Zobacz pełną wersję : usuniecie odciecia
Witam
Mam pytanie odnosnie usuniecia odciecia zaplonu w silniku B16A2 z OBD2 czy jest mozliwosc?? Niebawem bede zakladal walki od ITR z talerzami i sprezynkami, chcialbym troche wiecej wkrecac silnik ma ktos jakies info na ten temat ??
podpiac apexi ???
Apexi nie ma mozliwosci przesuniecia lub usuniecia odciecia :/
A są wyżej mapy paliwa i zapłonu?
moj greedy e-menege by sobie poradzil.mam na sprzedaz :)
Co z tego, że wywalisz odcinke skoro dalej nie masz map zapłonu i paliwa? Trzeba to wystroić elegancko. Kup od zioma E-Manage i dobra jest :)
Co z tego, że wywalisz odcinke skoro dalej nie masz map zapłonu i paliwa? Trzeba to wystroić elegancko. Kup od zioma E-Manage i dobra jest :)
Mapy sa do 9000rpm
tzn ECU zaklada takie same mapy co przy odcince byly i rozszerza je do 9000rpm
Co z tego, że wywalisz odcinke skoro dalej nie masz map zapłonu i paliwa? Trzeba to wystroić elegancko. Kup od zioma E-Manage i dobra jest :)
Mam Apexi dodatkowo regulator paliwa wiec mysle ze wystarczy tylko potrzebuje przesuniecie odciecia
No widze że ostrokombinujesz. Myśle że zrobią ci to w v-teku. Skoro mają czipy do b16a to przesunięcie odcinki jest Bezproblemowe raczej. Napoisz donich mejla i się dowiesz ile skroją. A jak nie to kup czipa naebaju za 20$ i też masz :D.
krystianITR
21-01-05, 21:40
No widze że ostrokombinujesz. Myśle że zrobią ci to w v-teku. Skoro mają czipy do b16a to przesunięcie odcinki jest Bezproblemowe raczej. Napoisz donich mejla i się dowiesz ile skroją. A jak nie to kup czipa naebaju za 20$ i też masz :D.
wszystko sie zgadza jakby było OBD1 tu jest przykkad z obd2!!Apexi nie ma REV smt6/7 tez nie :/ Wiec nie wiem jak rozwiazac ten problem
Ja sie w sumie nie znam ale z tego co wiem to przy tych predkosciach obrotowych kazdy 1000rpm wiecej zaje**scie zwieksza "sile niszczaca"... czyli przy seryjnych gratach i niewywazonym dole jest wieksza szansa zeby tlok wyszedl bokiem... chyba ze chodzi np. o jakies 400rpm.. to powinno dac rade 8) Ja bym nie ryzykowal z przesuwaniem tego odciecia bez ruszania silnika...
Ja sie w sumie nie znam ale z tego co wiem to przy tych predkosciach obrotowych kazdy 1000rpm wiecej zaje**scie zwieksza "sile niszczaca"... czyli przy seryjnych gratach i niewywazonym dole jest wieksza szansa zeby tlok wyszedl bokiem... chyba ze chodzi np. o jakies 400rpm.. to powinno dac rade 8) Ja bym nie ryzykowal z przesuwaniem tego odciecia bez ruszania silnika...
cienko ze smarowaniem silnika juz jest...
Co z tego, że wywalisz odcinke skoro dalej nie masz map zapłonu i paliwa? Trzeba to wystroić elegancko. Kup od zioma E-Manage i dobra jest :)
Mapy sa do 9000rpm
tzn ECU zaklada takie same mapy co przy odcince byly i rozszerza je do 9000rpm
Dzięki za informacje :)
FAktycznie zapomniałem że kuki ma nieszczesne OBD2 :(. A tu już się kombinacje zaczynają. A V-tec controlery nie mają opcji regulacji odcięcia ?? tak z ciekawości spytam.
