PDA

Zobacz pełną wersję : 1.3 za duże spalanie i wysokie obroty



kristico86
21-06-09, 15:57
Witam( w szukajce brak konkretów bo przewody podciśnieniowe wszystkie są szczelne dlatego nie odsyłajcie proszę do opcji szukaj bo szukam od rana:() od tygodnia posiadam civica EG3 z 94 roku 1.3 i przeraża mnie spalanie dwa razy zalewałem do pełna i na trasie wyszło mi 10 l na setkę:( czy wina tkwi w silniku krokowym bo odpiąłem go bo po uzyskaniu normalnej temperatury bo wcześniej obroty wspinały mi sie na 3000 - 4000 rpm i na biegu jałowym tak zostawało... to na pewno nie linka bo sprawdzałem...odpiąłem krokowy i obroty spadły do 900 i tak sie trzymają tylko że hania dalej pali 10 l.... krokowy myłem 3 razy i nie pomogło...jak jeżdżę z odpiętym krokowym to obroty na ssaniu i po nagrzaniu ok ale jak go podłączę to od razu rosną....dodam ze jak stoję na wolnych obrotach to czuć jakby nie dopalona mieszankę i po kilkunastu sekundach zalewa auto bo obroty spadają i auto się dławi i gaśnie a potem ciężko odpalić? czy to wina krokowego? czy trzeba gaźnik wyregulować bo za bogata mieszanka? pomożcie:confused::confused:

vati89
21-06-09, 18:50
Może zawór iglicowy do wymiany? Resetowałeś komputer?

kristico86
21-06-09, 19:10
Może zawór iglicowy do wymiany? Resetowałeś komputer?

procedura resetowania kompa wygląda tak samo jak w przypadku 6 gen? tez wyjmuje sie bezpiecznik back up?czy odpiąć akumulator?

WaSSIL
21-06-09, 19:20
wyjmuje sie bezpiecznik back up?czy odpiąć akumulator?
obie wersje są ok

yautja
22-06-09, 07:35
Sprawdź:
- Map Sensor
- Komputer (jeśli reset nie pomoże)
- Czujnik temperatury (w puszce z filtrem powietrza)

Skoti
22-06-09, 09:55
Stawiam że zalew gaźnik. na zimnym silniku ten sam objaw ? sprawdź sondę

kristico86
22-06-09, 19:19
zrobiłem reset....nie pomogło dziś zrobiłem 250 km z odpiętym krokowym i obroty są duże na biegu jałowym nie tak duże jak przy przypiętym krokowym ale za duże jak na wolne obroty na nagrzanym silniku spalanie na poziomie 10 l/100km na trasie...nie wiem co jest grane...w którym miejscu jest map sensor? i jak spr czujnik temperatury?:confused:

yautja
22-06-09, 20:40
Map sensor jest w puszce podciśnień i dochodzi do niego wężyk z numerem 21.
Czujnik temperatury powietrza jest w puszce filtra powietrza - taki czarny "cycek", do którego od dołu idzie wtyczka. Trzeba zmierzyć napięcie na obu i porównać z poprawnymi wartościami, które możesz znaleźć na Forum.

pazurrr
22-06-09, 22:00
Witam ja mam Hanie od miesiacia 1.3 1994 rok tez mam ten sam problem robię wszystko i gow....pali dozo, czuć mieszankę nie dopaloną, jak sie rozgrzeje ma bardzo wolne obroty i ciapie,k a potem ciężko ja odpalić no i te obroty na ssaaniu .... straszne to jest ale w tym tygodniu wybieram sie do serwisu Hani trzeba pomoc i uzdrowić jej serce a tam tego dokonają mam nadzieje