Zobacz pełną wersję : D14A8 obroty help.
Witam wszystkich jestem tu nowy, ponieważ zakupiłem dopiero swoją honde 5d 1998 rok 1,4 IS 90 koni, 175 tys przebiegu. Mam pytanko które mnie niepokoi a mianowicie jak daj w gaz np na postoju do ok 4-5 tys i puszczam z gazu to obroty spadają do ok 500 moze nawet 400 a po krótkiej chwili już jest normalnie czyli coś ok 800 obr/min. Auto nie gaśnie, nawet za bardzo tego nie odczuwam tylko jak zerknę na obrotomierz to widze. Poza tym autko jeździ bardzo dobrze równo pracuje i wszystko jest ok. Na dzień dobry powymieniałem: rorzad, olej, filtr oleju, filtr powietrza, filtra paliwa, kabinowy, świece, kable. Widze niewielki wyciek koło aparatu zapłonowego ale naprawde niewielki, że sam nie wiem czy to się poci czy kiedys było spocone a jest zrobione. Podpowiedzcie mi co z tymi obrotami bo niektórzy mi mówią ze to normalne w hondach. W przyszłym tygodniu jadę jeszcze na regulacje zaworów bo auto jest sprowadzone i nie wiem kiedy były ustawiane, chociaz jest w niezłym stanie.
Panie kochany. Po pierwsze, to mógłbyś się najpierw przywitac w odpowiednim do tego dziale(regulamin na górze).
Jeżeli chodzi o te obroty, to nie wiem jak jest u innych ale u mnie to normalka, więc raczej nie przejmowałbym się tym zbytnio. Tymbardziej, że Ci nie gaśnie, zresztą sam napisałeś, że za bardzo tego nie odczuwasz. Chyba za barzdo się przejąłeś po zakupie Hondy. Ja zacząłbym się martwic na Twoim miejscu, kiedy zacznie gasnąc.
A jak na razie to tylko wsiaadac i jezdzic.
Tyle chyba;)
streetracer
18-06-09, 06:56
siema. tez jeżdze d14a8 i mam dokładnie tak samo jak mowisz. Obroty mi spadaja nawet ponizej 500 ale nie gasnie. wiec jak radzi kolega Marecki narazie ciesz sie nowym zakupem i nie zerkaj na obr.:D
Ten typ tak ma ... i już :)
Mam ten sam motor i dokładnie tak samo się zachowuje. Niema się co przejmować.
potwierdzam opinie przedmówców u mnie to samo.
Dzięki panowie za podpowiedź i sorki za nie przywitanie się. Poprawie się i za kilka dni zamieszcze jakieś fotki mojej hondy. Pozdrawiam wszystkich.
a u mnie tak było i op regulacji zaworów i czyszczeniu krokowego silniczka przestało
też tak miałem i po czyszczeniu przepustnicy i krokowego brak w/w objawów.
co prawda mam inny silnik , ale mialem podobnie i szczerze polecam wyczysczenie krokowego oraz dobrze przeplukac przepustnice
dokladnie tylko ze obroty sa rowne ale mi teraz podchodza pod 1000 macie na to jakis patent
O człowieku... Patrzysz czasem na daty kiedy była ostatnia odpowiedź ? :)
a co twoja odpowiedz ma do tematu ?
Nie potrzebnie ruszałeś. Auto jechało, spadały tylko w sytuacjach przy odpalaniu i sprzęgle, gdzie masę hond tak ma, a jak nie to grzebane jest coś w przepustnicach, kręcenie śrubami, a teraz masz lipe. Jak to mówi mój ojciec - jak nie trzeba to nie ruszaj ; )
ale jest znacznie lepiej obroty juz nie spadaja jakos sobie z tym poradze w sumie to mi sie zrobilo po wymianie aku
Zrób reset ecu akumulatorem i postój aż się pouczy. Czy to prawda czy nie, to nie stracisz nic ; P
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.