Zobacz pełną wersję : silnik vtec-econo i gaz ?
witam, mam pytanko - czy jest mozliwe załozenie instalacji gazowej do takiego silnika vtec-econo 114KM? czy ktos cos takiego ma? jak to sie sprawuje?
Ile Ci spala ten silnik, że chcesz do niego gaz zakładać? Spalanie na poziomie niejednego diesla to wciąż za dużo? Może warto by by było sie przesiąść na rower w takim razie.
bracho1978
06-06-09, 12:16
Zakładając gaz ładujesz się w koszty a oszczędności są tylko na stacji lpg szkoda samochodu lepiej zainwestuj w jakieś dobre opony i stan techniczny
Slawkowski
06-06-09, 12:16
dokladnie jak napisal vtec.
:) ale ja jescz tego samochodu nie mam - juz tam kiedys jak sie witałem na tym forum pisałem że jestem "na kupnie" no i własnie sie zastanawiam czy warto... skad takie moje podejscie? a no stąd że zawsze miałem autka na gaz (moze z racji tego ze jestem jeszcze studentem i dla mnie to czy mi spali 6 litrów benzyny czy 7,5 gazu to jest róznica...)
tak na prawde chce kupic honde własnie z tym silnikiem vtec-econo (114 KM) i ni zalezy mi na tym zeby tam ładować gaz jezeli ma to byc nieopłacalne...ale gdyby sie trafiła okazja kupic juz z gazem to chyba długo zastanawiał sie nie bede jezeli stan samochodu bedzie zadowalający
ps. rower tez mam i na nim jeżdze... ale czy to oznacza ze nie moge kupic auta z gazem?
ps. rower tez mam i na nim jeżdze... ale czy to oznacza ze nie moge kupic auta z gazem?
To była metafora, ja również mam rower i często z niego korzystam ;)
Jak już musi być LPG to nie lepiej kupić 1.4? Mniejsza możliwość posypania się, bo nie ma vtec'a, a silniki z tym systemem nie za bardzo lubią gaz.
bracho1978
06-06-09, 14:37
Autka nie masz a pytasz o założenie pytaj jakie kupić a civica w dobrym stanie z gazem to sporadycznie gdzieś wyczaisz jeszcze v-tec szybciej znajdziesz 1,4 ale ja nie polecam zagazowanego