Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Accord z Anglii



czop_oj
24-03-06, 14:37
Witam!

:shock:

Czy ktos orientuje się jak wygląda sprawa przerobki Accorda z lat 96-98 na wersję europejską?
I jak wyglada rzecz z rejestracją i tymi wszystkimi potrzebnymi dokumentami do tego.
Ja nie siedzię w temacie , więc proszę o pomoc.

Dzieki!

Wombat
24-03-06, 15:11
tak wygląda strasznie że sie wogóle nie opłaca.

boomer
24-03-06, 15:17
tak wygląda strasznie że sie wogóle nie opłaca.
zalezy za ile ten accord? Ale przy duzej podazy na rynku PL nie wydaje mi sie to faktycznie oplacalne

czop_oj
24-03-06, 18:28
Czyli generalnie - lepiej się po kraju pokrecić i szukac w Polsce?

[ Dodano: Pią 24 Mar, 2006 ]
A jesli chodzi o ceny to zapraszam ......

http://atsearch.autotrader.co.uk/WWW/cars_search.asp?page=1&nU=0&make=HONDA&model=ACCORD&min_pr=75&max_pr=&postcode=L25%205PA&miles=40&max_records=50&modelexact=1&photo=1


Ja generalnie siedze teraz w Anglii i myslalem zeby cos kupic troche tutaj jeszcze pojezdzic i wrocic tym do Polski. :?:

Wombat
25-03-06, 14:39
zalezy za ile ten accord? Ale przy duzej podazy na rynku PL nie wydaje mi sie to faktycznie oplacalne

Za ile by nie był to zamiana LHD na RHD sprowadza sie praktycznie do tego że trzeba miec cały przód z LHD do środkowego słupka (no, bez silnika) i zacząc trzeba od wyspawania z RHD ściany grodziowej i poprawnego przyspawania (i samo to juz jest przerażające) tej z LHD no i potem juz górki:
- przewody ciśnieniowe układu hamulcowego (pompa i serwo z drugiej strony)
- przewody hydrauliczne sprzęgła (pompa z drugiej strony)
- przewody hydrauliczne układu wspomagania (przekładnia z drugiej strony)
- zmienić chłodnice wspomagania
- przełozyc deske
- przełozyc przekładnie kierownicza i drażki
- przełozyć zespół przełączników na kolumnie kierowniczej
- przełozyc ECU i reszte osprzętu elektrycznego silnika z prawej strony na lewa, poprzedłuząc wszystkie przewody
- to samo wykonac dla instalacji lusterek i centralnego zamka i zamków bo inaczej central bedzie sterowany drzwiami pasażera. jak panel jest w drzwiach to nawet tapicerke trzeba mieć nową
- przełozyc skrzynke bezpieczników i wszystkie przekaźniki z kickpanela z lewej na prawą przedłużając przewody
- wymienic cały mieszlanik powietrza w konsoli środkowej bo ma wyloty z innej strony
- przeniesc ciegło otwierania kufra i wlewu na drugą strone samochodu
- wymienic przednie lampy
- wymienić przewody do parownika klimy bo ida na inna strone.
- zmienic fotele na takie z LHD żeby miec regulacje w fotelu kierowcy
- zmienic wykładziny podłogowe
- zmienić kable idące na tył (do włącznika ogrzewania szyby, świateł, zbiornika, komputera ABS)

te wsztystkie cześci trzeba MIEĆ + dokumentacja od elektryki
do tego trzeba dokupić (a nigdzie poza ASO nie kupisz) cała mase plastikowych kołeczków, zaslepek i wsporniczków.

Najlepiej to by było przeciac na wysokości środkowego słupka i dospawac właściwy przód podłaczając elektryke.. tylko zonk jest taki że kolory w wiązkach kabli w wersjach RHD i LHD sie róznią. I bardzi trudno jest to ożenic ze sobą.
Do tego z setka spraw o których nie chce mi sie pisac bo juz którys raz z kolei to robie.

Oczywiście stosunkow szybko można przełozyc układ kierowniczy z przekładnią kierowniczą i przydrutowac gdzies do tego ECU.
bedzie accord bez ogrzewania, klimy, z centralnym po drugiej stronie, z niedziałającymi 80% osprzetu a żeby otworzyc wlew trzeba bedzie obleciec samochód dookoła i otworzyc drzwi pasażera.. no ale oczywiście bedzie to tanio.

Stanowczo sie nie opłaca jeżli to ma być "dobrze". A jak bylejak aby jeździło.. to nie lepiej kupic poldona na LPG?

czop_oj
25-03-06, 15:38
Dzieki za szczera i wyczeroujaca odpowiedz.

Jakos odeszla mi ochota na zakup samochodu w anglii. :sad:

boomer
26-03-06, 00:38
Wombat temat przekladki RHD LHD byl juz poruszany, pewnie pamietasz :) To sie chyba jedynie "oplaca" przy pozadnych rarytasach, bialych krukach motoryzacji.

LIO
26-03-06, 10:39
dużo łatwiej jest w autach, gdzie nie trzeba przekladac sciany grodziowej, a auto kupilo sie w dobrej cenie i w super stanie. Tak czy siak, jest to troche zachodu i w przypadku np mocnego modelu, lepiej jest kupic LHD i przelozyc do niego silnik i lepsze graty z RHD, a reszte sprzedac na czesci :-)

Edytowalem, ręce mi się przełożyły jak pisałem ;)

boomer
26-03-06, 18:01
Chyba na odwrot albo jeszcze pijany jestem :p

Wombat
26-03-06, 19:25
na odwrót. ale wiadomo o co biega

boomer
26-03-06, 19:27
Pewnie ze wiadomo ale chcialem sie upewnic :)