Zobacz pełną wersję : Kierownica i zegary od Vti do zwyklego 1,4 5D ( 6 gen)
Meczy mnie taka opcja, zeby przełozyc skorzana kiere i zegary z obrotkiem do 9tys z Vti do mojego 1,4, tylko ze te z Vti sa z wersji z kierownica po prawej stronie, mam watpliwosci czy to wszytko bedzie pasowac?? wie ktos moze?
moim zdaniem sa takie same
no a podlaczenie zegarów?? nie bedzie przeklamania?? ( tzn. wiem ze nie bedzie dochodzilo nawet do 8 tys ale czy predkosc bedzie pokazywało dobrze??)
Prawdopodobnie tak
kup,zaloz i bedziesz wiedzial jak nie,sadze ze zawsze sprzedasz 8)
z tym odsprzedaniem to roznie bywa wiec wole nie ryzykowac a zapytac..
kierwonica bedzie pasowac i bedzie dobrze wygladac a zegary bez sensu skoro sa od anglika a tam wszytko w milach jest pozatym powiedz mi ile obrotow ma obrotomierz w 1,4 na samej gorze ( posrodku) tarczy
Obrotomierz jest układem mierzącym częstotliwość, skoro Jinjet przełoży całe zegary (a nie same tarcze) to obroty będzie pokazywał OK.
ja sie pytam sie z innego powodu, chce wiedziec ile obrotow jest na tarczy w 1.4 dokladnie po srodku na gorze
jest inaczej, tutaj link do civica szymona, w Vti, jest 6 tys :(
http://www.septic.friko.pl/!gfx/honda/honda9.jpg
jak bys zalozyl zegary od VTI to mozesz sprawdzic ile wtedy pokazuja te zegary odciecie zaplonu i tak bedzie widziec czy dobrze pokazuja.
tylko jest ten wlasnie problem co napisales, ze poco kupowac jak moga nie pasowac :(
ale one i tak sa inaczej wyskalowane a to napewno tez ma wpływ, pozatym nie zminial bym calych zegarow a tarcze bo przebieg wole swoj oryginalny niz tamten z Vti :)
a jak z przelozeniem calego obrotka i i tarczy od predkosciomierza? ja planuje tak zrobic za jaksi czas z obrotkiem ze przeloze caly mechanizm bez zmiany tarczy, bo jest inaczej skalowana. PZdr
a jak z przelozeniem calego obrotka i i tarczy od predkosciomierza? ja planuje tak zrobic za jaksi czas z obrotkiem ze przeloze caly mechanizm bez zmiany tarczy, bo jest inaczej skalowana. PZdr
to moze byc rozwiazaniem problemu,
ale ciekawe czy to jest takie proste do wykonania i co sie wtedy dzieje z przebiegiem, czy przy takiej robocie mozna juz ustawic taki jaki sie chce przebieg ?:D
Wiesz zegary zostawisz te same. Oprocz obortka ktory wykrecisz i CALY przekrecissz z VTI. Z predkosciomierzem moze byc ciezej z przekladka tarcz (by nie polamac wskazowek). Aklurat chybapredkosciomierz jest tak samo wyskalowany tylko dluzsza jest ciut miarak ale to jzu Tomiego pytac lub Boomera, ja sprawdzalem jak to jest przy obrotku i NIE WYDAJE sie trudne./ wykrecenie starego i wkrecenie VTi) :)
tak to moze byc pomysl, tylko ze , zauwaz ( Vti ma czerwone wskazówki a 1,4 czy 1,6 białe) jesli to CI nie przeszkadza to smiało ale dla mnei to jzu by byl typowy składak, chybaz e pomalowac wszytkie na czerwono.
a tego to nei wiedzialme ze w VTI sa takie:/ bo ja zamierzam przelozyc z wersji isr sam obrotek co by miec wyskalowane do 9k( taki kaprys mam ;)), a w nim sa biale... CZyli u Ciebie zrob tak ze przeloz swoj predkosciomierz do zegarow VTI naloz tarcze i pomaluj na czerwono...bo wskazowke ciezko sciagnac bez polamania...bo jakby tak sie dalo to wystarczy swap wskazowki i voila...najlepsze chyba malowanie...
no włąsnie wskazowki sa niezdejmowalne, widzialem ze forumowicze pokupowali indiglo do 5d bo sie pokazaly na allegro, zobaczymy jak sobei poradza, ja juz w karierze jedna polamalem wiec nei biore sie za to .
słuchajcie to ja mam takie pytanie, ponieważ w 5d są troche inne zegary, tzn ma 4 jakby kółka a w VTI sa 3... kostki niby będą pasowały ale co dalej, nie popali się ? :)
Kamil kup zegary z VTi i jak chcesz miec swoj przebieg to tylko licznik swoj or yginalny przelozysz a reszte zostawisz z VTi (tarcze, wskazowki itp.) Chyba, ze przeszkadza Ci, ze licznik w milach ale to akurat moim zdaniem drobnostka.. sam tak mam i jest super :smile:
ale wyskalowanie jest inne , obroty maja ina podziałke :(
obroty maja ina podziałke
Obrotomierz jest układem mierzącym częstotliwość, skoro Jinjet przełoży całe zegary (a nie same tarcze) to obroty będzie pokazywał OK
słuchajcie to ja mam takie pytanie, ponieważ w 5d są troche inne zegary, tzn ma 4 jakby kółka a w VTI sa 3... kostki niby będą pasowały ale co dalej, nie popali się ? :)
Bardzo wątpie, żeby miało się coś stać. Ewentualnie z kontrolkami może być jazda, zależnie od jakiej wersji masz kompa (z jakim wyposażeniem i z jakiego rynku), choć również uważam, że nie powinno być tego typu problemu.
obrotomierz będzie pokazywał dobrze, prędkościomierz działa na podobnej zasadzie więc też powinien pokazywać dobrze, chyba że w VTI jes inny FD (a pewnie jest) to impulsator może dawać inną liczbę impulsów na prędkościomierz.
A co do kostek, to lepiej posprawdzać, bo jak pójdzie np. +12V, albo masa na moduł zapłonowy to będzie dupa :!:
chyba że w VTI jes inny FD
roznica w FD moze byc minimalna bo d14 ma prawdopodobnie FD 4,25 a VTI 4,266 ,ale przeklamanie bedzie bo vti ma inny stosunek zebow na kołach przekladni głownej. Jest jeszcze taki temat ze vti ma inny rozmiar kol, chyba podrodze nei ma zadnych korekcji liczby impulsow i ida one odrazu do zegarow wiec to tez bedzie powodowalo bład.
Ale to tak naprawde chyba nie jest takei wazne ;)
Jasne, że lepiej posprawdzać kostki ale wątpię, żeby przy pasujących kostkach miały być różnice w rozmieszczeniu pinów od zasilania czy masy.
obrotomierz będzie pokazywał dobrze, prędkościomierz działa na podobnej zasadzie więc też powinien pokazywać dobrze, chyba że w VTI jes inny FD (a pewnie jest) to impulsator może dawać inną liczbę impulsów na prędkościomierz.
A co do kostek, to lepiej posprawdzać, bo jak pójdzie np. +12V, albo masa na moduł zapłonowy to będzie dupa :!:
nacałę szczęście miałem możliwość posprawdzania zegarów od 5d i mam już rozpiske co i jak idzie :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.