jurasjo
03-06-09, 08:16
U mnie w D13B2 jest przyspieszacz z dwoma podłączeniami. Jedno z nich podobno "wspomaga" na zimnym silniku a drugie główne idzie bezpośrednio z kolektora bez żadnych przełączników .
http://img95.imageshack.us/img95/6769/dddt.th.jpg (http://img95.imageshack.us/my.php?image=dddt.jpg)
Kiedyś odłączyłem i zatkałem ten który tylko wspomaga i różnicy nie zauważyłem. Po kiego czorta te wspomaganie ? Zastanawiam się czy nie wywalić tej lini wspomagającej.
http://img199.imageshack.us/img199/9065/aaavxm.th.jpg (http://img199.imageshack.us/my.php?image=aaavxm.jpg)
Czy membrana w przyspieszaczu, ta do której idzie wężyk nr 2 powinna być 100% szczelna czy może jest tam jakiś kanalik upustowy ? Wydaje mi się, że u mnie nie jest całkowicie szczelna. Co innego połączenie nr 5 - tu jest szczelnie.
http://img95.imageshack.us/img95/6769/dddt.th.jpg (http://img95.imageshack.us/my.php?image=dddt.jpg)
Kiedyś odłączyłem i zatkałem ten który tylko wspomaga i różnicy nie zauważyłem. Po kiego czorta te wspomaganie ? Zastanawiam się czy nie wywalić tej lini wspomagającej.
http://img199.imageshack.us/img199/9065/aaavxm.th.jpg (http://img199.imageshack.us/my.php?image=aaavxm.jpg)
Czy membrana w przyspieszaczu, ta do której idzie wężyk nr 2 powinna być 100% szczelna czy może jest tam jakiś kanalik upustowy ? Wydaje mi się, że u mnie nie jest całkowicie szczelna. Co innego połączenie nr 5 - tu jest szczelnie.