PDA

Zobacz pełną wersję : Jak podnieść moc?



szejker1987
22-06-09, 20:58
Witam serdecznie !

Około 4 tygodni temu kupiłem Civica VI gen 3d 120 tyś przebieg z 98 r. Autko zostało zmodyfikowane przez porzedniego właściciela. Seryjny silnik 1.4i S ma teraz 118 KM (wykres z chamowni). W aucie zostały zmienione:

1) Hamulce: Wiercone i frezowane tarcze Mikoda + klocki Nisshin
2) Zawieszenie: amortyzatory Bilstein B4 + sprężyny Vogtland
3) Wkładka K&N
4) Sportowy układ wydechowy z kolektorem
5) Obrobiona głowica

Stylistycznie nie ma, żadnych zmian poza felgami i brakiem znaczka na przodzie. Interesuje mnie zwiekszenie mocy o jakieś 30 KM i jakie mogą być tego koszta. Liczę również na ocenę czy te modyfikacje, które są teraz są udane. Z góry dzięki!
Pozdrawiam

maciek070188
22-06-09, 21:28
uturbic go i bedzie 30 kucykow

szejker1987
22-06-09, 22:46
Dzięki. A jakie mogą być koszta?

pwl
22-06-09, 22:54
Skoro są przyrosty to mody udane. Pobaw się w ostrzejszy wałek i regulowane kółko rozrządu jeśli chcesz zostawić NA albo uturbiaj, ale w d14 jakiekolwiek drozsze mody nie maja sensu. Swap na silnik serii B daje podobne osiągi w serii, ale tam zabawa dopiero się zaczyna.

Btw, dużo chamów w tej chamowni było?

szejker1987
22-06-09, 23:11
W swapa bawić się raczej nie będe. Autko jest do jazdy na jakiś rok, a potem wymiana na coś nowego. W hamowni nie byłem, mam tylko wykres, bo to sprawka poprzedniego właściciela. Powiedz mi pwl ile by wyszły mnie takie graty?

pwl
22-06-09, 23:26
Nie mam pojęcia :D Jeśli to autko na rok, to nie inwestuj.

szejker1987
22-06-09, 23:43
Auto na rok, ale po roku zostanie w rodzinie, więc inwestycja wielopokoleniowa.

sane
22-06-09, 23:52
Chcesz lepsze przyspieszenia i elastyczność - złóż sobie hybrydową skrzynię i nic więcej nie rób, bo się nie opłaca - a już na pewno nie uturbiać 1.4...

BTW. pisze się "hamownia", a nie "chamownia" i jestem bardzo ciekawy kto ma takie optymistyczne rolki :D
118 KM po takich modach jak piszesz to jakiś cud ;)... no chyba, że pod pojęciem "obróbka głowicy" kryją się jakieś zaawansowane przeróbki, że Flowbench jest konieczny...

szejker1987
23-06-09, 00:04
Sorry za literówkę. Jeśli chodzi o 118 KM to tak jak mówie nie było mnie przy tym, bo robił to poprzedni właściciel. Sam jestem zdziwiony. Nie za bardzo orientuje się co to jest ta "hybrydowa skrzynia", ale dzięki. Jak na razie jest short shifter.

sane
23-06-09, 00:30
Tu się więcej dowiesz: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=15180

szejker1987
23-06-09, 00:40
Dzięki Darku! Powodzenia w Twoich modach.

Luczakhomer
23-06-09, 07:56
Tak jak mówi sane hybryda koszt 1500 zł i za te pineiądze da największą różnicę turbo to koszt ponad 5 tysi ostry wałek 2 tysie a co z tą głowicą jest dokładnie zrobione?

kenny
23-06-09, 11:17
ech kolejny temat jakich tysiące:cool: