry wydech inaczej szkoda kasy??
nie prawda??
wlasnie tylko nie chce miec boeinga, kazdy kto ma sportowy wydech ryczy jak startujacy samolot??wiem ze jak dam tylko kolektor a reszta to bedzie rura to ryk bedzie straszny wiec dlatego pytam co mozna zalozyc zeby bylo w granicach rozsadku
wiec nie wymienij kolektora i wstaw se wydech taki jak napisal LIO
wstaw seryjny a nie samoróbkę...
w 5 gen restrykcyjny i mocno wyciszajacy jest koncowy - jak go wymienilem na przlot od TomaRacing to myslalem ze jezdze 747 a nie samochodem - ryczalo , pierdzialo - zmienilem kata na metal;owy , duzy tłumik srodkowy by el-tec do konca i kioenic ten co byl - traz jest wzgeldie komfortowo do 4000 obrotow - pozniej o komforcie nie ma raczej mowy ;) te auta juz w serii sa dosc glosne wiec klazda modyfikacja bedzie raczej in minus z komfortem
pzdr
skoro mowa juz o wyedchu to moze mi ktos powiedziec jaka srednice wydechu ma Vti orginalnie. chodzi mi o wydecch i srednice kolektora w miejscu laczenia sie z wydechem ma ktos takie informacje ??
stawiam na 39mm (wew)
ja potrzebuje dokladnych prawdziwych danych jesli ktos ma to bardzo prosze o podanie :D
Poszukaj w manualu.
Gdzie jest manual? Poszukaj linków na forum, czyli użyj opcji "Szukaj".
Poszukaj w manualu.
Gdzie jest manual? Poszukaj linków na forum, czyli użyj opcji "Szukaj".
Jak narazie do dzisiaj nie znalazlem zadnych wymiarow w manualu :/
Radziłbym raczej na zagramanicznych forumach
wewnetrzna srednica kolektora na samymy koncu to ok 38mm, a srednica rury wydechowej to 45-46mm tez oczywiscie wewnetrzna.
mam pytanie czy to prawda e srodkowy tlumik w vti jest przelotowy? i jeszcze jedno jak jest z wydechem w itr? Ma przeloty jakiej srednicy??
wydech w vti ma 46 mm po wewn. na całej długości.
pzdr.
stawiam na 39mm (wew)
tyle to ma 1,5 zwykłe
wydech w vti ma 46 mm po wewn. na całej długości.
pzdr.
potwierdzam
ITR ma wszystkie rurki 2,25cala czyli kolo 58mm zewnetrznie ma dwa przeloty i komorowy koncowy.
a jakie beda skutki zalozenia 2.5 calowego wydechu do b16a2?? Mysle troche przyszlosciowo , mozliwe ze bedzie jakies b18, kolektor z wyjsciem na 2,25 i do 1 tlumika 2,25 tlumik 2.5 cala i cala reszta na sprych tlumikach 2.5??
Witam,
Podłączę się, by nie zakładać nowego tematu.
Chcę zrobić przelot 2,5" do swojego EG6. Może ryczeć jak startujący Jambojet, nie przeszkadza mi to - nawet dobrze. PRIORYTETEM SĄ OSIĄGI- MAX WZROST MOCY I MOMENTU! Nie wiem jednak jaką opcję wybrać:
1 Prosta rura
2 Rura na dwóch przelotach
3 Prosta rura z końcowym przelotowym
4 może sam sierodkowy?
Słyszałem, że montowanie opcji nr1 nie ma sensu "ze względu na wymaganą pojemność układu". Co o tym sądzicie? Czy nie montując przelotowej puchy na końcu będzie dużo głośniej niż z zamontowaną?
p.s:
słyszałem, że seryjny kolektor w VTi ma zamontowana na końcu zwężkę? Rozumiem, że powinienem ją wyciąć? > > > OSIĄGi
Słyszałem, że montowanie opcji nr1 nie ma sensu "ze względu na wymaganą pojemność układu". Co o tym sądzicie? Czy nie montując przelotowej puchy na końcu będzie dużo głośniej niż z zamontowaną?
oryginał supersprinta przewiduje 2 warianty:
- prosta rura
- rura z pseudokatalizatorem
w obu wariantach na koncu jest dedykowany komorowy
w obu przypadkach ss mówi o przyrostach
sam mam prosta rure (tyle ze 2inch) i jest ok (czyt. na hamowni wyszloz tym wydechem 112HP)
ale czy te 2.5 cala na wet na 2 tlumikach nie pogorszy osiagow? nie spadnie moc i momet?? U uzytkownika grooby ma zalozony 2.5 cala moc ladnie wzrosla!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.