Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kierownica i zegary od Vti do zwyklego 1,4 5D ( 6 gen)



jinjet
28-03-06, 13:39
Meczy mnie taka opcja, zeby przełozyc skorzana kiere i zegary z obrotkiem do 9tys z Vti do mojego 1,4, tylko ze te z Vti sa z wersji z kierownica po prawej stronie, mam watpliwosci czy to wszytko bedzie pasowac?? wie ktos moze?

LIO
28-03-06, 14:34
moim zdaniem sa takie same

jinjet
28-03-06, 14:41
no a podlaczenie zegarów?? nie bedzie przeklamania?? ( tzn. wiem ze nie bedzie dochodzilo nawet do 8 tys ale czy predkosc bedzie pokazywało dobrze??)

Rikoo
28-03-06, 14:43
Prawdopodobnie tak

kup,zaloz i bedziesz wiedzial jak nie,sadze ze zawsze sprzedasz 8)

jinjet
28-03-06, 14:47
z tym odsprzedaniem to roznie bywa wiec wole nie ryzykowac a zapytac..

tomi
28-03-06, 15:44
kierwonica bedzie pasowac i bedzie dobrze wygladac a zegary bez sensu skoro sa od anglika a tam wszytko w milach jest pozatym powiedz mi ile obrotow ma obrotomierz w 1,4 na samej gorze ( posrodku) tarczy

elmer
28-03-06, 16:12
Obrotomierz jest układem mierzącym częstotliwość, skoro Jinjet przełoży całe zegary (a nie same tarcze) to obroty będzie pokazywał OK.

tomi
28-03-06, 16:53
ja sie pytam sie z innego powodu, chce wiedziec ile obrotow jest na tarczy w 1.4 dokladnie po srodku na gorze

jinjet
28-03-06, 17:01
jest inaczej, tutaj link do civica szymona, w Vti, jest 6 tys :(


http://www.septic.friko.pl/!gfx/honda/honda9.jpg

vtecmatti
28-03-06, 19:08
jak bys zalozyl zegary od VTI to mozesz sprawdzic ile wtedy pokazuja te zegary odciecie zaplonu i tak bedzie widziec czy dobrze pokazuja.

tylko jest ten wlasnie problem co napisales, ze poco kupowac jak moga nie pasowac :(

jinjet
28-03-06, 19:14
ale one i tak sa inaczej wyskalowane a to napewno tez ma wpływ, pozatym nie zminial bym calych zegarow a tarcze bo przebieg wole swoj oryginalny niz tamten z Vti :)

Jorge
28-03-06, 20:01
a jak z przelozeniem calego obrotka i i tarczy od predkosciomierza? ja planuje tak zrobic za jaksi czas z obrotkiem ze przeloze caly mechanizm bez zmiany tarczy, bo jest inaczej skalowana. PZdr

vtecmatti
28-03-06, 20:09
a jak z przelozeniem calego obrotka i i tarczy od predkosciomierza? ja planuje tak zrobic za jaksi czas z obrotkiem ze przeloze caly mechanizm bez zmiany tarczy, bo jest inaczej skalowana. PZdr

to moze byc rozwiazaniem problemu,
ale ciekawe czy to jest takie proste do wykonania i co sie wtedy dzieje z przebiegiem, czy przy takiej robocie mozna juz ustawic taki jaki sie chce przebieg ?:D

Jorge
28-03-06, 20:46
Wiesz zegary zostawisz te same. Oprocz obortka ktory wykrecisz i CALY przekrecissz z VTI. Z predkosciomierzem moze byc ciezej z przekladka tarcz (by nie polamac wskazowek). Aklurat chybapredkosciomierz jest tak samo wyskalowany tylko dluzsza jest ciut miarak ale to jzu Tomiego pytac lub Boomera, ja sprawdzalem jak to jest przy obrotku i NIE WYDAJE sie trudne./ wykrecenie starego i wkrecenie VTi) :)

jinjet
28-03-06, 22:22
tak to moze byc pomysl, tylko ze , zauwaz ( Vti ma czerwone wskazówki a 1,4 czy 1,6 białe) jesli to CI nie przeszkadza to smiało ale dla mnei to jzu by byl typowy składak, chybaz e pomalowac wszytkie na czerwono.