Zawsze możesz kupić standalona :grin:
Myśle że zrobią ci to w v-teku. Napoisz donich mejla i się dowiesz ile skroją.
Że gdzie mu to zrobią??
Dzisiaj wpadlo mi cos do glowy, mianowicie ECU od ITR-a ma odciebie przy 8700 czyli to dokladnie tyle co mi potrzeba i teraz pytanie czy ECU podjedzie do mojego B16A2 czy wszystko bedzie dzialac bez zarzutow ?? Dodam ze moje B16A2 jest z OBD2 czyli takie samo co ma ITR
Skoro z VTi pasuje do ITR ECU to i w druga strone też powinien... :roll:
Ja sie w sumie nie znam ale z tego co wiem to przy tych predkosciach obrotowych kazdy 1000rpm wiecej zaje**scie zwieksza "sile niszczaca"... czyli przy seryjnych gratach i niewywazonym dole jest wieksza szansa zeby tlok wyszedl bokiem... chyba ze chodzi np. o jakies 400rpm.. to powinno dac rade 8) Ja bym nie ryzykowal z przesuwaniem tego odciecia bez ruszania silnika...
W b16a2 to chyba juz byly kute doly, wiec z tym raczej nie powinno byc problemow.
izzy_rajder
26-01-05, 13:35
Pytalem jednego czarnucha z hameryki (Steve'a od projektu 200whp z b16a2 na 91 oct) o obroty w b16. Odpisal, ze bezpiecznie i bezproblemowo na ulice mozna krecic 9 do 9,5k bez ruszania dolu.
ze bezpiecznie i bezproblemowo na ulice mozna krecic 9 do 9,5k bez ruszania dolu.
Zalezy w jakims stanie silnik
B16 nie mialy kutego dolu, B18C6 z tego co wiem byly zakute juz seryjnie ale B16 nie
izzy_rajder
26-01-05, 14:05
Aha, apropos mojego poprzedniego postu, zeby mnie ktos zle nie zrozumial:
9-9.5k oczywiscie tylko na dobrych ostrych walkach, zkolkami, zrobiona glowica, wydechami i innymi *******ami, NIE serią :lol:
B18C4 ma odcinke przy 8400-8500 a w Igmarze na serjnym silniku podniesli to odciecie do 9000k chyba, wiec jesli chodzi o takie male przesuniecie to wg mnie mozna spokojnie, tym bardziej ze caly czas nie jezdzi sie w tych obrotach
seria b16a1- z przebiegiem prawie 300 tys krecony do 8800 - nie jestem z tego dumny ale dawal rade - auto zyje :D na nowym kompie odcinka wczesniej chyba 8400-8500 /narazi elicznikowo podaje/ bo jeszcz enie hamowalem /8800 z hamowni/ teraz sporo nizej kreska staje deba :sad: roznice w osiagach na Gtechu i dupo hamowni zadne - wiec na serii nie ma sensu przeginac - ps zeby mi sie nie dostalo - 8800 maielm na seryjnym PW0 nie dlubanym Vteck prawie 6000 wiec nic w przyrodzi enie ginelo
A co jest przyczyną, że z czasem obroty max. maleją? Katowanie silnika? Co za to odpowiada (słowem - co jest wtedy do robienia?). Pytam nie bez przyczyny - moje obroty kończą się na 6950RPM (D16Z6). :(
a mówiles, ze po wymianie ukladu wydechowego juz bylo OK :?
Radosc przyćmiewa wzrok...:( Jest inaczej, ale nie lepiej. Jak założę rezonator w miejsce puchy po katalizatorze, to zresetuje się kompa (pewnie na wiosnę) i zobaczymy, ale nie sądzę, żeby pomogło...
krystianITR
26-01-05, 20:18
Moj kolega ma civica 1992-1995 Zabe VTI ma sprezynki i talerzyki od ITR wydech dolot i Chipa ,kreci od 2 lat do 9500!!! I jest wsio OK :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.