Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Możliwe? D13b2 na H22



RyBa
28-06-09, 22:43
Jak w temacie jest możliwosc takiego swapa? Z klasycznego D13 przełożyc silnik z Preludy H22?
Jakie koszty mniej wiecej takiego przedsiewziecia? Czy taniej, szybciej, bez kombinacji bedzie swap na jakis B18 albo cos innego 150km+

Free
21-07-09, 23:16
czy tak czy siak będziesz musiał wymienić hamulce półosie bak i wiele innych pierdół. H22 nie nadaje sie do jazdy na zakrętach. Jest za ciężki. Jeśli chcesz fajne autko z małą pojemnością to pakuj d15b (vtec 130km), lub b16a(1.6 170koni). Albo b18c4 (dobre 1.8 pod soft turbo) :)

arekgr
22-07-09, 06:46
Jeżeli masz budę w super stanie, to grzeb w niej. Ale jeżeli są jakieś "mankamenty", to lepiej zmień furacza na lepszą bazę do modów, albo coś już z większym motorkiem :)

Tompro
22-07-09, 18:46
czy tak czy siak będziesz musiał wymienić hamulce półosie bak i wiele innych pierdół. H22 nie nadaje sie do jazdy na zakrętach. Jest za ciężki. Jeśli chcesz fajne autko z małą pojemnością to pakuj d15b (vtec 130km), lub b16a(1.6 170koni). Albo b18c4 (dobre 1.8 pod soft turbo) :)

No i znowu kolejny co się naczytał pierdół a silnika H22 na oczy nie widział. Civic z H22 normalnie się zachowuje w zakrętach, dobry zawias i nie ma najmniejszych problemów. H22 nie waży dużo więcej od B serii. Dajesz pare lekkich elementów i waga jest porównywalna do B18.

Patey
22-07-09, 21:10
Jest dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, jeżdże już ponad rok swoim eg z h22 i nie odczuwam żadnych różnic na zakrętach. Identycznie się jeżdzi jak b18 z klimą.

chedder
22-07-09, 23:26
tylko cena swapa na h22 jest zdecydowanie wyzsza.

Jak juz zapewne znalazles na tym forum (w co ja wierze ?:confused:) d13 to najslabsza baza do modyfikacji.
Koniecznosc wymiany baku, wymiany wiazki, zegarow, i mnostwa innych ******* czeka Cie napewno przy kazdym swapie.
Jednak swap na B serie jest latwiejszy, tanszy, efektywniejszy moim zdaniem pod wzgledem cena/osiagi od swapa na H.
Bedac na Twoim miejscu i chcac taniej szybciej bez kombinacji szedl bym w d16z6 lub d15b7+z6 gora.
W obu przypadkach zakrecisz sie w okolicy 150 KM.

...Bartuś...
23-07-09, 23:42
Nie wiem z kąd wy te niby kosmiczne ceny swapów na H serie bieżecie ...Uwierzcie Mi że całe ogarniecie swapa da się wykonać w 8000zł a jak ktoś ogarnia wsadzenie silnika sam to w 6000zł czyli taniej niż sam swap B18 a mocy i momentu w serii dużo dużo więcej

junior20066
24-07-09, 12:09
podłoncze sie pod temat ja tez planuje swapic i sie zastanawiam nad h22a czy b18c4 ogolnie chcem budowac szybke N/A moze z czasem turbo ale narazie plan zrobic szybkie N/A czytałem duzo ze prosciej i bez komplikacji wstawic b18c4 ale ten silnik stał sie juz za popularny wszyscy go wstawiaja :P powiedzcie jak z osiagami takiego b18c4 a h22a ?? co byscie radzili pod N/A jak z dostepnosciami czesci typu kolektor sportowy itp ?i ktory silnik jest tanczy do rozbudowy i mniej awaryjny ??

majdan
24-07-09, 17:29
Prosze mi sie tu nie rozpisywać z pytaniami "jaki silnik wybrać"

Posuzkujących silnika zapraszam tutaj:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=11737
Lektura obowiązkowa