Jorge
28-03-06, 22:51
a tego to nei wiedzialme ze w VTI sa takie:/ bo ja zamierzam przelozyc z wersji isr sam obrotek co by miec wyskalowane do 9k( taki kaprys mam ;)), a w nim sa biale... CZyli u Ciebie zrob tak ze przeloz swoj predkosciomierz do zegarow VTI naloz tarcze i pomaluj na czerwono...bo wskazowke ciezko sciagnac bez polamania...bo jakby tak sie dalo to wystarczy swap wskazowki i voila...najlepsze chyba malowanie...

jinjet
28-03-06, 22:56
no włąsnie wskazowki sa niezdejmowalne, widzialem ze forumowicze pokupowali indiglo do 5d bo sie pokazaly na allegro, zobaczymy jak sobei poradza, ja juz w karierze jedna polamalem wiec nei biore sie za to .

carlose
29-03-06, 06:35
słuchajcie to ja mam takie pytanie, ponieważ w 5d są troche inne zegary, tzn ma 4 jakby kółka a w VTI sa 3... kostki niby będą pasowały ale co dalej, nie popali się ? :)

ARTX
29-03-06, 10:12
Kamil kup zegary z VTi i jak chcesz miec swoj przebieg to tylko licznik swoj or yginalny przelozysz a reszte zostawisz z VTi (tarcze, wskazowki itp.) Chyba, ze przeszkadza Ci, ze licznik w milach ale to akurat moim zdaniem drobnostka.. sam tak mam i jest super :smile:

jinjet
29-03-06, 11:03
ale wyskalowanie jest inne , obroty maja ina podziałke :(

LIO
29-03-06, 11:05
obroty maja ina podziałke


Obrotomierz jest układem mierzącym częstotliwość, skoro Jinjet przełoży całe zegary (a nie same tarcze) to obroty będzie pokazywał OK

elmer
31-03-06, 00:09
słuchajcie to ja mam takie pytanie, ponieważ w 5d są troche inne zegary, tzn ma 4 jakby kółka a w VTI sa 3... kostki niby będą pasowały ale co dalej, nie popali się ? :)

Bardzo wątpie, żeby miało się coś stać. Ewentualnie z kontrolkami może być jazda, zależnie od jakiej wersji masz kompa (z jakim wyposażeniem i z jakiego rynku), choć również uważam, że nie powinno być tego typu problemu.

emg
31-03-06, 10:11
obrotomierz będzie pokazywał dobrze, prędkościomierz działa na podobnej zasadzie więc też powinien pokazywać dobrze, chyba że w VTI jes inny FD (a pewnie jest) to impulsator może dawać inną liczbę impulsów na prędkościomierz.

A co do kostek, to lepiej posprawdzać, bo jak pójdzie np. +12V, albo masa na moduł zapłonowy to będzie dupa :!:

rem36
31-03-06, 10:32
chyba że w VTI jes inny FD

roznica w FD moze byc minimalna bo d14 ma prawdopodobnie FD 4,25 a VTI 4,266 ,ale przeklamanie bedzie bo vti ma inny stosunek zebow na kołach przekladni głownej. Jest jeszcze taki temat ze vti ma inny rozmiar kol, chyba podrodze nei ma zadnych korekcji liczby impulsow i ida one odrazu do zegarow wiec to tez bedzie powodowalo bład.

Ale to tak naprawde chyba nie jest takei wazne ;)

elmer
31-03-06, 10:59
Jasne, że lepiej posprawdzać kostki ale wątpię, żeby przy pasujących kostkach miały być różnice w rozmieszczeniu pinów od zasilania czy masy.

carlose
31-03-06, 20:44
obrotomierz będzie pokazywał dobrze, prędkościomierz działa na podobnej zasadzie więc też powinien pokazywać dobrze, chyba że w VTI jes inny FD (a pewnie jest) to impulsator może dawać inną liczbę impulsów na prędkościomierz.

A co do kostek, to lepiej posprawdzać, bo jak pójdzie np. +12V, albo masa na moduł zapłonowy to będzie dupa :!:
nacałę szczęście miałem możliwość posprawdzania zegarów od 5d i mam już rozpiske co i jak idzie :)