LOKMISTRZ
12-06-09, 00:15
Witam
Od tygodnia jestem posiadaczem Hondy Civic 1.5 LSi (92 r.) I dziś mi zrobiła małego psikusa, a mianowicie prędkościomierz zaczął wariować... Najpierw pokazywał 0 km/h po chwili prawie 200km/h (w rzeczywistości było może 90-100!) po chwili zamknął cały licznik i... nie chce wrócić spowrotem na miejsce (w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara) Teraz wygląda na to, że "chciałby" działać poprawnie, to go blokuje bolec, na którym normalnie się spiera wskazówka jak auto stoi.
Wrzuciłem ten problem na google.pl, otworzyłem kilka stronek, kilka forów i tam ciągle przewijają się słowa "impulsator", "kostka", "złączka" tylko czytając to wszystko mam już niezły zamęt... co to się dzieje? Jak to naprawić? Jak zmusić wskazówkę do powrotu na początek?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Od tygodnia jestem posiadaczem Hondy Civic 1.5 LSi (92 r.) I dziś mi zrobiła małego psikusa, a mianowicie prędkościomierz zaczął wariować... Najpierw pokazywał 0 km/h po chwili prawie 200km/h (w rzeczywistości było może 90-100!) po chwili zamknął cały licznik i... nie chce wrócić spowrotem na miejsce (w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara) Teraz wygląda na to, że "chciałby" działać poprawnie, to go blokuje bolec, na którym normalnie się spiera wskazówka jak auto stoi.
Wrzuciłem ten problem na google.pl, otworzyłem kilka stronek, kilka forów i tam ciągle przewijają się słowa "impulsator", "kostka", "złączka" tylko czytając to wszystko mam już niezły zamęt... co to się dzieje? Jak to naprawić? Jak zmusić wskazówkę do powrotu na początek?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam