Zobacz pełną wersję : Kompresja
Witam znowu!
Właśnie wróciłem od mechanika u który sprawdzał kompresje
Jak się okazało wynosi ona po 14 na każdy cylinder
Czy tak ma być ?
Problem polega na tym, że i tak bierze olej jakieś 1l/6000 tyś.km.
Zadałem mu wieć pytanie gdzie ten olej spierdziela on na to, że nie wie.
Chciałbym zmienić olej tylko nie wiem na jaki
Teraz mam bo taki tu był jak to auto kupiłem LOTOS MINERAL.
Jaki wlać ten olej
Mechanik doradzał mi żeby wlać Castrol GTX Magnatec
Czy to dobry wybór.
Dodam, że auto ma przejechane 170 000, a silnik to 1.5 16V D15B2
Witam znowu!
Właśnie wróciłem od mechanika u który sprawdzał kompresje
Jak się okazało wynosi ona po 14 na każdy cylinder
Czy tak ma być ?
Problem polega na tym, że i tak bierze olej jakieś 1l/6000 tyś.km.
Zadałem mu wieć pytanie gdzie ten olej spierdziela on na to, że nie wie.
Chciałbym zmienić olej tylko nie wiem na jaki
Teraz mam bo taki tu był jak to auto kupiłem LOTOS MINERAL.
Jaki wlać ten olej
Mechanik doradzał mi żeby wlać Castrol GTX Magnatec
Czy to dobry wybór.
Dodam, że auto ma przejechane 170 000, a silnik to 1.5 16V D15B2
wszystko ok, ale temat olej byl juz parenascie razy, kazdy doradzal swoj i wszystko jest tylko uzyj ->szukaj!!
ja mam VALVOLINE RACING :)
kompresja wzorowa :-)
to zejscie oleju mysle ze calkiem prawidlowe, tzn nie balbym sie. Przypuszczam ze uszczelniacze zaworowe nalezaloby wymienic, przy okazji sobie wyregulujesz zawory.
Olej to zmien napewno, Lotosem to mozesz zalac do czyszczenia silnika na 1000km i tyle. Castrol dobry, ale ja bym lat pólsyntetyk 10W40 firmy ze sredniej/wyzszej pólki ;)
Dziwne ja miałem we wcześniejszym civicu 1,5 16V i niewiadomo jak bym nie zylowal nic nie zjadal oleju totalne zero, mialem zalanego mineralnego quakera, kompresje mialem podobnie jak ty ( przynajmniej jak kupilem bo wtedy tylk osprawdzalem)
? :shock:
Czytam tak te informacje na temat zapłonu i już sam nie wiem jak to jest z tym zapłonem.
U tego mechanika, u którego robiłem ę kompresję to prosiłem także o sprawdzenie zapłonu.
Jak go spytałem o ten zapłon to on stwierdził, że tu sie zapłonu nie ustawia bo jest ustawiany elektronicznie, a kręcenie tym aparatem zapłonowym i ta mi nic nie da, bo czy będę kręcił od siebie czy do siebie to i tak bęzie bez różnicy
Więc pytam jak to na prawdę jest z tym kątem?
________________________________________________
zapomniałem jeszcze zapytać o jedno!
Czy jesteściemi wstanie powiedziec co to jest za czarna puszka ktora znajduje sie na lewo od strony filtra paliwa
do czego ona sluzy ?
silnik d15b2 1.5 16v
Edytuj posty.
Pewnie mówisz o pokrywce pod którą nieco niżej jest przepustnica.
to jest taka czarna puszka z ktorej wychdza dwa przewody.
ona jest na lewo od filtra paliwa gdy patrzysz na auto z przodu tzn. gdy podniesiesz maske do gory i stoisz przed autem
Z dolu tej puszki jak zauwazylem wchodzi jeszcz jeden przewod ktory skierowany jest do nadkola i tam odprowadzony
poluzuj sruby od aparatu zaplonowego i krec nim, zobaczysz jak zachowuja sie obroty. Reguluje sie napewno nim, tym bardziej jak mechanior wezmie lampe stroboskopowa, to przy ruszaniu bedzie widzial zmiany.
