Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problem z wycieraczką



grabek
22-01-05, 10:23
hello!! mam problema z wycieraczkami (civic 5 generacja) a konkretnie z taką plastikową nasadką co idzie na taki przęsło które napedza wycieraczki idzie z silniczka i ta nasadka jest plastikowa no i wlasnie sie wyrobiła i dlatego mi wycieraczki teraz spadają to jest takie plastikowe gówienko i nigdzie tego nie moge dostac. Znacie jakies patenty.

Moze opis nie jest taki szczegółowy no ale jak ktos mial z tym juz problemy to bedzie wiedział o co chodzi

TOMI 3D
23-01-05, 21:31
Patent jest taki , że musisz kupić (cały) używany mechanizm wycieraczek na szrocie. Najlepsze wyjście. Zrób fotkę tego plastikowego elementu i umieść ją tu. Może ktoś Ci coś poradzi.Pozdro

grabek
24-01-05, 11:43
no to mam problem bo niemam cyfrówki a jakbym miał możliwość zakupu czegos takiego to bym nie pytał o patenty na szrotach w mojej okolicy widzialem tylko 1 civica no i niestety byla to 6 generacja więc zakup ze szrota no i ze sklepu (bo pytalem niemają czegos takiego) odpada

donelvis
25-02-09, 17:01
hello!! mam problema z wycieraczkami (civic 5 generacja) a konkretnie z taką plastikową nasadką co idzie na taki przęsło które napedza wycieraczki idzie z silniczka i ta nasadka jest plastikowa no i wlasnie sie wyrobiła i dlatego mi wycieraczki teraz spadają to jest takie plastikowe gówienko i nigdzie tego nie moge dostac. Znacie jakies patenty.

Moze opis nie jest taki szczegółowy no ale jak ktos mial z tym juz problemy to bedzie wiedział o co chodzi

PATENT NA NAPRAWIENIE TEGO USTROJSTWA WYMYŚLONY WCZORAJ PRZEZE MNIE:
(trochę odkop ale może się komuś przydać wiec można umieścić w odpowiednim dziale):

wczoraj podczas jazdy też gałka (ta przy silniczku) wyskoczyła z nasadki wykonanej z tworzywa sztucznego (nasadka się wyrobiła i dodatkowo pękł pierścień też wykonany z tworzywa) i silniczek pracował a wycieraczki nie działały.
po walce z podszybiem i połamaniu kilku spinek (nowe już zamówione) wyjąłem mechanizm wycieraczek i okazało się właśnie ze nasadka się oddzieliła od kulki:)
postanowiłem to naprawić i oto co wymyśliłem (brak foto bo robiłem na szybkości żeby zdążyć przez zmrokiem):

- wiercimy głębszy otwór w dolnej części tej (chyba mosiężnej) kulki
- gwintujemy go
- wiercimy delikatnie większy otwór w spodzie nasadki plastikowej
- szukamy odpowiedniej śrubki (pasującej w nagwintowany otwór)
- szlifujemy delikatnie łeb śruby zeby nie obcierała o elementy karoserii)
- skręcamy nakładając uprzednio trochę smaru stałego na gałkę
- montujemy wszystko i sprawdzamy czy nie obciera

Uwaga: trzeba ustalić najniższy punkt położenia wycieraczek zeby pozniej odpowiednio usadowić wycieraczki w najniższym położeniu

Pietras
28-02-09, 01:27
NO NO Pawełku Brawo Brawo:D:)