Zobacz pełną wersję : EG4 D15B2 Problem z wysokimi obrotami
Civic 93r. 1,5 D15B2
Samochód mam zagazowany i na gazie silnik wkręca się na obroty bez problemów, ale po przełączeniu na benzyne jest nieco gorzej od 5700 zaczynają się kłopoty silnik zaczyna przerywać tak jakby mu brakowało paliwa. Dodam jeszcze że po pewnym czasie po przełączeniu na benzyne zapala się check.
Może ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak???
Civic 93r. 1,5 D15B2 to powinno byc w temacie :evil: http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=10388
sprawdź sondę, bo na etylinie emulator nie działa
Może filtr paliwa masz zapaprany :?
Albo ustawienia zapłonu - na gazie jest OK, ale zapłon dla gazu może być nieco opóźniony, ponieważ gaz chyba szybciej się spala (jek się mylę, to dalej nie czytaj). Zbyt wczesny zapłon dla gazu może skutkować zapłonem mieszanki w momencie, gdy zawory dolotowe nie są jeszcze zamknięte, no i po kolektorze ssącymm - bum
zrobiłem dzisiaj samodiagnostyke
i komputer zgłosił błąd nr 16 jest to błąd wtrysku - mam wzwiązku z tym pytanie czy jest to spowodowane tym że samochód jeździ na gazie???
Może filtr paliwa masz zapaprany :?
Albo ustawienia zapłonu - na gazie jest OK, ale zapłon dla gazu może być nieco opóźniony, ponieważ gaz chyba szybciej się spala (jek się mylę, to dalej nie czytaj). Zbyt wczesny zapłon dla gazu może skutkować zapłonem mieszanki w momencie, gdy zawory dolotowe nie są jeszcze zamknięte, no i po kolektorze ssącymm - bum
Gaz spala się wolniej, a zapłon sie przyśpiesza.
Przepraszam, że męcze jeszcze ten temat, ale zauważyłem że "check" zapala się po przekroczeniu 6000 obrotów, a przy samodiagnostyce wywala błąd nr 16
Faktycznie - przyspiesza się :one:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.