Zobacz pełną wersję : stuka puka na nierownosciach
maciek070188
22-05-09, 17:31
stukalo wymieniona zostala koncowka nie pukalo chwile znowu puka tym razm inny glos taki pusty jak by klocki hamulcowe ale mialem rozwalony sworzen zostal dzis wymieniony lepiej sie teraz jezdzi ale dalej cos stuka;/ klocki luzne??????????????:mad:
Prawdopodobnie magiel... pocieszające, że może to być tylko krzyżak kolumny kierowniczej.
Więcej ---> http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=22520
maciek070188
22-05-09, 17:45
ale to puka tak jakby w kole lewym ciagle a moze i ten krzyzak;/ a mozna tak jezdzic? jaka cena naprawy? hehe
A jak na postoju, na wyłączonym silniku poruszasz kierą prawo-lewo to stuka? U mnie stuka, na nierównościach no i na postoju właśnie. Ja wymienię jeszcze ten krzyżak, drążki kierownicze i końcówki drążków, jak nie pomoże oddam do regeneracji przekładnie. Dodam jeszcze że na "szarpakach" żadnych luzów się nie dopatrzono, byłem u dwóch różnych diagnostów. Stawiają na luzy w przekładni kierowniczej, bądź ten krzyżak.
A stukanie irytujące :(
Krzyżak kolumny kier. powiedziano mi 90zł, więc nie tak źle ;)
maciek070188
22-05-09, 18:16
no jak poruszam kierachom to zawsze jeden stuk jest i jak wlasnie jade moze ten krzyzak narazie tego nie robie to nie koncowki ja bylem u mechanika mowi ze mam wsyztsko cacy a dzis sworzen wymienilem lewy i lepiej sie jezdzi duzo tamten byl w stanie bardzo zlym hehe;] jak za 90 zl to jeszcze ale plus wymiana to ze 200 zl ;/ narazie to zostawiam wkurza ale jak sie juz jezdzie szybciej to nie
Mialem ten sam problem,drazek kierowniczy byl wyrabany,wymienilem,ale dalej pukalo..mechanicy nie pomagali,zaden zadnego luzu nie wykrywal,wkurzylem sie,dziewczyna mahala kierownica:P a ja pod autem w kanale i sluchalem i stuki wydobywaly sie z lewej strony kolumny kierowniczej..wkoncu znalazlem mechanika(Checkera osoby z Poznania wiedza o kogo chodzi-POLECAM) przekazalem mu swoje spostrzezenia,posluchal,wzial klucz pokrecil dwa razy na srubie regulacyjnej przekladni kierowniczej i stukanie ustalo:)..mamy szczescie,bo qmpel ma to samo w budzie MB2 i okazalo sie ze tam nie ma sruby regulacyjnej np.
maciek070188
22-05-09, 19:15
yyyyyy to ja moge miec a moge nie miec;/ sam bym sobie to podkrecil jak darade hehe mam ej9 ..
Ty zapewne masz,tez mam EJ9..lepiej jedz do kogos kto sie zna,jak za mocno podkrecisz to Ci kierownica wogole nie bedzie odbijac:)
maciek070188
22-05-09, 19:39
hehe to nie grzebie narazie jak bedzie jakas kasa to pojade to zrobic ;] moze jakos zrobia.. to by trzeba bylo moze na geometrie koł jakas moze tam zrobia
moze łącznik stabilizatora ?
maciek070188
22-05-09, 20:29
wymieniony i mowie ze nie stukalo po wymianie 1 dzien i zaczelo ale onaczej niz wczesniej;/ no i jak kiera ruszam to tez stuka w lewej stronie
wymieniony i mowie ze nie stukalo po wymianie 1 dzien i zaczelo ale onaczej niz wczesniej;/ no i jak kiera ruszam to tez stuka w lewej stronie
na szerszych oponach szybciej zdycha maglownica, nie kupuj używanej bo nie wiadomo co kupisz i ile ta znów wytrzyma, nowa kosztuje coś chyba w okolicach 3000zł ale masz pewnosc ze to pochodzi troche. wszystko przez te szersze opony niż zalecał producent oryginalnie... no i przez to, że zawieszenie obniżyłeś to wiele czesci zawieszenia jeszcze ci poleci. sworznie, tuleje, łączniki....
maciek070188
27-05-09, 18:45
no chyba tak chyba wszytskim tak siada to bo kazdy prawie jezdzi na 195 hehe trodno nie kupuje nowej z taka bede jezdzil;]
Ja mam to samo. Ale jeszcze nie obadalem czy to maglownica czy tylko krzyzak. Te Hanie tak maja widocznie, jakas wada produkcyjna co wychodzi po x tys km:( Jest na to prosty sposob--->radio glosniej i jedziesz dalej:D
Tez myslalem,ze to jakies tulejki poszly i obadalismy z kuzynem cale zawieszenie. Najlepszy sposob na sprawdzenie,to poszuszac na zgaszonym silniku prawo-lewo kierownica i jak stuka to na 99% przekladnia. No,ale cóz...trzeba z tym zyc. Jedynie to mozna oddac do regeneracji jak masz jeszcze w miare niewybita.
Aha i ja narazie mam jeszcze 175 i tez siadlo po 140tys:/ Wiec nie ma reguły
Przerabiałem maglownice. U mnie magiel stukał na postoju (było ok 2-3cm luzu na kierownicy), na kanale szarpiąc za drążki kierownicze stukało. Tak samo na postoju jak złapałem za koło i szarpałem tak jakbym chciał skręcić kołami to stukało. Po wymianie na dobrą używkę, nic nie stuka, nic nie puka, autko jeździ jak nowe, zobaczymy jak długo ;)
maciek070188
27-05-09, 23:47
u mnie raczje jak ruszam kolami na lewarku lub jak stoi i mocno porusze to nie puka ale na kierownicy puka z lewej strony no nic musi tak zostac chyba tego nie bede robic moze ta srubka kidys to ustawie;]
kzysiek_23-85
28-05-09, 07:56
Witam wszystkich niestety i ja mam ten problem z maglem slyszaszem wlasnie ze mozna mu zredukowac luz zapomoca tej slynnej sruby.I tu moje pytanie czy w Eg4 jest taka regulacja?
nikt mi nieodpowie nato pytanie??:rolleyes:
Ja tam nie wiem jak jest w Twojej budzie,ale poszukaj w manualu czegos takiego
http://img43.imageshack.us/img43/722/beztytuuvpt.png
Tez musze sprobowac wyregulowac to w sobote. Dam znac o efektach
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.