PDA

Zobacz pełn± wersję : Jak zdj±ć ramkę???



kopatshu
22-07-09, 10:22
Witam serdecznie. Jako, że jestem szcze¶liwym posiadaczem EG3, postanowiłem je trochę dopie¶cić, żeby miało ręce i nogi, bo poprzedni wła¶ciciel jeĽdził a nie dbał. Moim dzisiejszym problemem jest fakt powstawania b±bli z powietrzem w ¶rodku na blacie zegarów. nie byłoby to większym problemem, gdyby powodowało tylko brzydki wygl±d, lecz najgorsze jest to, że jeden z tych b±bli powstał przy wskazówce poziomu paliwa i się ona na tym b±blu zawiesiła także nie wiem ile wachy zostało mi w baku a w dodatku to nie wiem jak zdj±ć tę czarn± ramkę zegarów. Ostatnio próbowałem ja zdj±ć, ale stwierdziłem, że zaraz pęknie, więc skręciłem wszystko do kupy i tak jest do tej pory. Proszę o pomoc, jak zdj±ć tę ramkę i pozbyć się tych b±bli.

Gorli¶
22-07-09, 10:52
Sciagnij manual do hondy (jest na forum) i tam jest napisane jak sciagnac ten czarny panel. W skrocie wyglada to tak:
2 srubki nad szybka zegarow, potem podwazasz wlacznik awaryjnych (ostroznie zeby nic eni porysowac) pod nim jest jeszcze jedna srubka. Potem musisz to z "czuciem" wyczepic, odpiac kostke od zegarka.
Nie wiem czy uda Ci sie usunac bable, moze warto poszukac zegarow z obrotomierzem i do razu zrobic przekladke?

s3b
22-07-09, 10:55
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=9080

Tutaj masz poradnik krok po kroku.

A co do tych b±bli to raczej nic z nimi nie zrobisz. Prawie każda Honda je ma, moje również...więc to jaka¶ wada fabryczna.

kurgan
22-07-09, 11:18
mozesz sie z tym bawic i popieprzyc wskazowki, ba sa dosc delikatne, mozesz kupic caly licznik z seryjnymi tarczami i zalozyc co ci sie podoba....

ramka: 2 sruby z gory, jedna za awaryjnymi, musisz wypiac/wysunac i ukarze sie twoim oczom 3 srubka. pozniej zaczynasz wyciagac plastik, jest na zatrzaskach. trzeba uzyc sily, ale z glowa. najlepiej od lewej do prawek i delikatnie podwarzac srubokretem. zatrzaski masz nad nawiemami z gory z tego co pamietam

kopatshu
22-07-09, 13:04
dzięki za pomoc:) brałem też pod uwagę SWAPik licznika od VTI EG6, tylko czy jak to wszystko podł±cze u siebie to czy wszystko będzie pacać bez zarzutu ( głównie chodzi mi o obrotomierz, bo u mnie w najbiedniejszej wersji EG3, nie mam obrotka na blacie), czy będzie tam jak±¶ dodatkowa kostka do podł±czenia obrotomierza czy co??

Gorli¶
22-07-09, 14:10
Zegary nie musza byc od EG6 - moga byc z kazdej wersji z obrotomierzem, nie pamietam teraz dokladnie jakie przelozenia sa w roznych silnikach, ale ja mam zegary od d16z6 i porownujac obroty i predkosc nic nie przeklamuje. W zegarach mam dodatkowa wtyczke SRS na airbag, ale tez mam najbiedniejsza wersje EG3 wiec po prostu zostawiasz to puste. Wyjmujesz swoje zegary, wkladasz nowe z obrotomierzem, podpinasz dwie kostki ktore wczesniej byly podlaczone do starych zegarow i juz. Wszystko bedzie dzialac. Warto przy okazji odswiezyc podswietlenie tarcz - nowe zaroweczki, lub diody.