PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka instalacja do d15b2?



vnv_nation
08-06-09, 10:04
Witam, wiem ze tematow na ten temat bylo sporo ale w sumie nie bylo rzeczy ktore by mnie interesowaly..
Wiec raczej juz zdecydowalem sie na zalozenie gazu, moje auto to civic 1.5 16V d15b2, dzwonilem do kilku zakladow w mojej okolicy.. najtaniej mi krzyknal w jednym 1950 za to, w takim wiekszym i polecanym ogolnie zakladzie koles mi powiedzial ze 2100 na jakims wtrysku czy cos.. mowil ze na 100% wszystko bedzie na tej instalacji ok i nie odczuje spadku mocy ani na benzynie ani na gazie. Warto? Pytalem go o blosa, powiedzial tak troche niechetnie ze moga mi to zalozyc ale nie polecalby mi sie w to pakowac ze moze wyjdzie troszke taniej ale polecana przez niego instalacja bedzie lepsza.. Brac to za 2100? czy za drogo? Na co zwracac uwage przy wyborze instalacji? Wiem ze musi tam byc jakis emulator chyba?

aha jeszcze jedno pytanie... kupilem ta honde i od razu miala stozek zamontowany, czy przed instalacja lpg kupic najpierw normalna puszke z filtrem powietrza itd tak jak bylo oryginalnie? czy stozek moze zostac?

OSCAR
08-06-09, 10:41
czesc,

w tym co napisales to nie ma zadnych informacji, procz ceny. ani nazwy instalacji, ani na jakich ma byc podzespolach.
do twojego auta podejdzie tylko instalka 2gen., czyli w cenie srednio 1600-2000pln. nie wiem o czym ci ten drugi instalator naopowiadal, nie wiem o jakich wtrysku mowil itd. jakies brednie. albo nie ma pojecia jaki masz silnik albo chce cie naciagnac, mowiac o wtryskach bo tak lepiej brzmi.

masz silnik 90km, dual-point, jeszcze nie wymyslili wtrysku gazu do podwojnego wtrysku ;)
niestety moc na pewno utracisz bo bedziesz mial zalozona zwezke (mikser) na dolocie, musisz zadbac zeby zalozyli ci wydajny reduktor (zazwyczaj musi byc 2 razy mocniejszy niz wskazuje na to moc twojego silnika), moc masz mala, wiec nie bedzie z tym problemu. jesli chcesz mniej starcic na mocy to jednak blosa trzeba bedzie zamontowac, blos ma byc zalozony przed sama przepustnica (jak najblizej), zestroic i sie na tym skonczy.
obawiam sie tylko, ze zaden normalny warsztat blosa ci nie zamontuje i bedziesz musial to wykonac we wlasnym zakresie.

pozdrawiam

vnv_nation
08-06-09, 11:00
hm.. a jak ma sie zalozenie instalacji do wlasnie stozka? mam szukac oryginalnej obudowy? czy stozek zostawic i na to blos wpakowac?
a moze jest ktos ze slaska co sie bawi blosem? :)
na normalnej instalacji przyjmijmy teoretycznie ze moc troche spadnie, na blosie roznicy nie bedzie.. a jak ze spalaniem?

no i tak ogolnie do tego silnika bardziej oplaci sie zamontowac jakas standardowa instalacje? czy wsadzic blosa?

i jeszcze jedno.. ten emulator pd-44 czy blos jest czy go nie ma i tak jest potrzebny?

vnv_nation
09-06-09, 12:48
ok wiec sie raczej zdecydowalem, instalacja bedzie glownie opierala sie na podzespolach brc, reduktor bedzie o mocy 100 kw, do tego od razu bedzie zalozony blos.. mam nadzieje ze wybor dobry :)
za calosc mi zaspiewali 1850 wiec mysle ze nie az tak strasznie duzo.. oby sie zwrocilo :)

G.R.E.G
11-06-09, 18:16
...
i jeszcze jedno.. ten emulator pd-44 czy blos jest czy go nie ma i tak jest potrzebny?
No i dowiedziałeś się coś o tym emulatorze ? czy jest potrzebny przy BLOS-ie ?

vnv_nation
11-06-09, 19:09
jak widac forumowicze mnie olali ;) w poniedzialek bede wszystko wiedzial, w poniedzialek bede mial gaz zakladany ale ztego co gadalem z gazownikiem to ten emulator bedzie potrzebny