PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zakupem..



Wojtek86
02-06-09, 11:38
Witam?Mam mały problem obecnie jeżdże civiciem z silnikiem D15B2 i myśle o zmianie auta też na taką sama tylko że z silnikiem V-teca D16Z6. Może ktoś mi doradzi czy lepiej opłacolo by sie sprzedać to i kupić drugie. Czy może zmienić sam silnik? Z góry dziki..

michauu90
02-06-09, 12:17
jezeli obecne auto ma zdrową bude i wiesz co w nim siedzi to rób minime koszt chyba nizszy i masz pewne auto..

pwl
02-06-09, 12:21
Dokładnie tak. Jeśli masz samochód w lux stanie i chcesz tym mocniejszym dłużej pojeździć to rób swap. Nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie nowa buda.

pobo22
02-06-09, 13:10
no tak tyle że duże ryzyko bo nie wie jaki silnik kupi

siemens_15
02-06-09, 13:57
Jeżeli masz auto w dobrym stanie to tylko swap, bo wtedy ryzyko tyczy się samego silnika, a nie całego samochodu.

Diodak
02-06-09, 14:29
Jeżeli masz auto w dobrym stanie to tylko swap, bo wtedy ryzyko tyczy się samego silnika, a nie całego samochodu.

Ale z kolei przy całym samochodzie jest w stanie odpalić silnik i go obadać. Także i tak źle i tak niedobrze.

DjMariush
02-06-09, 14:52
Jak bedziesz robil swapa to i tak przyda sie remont generalny.

Wojtek86
02-06-09, 21:06
To chyba sie zdecyduje na zmianę auta, bo wydaje mi sie że koszt zakupu drugiego będzie mniejsz niż robienie swapa,i remontu. A zmieniał ktoś civica z D15B2 na D16Z6. Interezuje mnie jaka jest różnica bo jeśli nie wielka to może to wszystko nie ma sensu.:)???

DjMariush
03-06-09, 00:04
znajdz kogos z okolicy, zaprzyjaznij sie...moze Ci da pojezdzic:D

siemens_15
03-06-09, 00:41
Ale z kolei przy całym samochodzie jest w stanie odpalić silnik i go obadać. Także i tak źle i tak niedobrze.

Nawet jak się obada samochód przed kupnem, pojeździ się nim to nie ma się gwarancji, że w krótkim czasie nie wysypią się zamaskowane wady. Najbezpieczniej robić swap + remont na dobrych częściach. Wtedy wiadomo co się ma. Jak zmieniać cały samochód to od kogoś 100% pewnego i z polecenia conajmniej kilku wiarygodnych osób.

Wojtek86
03-06-09, 07:13
No właśnie nie znam nikogo co myka v-teciem. I zastanawia mnie czy duża jest różnica w jeździe:)

Diodak
03-06-09, 09:04
Najbezpieczniej robić swap + remont na dobrych częściach.

Chyba, że przyjmujemy faktycznie opcję z kapitalnym remontem. Jednak nie oszukujmy się do tego to trzeba by mieć kogoś zaufanego, kto zrobi to na dobrym poziomie śrubka po śrubce i faktycznie na dobrych częściach, a nie poupycha jakiegoś badziewia. To nie jest już wymiana uszczelki po pokrywą zaworów (a jak wiemy już przy takim zabiegu przy kiepskiej uszczelce potrafi fajdać olejem).

dsdamian
18-06-09, 19:27
róznica pomiedzy d15b2 a d16z6 jest stosunkowo niewielka..... aż do wejscia na obroty.
tak naprawde do 100-120km/h niewiele sie rózni, ale powyżej.... leci!
1,6 w trase jest naprawdę lepsza, jadąc 130km/h na V biegu, dajemy do deski i jedzie, w przeciwienstwie do 1,5

sam bym sie pokusił na swap, ale ten b18c4 :-D