Napisałeś że jak będę kręcił tym aparatem to zmieniać się będą obroty.
Chodzi Ci o wolne obroty?
nie no poprostu jak zmienia sie zaplon, to po obrotach slychac ze troszke inaczej pracuja. Zaobserwowalem to tylko przez chwile, jak u siebie podmienialem i regulowalem aparat zaplonowy, ale fakt jest faktem, ze sie nim reguluje, przynajmniej tak jestem przekonany :-)
mi też żre olej, ale auto jeździ *****iście- stawiam na uszczelniacze, temat rozkminie wkrótce
Jak go spytałem o ten zapłon to on stwierdził, że tu sie zapłonu nie ustawia bo jest ustawiany elektronicznie, a kręcenie tym aparatem zapłonowym i ta mi nic nie da, bo czy będę kręcił od siebie czy do siebie to i tak bęzie bez różnicy
Mam dobrą radę... zmień mechanika !!!
1L na 6000 km to nie tragedia jeszcze... Hondy, szczegolnie te wysoko krecone zawsze lubily sobie lyknać oliwy...
No i żadnej odpowiedzi na temat tej czrnek puszki o korej oisałem wyżej
No i żadnej odpowiedzi na temat tej czrnek puszki o korej oisałem wyżej
na lewo od filtra to jest puszka z bezpiecznikami przynajmniej u mnie ;)
mi też żre olej, ale auto jeździ *****iście- stawiam na uszczelniacze, temat rozkminie wkrótce
one zawsze *****iscie jezdza ;) - jak niebiesko przy odpaleniu przy zimnym z rury to uszczelniacze, jak cieply na obrotach dymi to pierscionki..
pozdro
moze chodzi o puszke pod spodem pod filtrem paliwa
http://img186.exs.cx/img186/7280/img00166oq.jpg
Ty masz silnik inny niż ja bo to v-tec
ja nie mam akumlatora w tym miejscu.Akumlator jest niż.
A ta puszka nie jest poniżej filtra paliwa tylko obok
Akumlator jest niż.
Ja się spytam której generacji jest twój Civic? 4 gen, czy 5 gen, bo jest inny układ pod maską między nimi.
No i żadnej odpowiedzi na temat tej czrnek puszki o korej oisałem wyżej
...bo napisałeś zbyt enigmatycznie. Która to generacja civica? (po umiejscowieniu aku wnioskuje, ze czwarta) JAki dokladnnie silnik. Opisz dokłdniej tą puszkę albo najlepiej zrób zdjęcie...
jak wtawic zdjecie?
pomozcie
jak bede wiedzial jak to w koncu bede wiedzial co to jest za puszka
masz serwer jak nie to mi wyslij rikoo@civicklub.pl to wstawie
http://rikoo.republika.pl/sp/cos.jpg
O to mu chodzi :D
Dzieki za wstawienie zdjecia
wlsanie o to mi chodzilo
czekam na jakies sugestie co to jest za puszka?
Dokąd przewody od tego czegoś prowadzą?
Też mam D15B2 i nie mam tego...
Pochłaniacz oparów paliwa z filtrem bodajże węglowym. W niektórych jest, w niektórych nie ma.
tak jak EMG powiedzial przewody prowadza m.in. do przepustnicy - byla o tym mowa w temacie sportowych zbiornikow paliwa. Co to ma w temacie Kompresji (http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18704) ?
jaki masz problem z "ta czarna puszka"?
z tą puszką jest wszystko ok
Pytałem do czego to służy i tyle
Teraz juz wiem, ale czy ten filtr o ktorym mowiliscie sie wymienia a jesli tak to gdzie go mozna kupic i ile to kosztuje, acha jeszcze jedno jaki to ma wplyw na prace silnika?
stary wszystkie duperele kupisz w motoryzacyjnym :!:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.