Zobacz pełną wersję : problem-sonda
Witam.Po wymianie kolektora wydechowego na 4-2-1 i katalizatora na rezonator megan racing po jakimś czasie zapaliła się kontrolka silnika. samochód zaczoł pracować w trybie awarii i stracił moc. Zresetowałem komputer i znów po jakimś czasie problem powrócił. Dowiedziałem się że często tak się dzieje i jedynym ze sposobów na zlikwidowanie tego problemu jest montaż omulatora u "gazownika". Aby się upewnić podjechałem do jednego ze znanych warsztatów gdzie modyfikują hondy. Panowie zaproponowali mi abym wykręcił sondę, w miejsce niej wkręcił zaślepkę(starą sondę lub korek)Wykręconą sondę wsadził do pudełeczka np. po świecyAby się nie brudziła) i przymocował ją gdzieś pod samochodem. Ponoć się tak robi i wszystko wraca do normy (spalanie itp.). Co wy na to jhak roawiązać ten problem pozdrawiam
eee a co to za rozwiazanie "wywal sonde" albo "montuj omulacostam"? Wymiana wydechu nie powoduje zadnych bledow w pracy silnika. Jedz do ASO Honda i niech zczytaja ci blad i zrobia co trzeba a nie do "specow" od tuningu Hond :)
u mnei tez tak było jak wymieniłem katalizator i zapalil sie check, po sprawdzeniu w serwisie wyszło na to ze sonda oczytuje złe parametry podobno dzieje sie tak gdy jest zamontowany nie seryjny katalizator.....panowie polecili zamiast sondy wstawic jakis emulatro który caly czas będzie podawal odpowiedni sygnał do komputera....jak chcesz namiar na to to PW
a i kolego uzupełnij profil bo eni wiadomo jakim autem jeździsz....
ale ty masz ZX-Spectrum zamiast ECU :D
ja zmieniłem na 4-2-1
zdjąłem kata, załozyłem układ wydechowy-przelotowy-bez kata
i nic sie nie zaswieciło....
na szczeście... :roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.