Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Xenony...problem..



bystry69
25-05-09, 21:04
Witam, panowie mam taki problem...Mam Civica 2005r. i żaróweczki H1. Chciałem założyć zestaw HID właśnie H1. I tu zaczyna się mój problem..Otóż żarówki H1 włożone sa w jakieś plastikowe "coś" (patrz foto niżej) z czego wychodzą dwa bolce, drucik który się naciąga trzyma żarówkę właśnie dzięki temu białemu plastikowi.. I tutaj moje pytanie...jeśli kupie Xenony z H1 to jak ten drucik będzie trzymał ten żarnik?..

http://img32.imageshack.us/img32/8594/img0127knd.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/5083/img0128r.jpg
http://img269.imageshack.us/img269/5138/img0129j.jpg


Moze ktoś miał podobnie?

Proszę o pomoc:P


Pozdrawiam!

Brad
25-05-09, 21:52
jezeli kupisz zestaw HID to ta plastikowa przejsciowka nie jest potrzebna nie zamontujesz z ta przejsciowka. Drucik tez juz nie bedzie potrzebny skoro nie bedzie przejsciowki, ja u siebie wykorzystalem gumy w ktore byly wlozone xenony i siedza stabilnie ani drgna. Duzo by tu tlumaczyc w kazdym razie kup zestaw HID i samemu dojdziesz jak to zamocowac nic trudnego:)

bystry69
25-05-09, 22:33
wielkie dzięki za odp. Jutro kupie xenona i jak cos to będę pisał:))

A powiedz mi jeszcze jak z przetwornicami? jest miejsce żeby je zamontować?:) Czy miales jakis problem?;p
Pozdrawiam:)

50m
25-05-09, 22:56
Przetwornice schowaja ci sie elegancko pod lampy, jest tam wystarczajaca przestrzen..nie bedzie ich nawet widac.ja mam tak zamontowane xenony w oryginalne soczewki

Brad
26-05-09, 15:14
wyslij mi meila na priv to Ci podesle fotki jak ja mam umocowane

HBHONDA
28-05-09, 14:44
a jak to jest z xenonem, plastikowe reflektory EP1,2 nie beda sie topily? ciamnialy?
jak mam szukac xenonow na allegro do civica bo tez jestem zainteresowany moze podacie jakies parametry?

KreniO
28-05-09, 17:03
a jak to jest z xenonem, plastikowe reflektory EP1,2 nie beda sie topily? ciamnialy?
jak mam szukac xenonow na allegro do civica bo tez jestem zainteresowany moze podacie jakies parametry?

Nic się nie pali i nie topi. Pooglądaj sobie, poczytaj i wybierz jaka barwa Ci odpowiada, ja osobiście mam 5000K i jestem bardzo zadowolony, według mnie max to 6000K i więcej bym nie włozył, ale to kwestia gustu. Najlepiej zobaczyć to na własne oczy.

HBHONDA
29-05-09, 09:13
a gdzie moge to obejrzec? widze ksenony na ulicy ale nie wiem ktore ile maja K? Mozna to gdzies zobaczyc i porownac w 1 miejscu?

Brad
29-05-09, 09:20
4300- lekko zoltawy dopiero pod katem widac biale swiatlo
5000k- biale swiatlo
6000k-blekitne swiatlo
8000k- swiatlo wpadajace w fiolet
to tak mniej wiecej tylko opisane ale musialbys zobaczyc na zywo

genior
29-05-09, 09:35
dokladnie im wyższa temperatura świecenia tym bardziej niebiesko, może to porównanie Ci to lepiej zobrazuje:
http://img41.imageshack.us/img41/6315/porownanietrzechbarw.jpg

HBHONDA
29-05-09, 09:47
a jakie xenony polecacie do EP1 z reflektorami soczewkowymi? jakies konkretne marki, producentów itd?

Brad
29-05-09, 09:48
jak dla mnie 6000k najlepszy wybor dlatego sam takie mam, chociaz teraz wsadzilbym 5000k bo sie gliniarzom tak w oczy nie rzucaja a wiadomo ze jest nagonka na xenony:)

HBHONDA
29-05-09, 10:04
a jakiego producenta masz te ksenony? jakis konkretny model?

Brad
29-05-09, 10:21
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=3458&highlight=xenony poczytaj ten temat wrzucilem tutaj foto opakowania

Pati_crx
29-05-09, 11:24
Najlepiej świecą 4300K i daja jeszcze taką w maire ciepła barwe, jak założysz 6000K to nie będzie Ci się prowadziło przyjemnie samochodu, światło jest zbyt blade.

Brad
29-05-09, 12:24
heh widze ze kolega pati nie widzial jak swieca 6000k bo jak dla mnie to prowadzi sie wlasnie bardzo przyjemnie. Z zewnatrz jak popatrzysz na swiatlo to jest niebieskie ale od wewnatrz jak patrzysz jest mocno biale. Mi sie jezdzi bardzo przyjemnie i wszystko o wiele lepiej widac jezdzilo ze mna mnostwo osob ktore malo sie nie posikaly z zachwytu jak wszystko bardzo dobrze widac czysto i przejrzyscie. Sam osobiscie nie widzialem 4300 od wewnatrz dlatego sie nie wypowiem ale dziwi mnie Twoja opinia ze przy 6000k nie ma przyjemnosci z jazdy. Jak dla mnie przyjemnosc jest bardzo duza i nie zamienil bym je na zadne inne, wspomnialem tylko ze zamienilbym na 5000k ale tylko ze wzgledu na policje zeby sie nie rzucac im w oczy.

