PDA

Zobacz pełną wersję : Accord TDI



siemaR
14-04-06, 21:03
Potrzebuję w miarę wygodny, duży, w granicach rozsądku ekonomiczny, i nie bardzo mułowaty samochód. Coraz poważniej zastanawiam się nad accordem, nie mam kompletnie doświadczenia z dieslami, do gazu raczej się nie przekonam, chętnie poczytam doświadczenia użytkowników, ewentualnie jakieś argumenty za i przeciw, które mi wybiją ten wybór z głowy, albo utwierdzą w słuszności moich przemyśleń.
EDIT:
nie konkretnie ten, ale coś w tym stylu: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1023375 , budżet jest ograniczony do ok 20k ;) Pakować się w diesla ? :D

Dzida
14-04-06, 21:12
A kto te silniki dla Hondy robil? Rover? :/

Wombat
14-04-06, 21:36
nie bierz tego diesla. Ludziki maja jaja z tymi silnikami.

siemaR
14-04-06, 22:08
prawie mnie przekonałeś :) Zdaję sobie sprawę że H to nie diesel, ale założenia są takie jak wyżej a nie inne, do zabawy i jeżdzenia to nie jest słuszny wybór, ale nie bardzo widzę inną markę i szukam jakiegoś kompromisu - ten wydawał mi się niegłupi. Jak naprawdę accord z tymi silnikami jest tragiczny to trudno. A jakieś konkrety z tymi jajami :D ? Awaryjne toto ? Szybko się zużywa? :smile:

Dzida
15-04-06, 01:19
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=176247#176247

"Witam Od niedawna mam taka Hondzie. Powiem jedno szukaj materialow do Rovera 620sdi to sa 2 identyczne samochody!! silnik i caly osprzet silnika jest Rovera.Ogolnie te Tdi byly skladane w UK;] poprzedni wlasciciel opowiadal jak zamawial linki do szyberdachu to w hondzie nie mogli sciagnac wiec pojechal do salonu Rovera i bez problemu za kilka dni dostal czesci;] tak jest ze wszystkim..."

"nieznam sie na accordach ale jedno wiem silniki diesla som od rovera do roku 2003"



Mi by tyle argumentów wystarczylo

tomi
15-04-06, 01:24
aaaaaabbsolutnie nie warto kupowac accorda TDI ani on zwawy ani on ekonomiczny ani on bezawaryjny i jeszcze kultura pracy silnika pozostawia wiele do zyczenia....

Wombat
15-04-06, 03:12