Pati_crx
29-05-09, 12:58
Tak sie kolego składa, że jeździłem dosyć długo na 6000K i jest to straszliwa porażka (na 5000K też jeździłem). Obecnie mam 4300 i jestem z nich bardzo zadowolony, pozatym myśle, że jak by 6000K było takie fajne to producenci wkładali by to do aut a nie 4300 i denerwuje mnie okrutnie jak Ci wszyscy sprzedawcy na allegro próbują wcisnąć ludziom, że oko bardziej woli zimne barwy.

civicmax
29-05-09, 13:10
Tylko 4300k - barwa najbardziej zbliżona do tych fabrycznych xenonów montowanych w hondach i innych markach - białe z bardzo małym zabarwieniem niebieskiego. W poprzedniej Hondzie jezdzilem na 6k i byly za bardzo niebieskie co przypominalo wiejski tuning i niepotrzebnie rzucało się w oczy a zakładamy że to ma dobrze oświetlać drogę a nie robić odpust. Obecnie mam zestaw BOSCH włożony do fabrycznych soczewek i wszystko wygląda jak w oryginale.

HBHONDA
29-05-09, 14:39
czy masz symbol tego zestawu BOSCHa?

bystry69
29-05-09, 16:04
Ja mam 6000 i jestem mega zadowolony:D a najbardziej jak na światłach stoję i moja Hania odbija sie wpupce innego autka i widze dwa niebieskie oczka;D hiihih
A kolego zloty male sprostowanie...Od kiedy oryginalne Xenony maja temp 4300?:D heheh chyba sie pomyliles bo0 z tego co mi wiadomo(na 99%) jest to temp 5600...pozdro:)

Pati_crx
29-05-09, 16:48
No to sie pomyliłeś w 99%

KreniO
29-05-09, 22:36
Tak się sprzeczacie o te fabryczne xenony a ja nie byłbym tak pewien co do jednej barwy oryginalnych instalacji. Na pewno wcześniej wychodziły auta 4300, tak wychodziła większość, teraz jednak jak widzę z naprzeciwka np jakiegoś nowego merola to tak daje w gały, że mam wrażenie że mają one po 8000K, aż fioletowo, totalne przegięcie, więc nie wiem jak to teraz jest do końca:) Zależy od producenta i uzyskanej homologacji. Wydziwiają teraz nowe furacze więc wszystko możliwe i w serii.

civicmax
29-05-09, 22:52
Ja mam 6000 i jestem mega zadowolony:D a najbardziej jak na światłach stoję i moja Hania odbija sie wpupce innego autka i widze dwa niebieskie oczka;D hiihih
A kolego zloty male sprostowanie...Od kiedy oryginalne Xenony maja temp 4300?:D heheh chyba sie pomyliles bo0 z tego co mi wiadomo(na 99%) jest to temp 5600...pozdro:)


Nie wiem jaka barwa jest w fabrycznych wiem natomiast ze gdy postawilem swoje auto z 4300 i oryginal w CTR byly niemal identyczne, 6000k swiecily przy tych fabrycznych jednak zdecydowanie na niebiesko.Co do marki xenonow to mysle ze to w wiekszosci i tak chinszczyzna, ja akurat założyłem BOSCH bo chciałem mieć na już a tylko taki znalazłem w sklepie na miejscu, fakt że przepłaciłem ale nie żałuje.

Brad
29-05-09, 23:19
ja nie mam zamiaru sie sprzeczac ktore sa lepsze napewno jest to kwestia gustu moje 6000 nie mecza mi oczu i tak jak powiedzialem jezdzilo ze mna mnostwo osob i nie uslyszalem ani jednego negatywnego zdania na 6000k tylko sam zachwyt:) ale ktos kto chce zalozyc to najlepiej niech sam na zywo sobie obczai ktore jak swieca i wybierze te ktore mu najlepiej odpowiadaja:)

bystry69
30-05-09, 10:30
dokładnie, zależy co się komu podoba, o gustach się nie rozmawia;s

KreniO
30-05-09, 15:35
dokładnie, zależy co się komu podoba, o gustach się nie rozmawia;s

oczywista sprawa, że o gustach się nie rozmawia, tylko że ta sprawa dotyczy też innych użytkowników drogi ( w tym policji:)) i dotyczy bezpieczeństwa. No więc nie tylko to że nam się fajnie jeździ, tylko czy nie oślepiami innych. Mam tu na myśli wszystko powyżej 6000K, co w dzisiejszym polskim "tuningu" się zdarza dosyć często, bo fajnie wygląda mógłby ktoś rzec - przecież rzecz gustu. Z resztą i 4300K źle ustawione będzie oślepiać, tak samo seria, więc trzeba o tym pamiętać.