Zobacz pełną wersję : Bilstein B8 Sprint
Mam Megan coil over kit, seryjne amortyzatory. Samochod jest sztywny, ale na nierownosciach, przy wiekszej predkosci zaczyna skakac jak zaba, dobijac itp. :/ nie podoba mnie sie to.
Czy Bilstein B8, ktory jest twardszy i krotszy (powiedzcie mi o ile) zapobiegnie takim niepozadanym zachowaniom na nieronosciach?
Czy ktos moglby mi po krotce powiedziec co to za amory, co robia i jakie maja plusy? :roll:
JAŁ!
[ Dodano: Czw 23 Mar, 2006 ]
FCK :!: W przypadku CRXa B8 nie obniza- nie jest krotszy niz seria :?
http://img464.imageshack.us/img464/7972/bil3ni.jpg
PSS to gwint, stad masz komentarz ze obniza. B8 jest krotszy od seryjnego, wlasnie do stosowania z krotsza sprezyna. powinien wyeliminowac skakanie, ale efekt ten zalezy takze od sprężyny. mysle ze lepiej juz by bylo kupic np. KYB AGX, bo maja regulacje tłumienia.
PSS to gwint, stad masz komentarz ze obniza
http://www.katalog.bilstein.de/
mysle ze lepiej juz by bylo kupic np. KYB AGX, bo maja regulacje tłumienia.
gdzie kupic AGXy? W JC przod maja, a tyłu nie moga zamowic ?! Czy AGXy sa krotsze?
Sprezyny sa bardzo twarde, Skrobek nawet przyznal, ze sprawiaja wrazenie twardszych od HRow ktore mial w TypeS.
poczekaj poczekaj.... piszesz, ze nie obniza ale.... chcesz obnizyc auto za pomoca amortyzatora jeszcze bardziej czy chcesz amortyzator o krotszym skoku ktory bedzie lepiej wspolpracowal z krotsza sprezyna?
Bo jesli to drugie to B8 jak najbardziej sie nadaje. A jak Ci za wysoko stoi :lol: :wink: to zawsze mozesz na obudowie amortyzatora dorobic frez nizej i obnizyc punkt podparcia sprezyny.
Chcialbym:
obnizyc auto za pomoca amortyzatora jeszcze bardziej
i chce zeby
amortyzator o krotszym skoku lepiej wspolpracowal z krotsza sprezyna
Dodam, ze mam za *****iste pieniadze komplet nowych B8 do wziecia.
A powiedzice mi prosze- KYB Ultra SR- co to? Twardsze, krotsze? Czy tanie badziewie?
niech zgadne - mtsbilstein? :D
Na pewno bedzie lepiej na B8 - jak bedzie bede mogl powiedziec dopiero za jakies 2 tygodnie :)
A co do fizycznego obnizenia - mozesz sprobowac w tych bilsteinach zrobic frez pod to podtrzymanie sprezyny nizej niz fabryczny - powinien usiasc ale ile to jeszcze nie wiadomo :D
Sa szanse ze dzis wieczorem powiem Ci cos wiecej :)
niech zgadne - mtsbilstein?
:grin:
Daj mi prosze jak najszybciej info, bo sie napalilem :P
KYB Ultra SR jest krotszy, ale to zadna rewelacja.
coilover zawsze bedzie sztywniejszy od sprezyny - ma mniej kolo 2 zwoii !!
niech zgadne - mtsbilstein?
:grin:
Daj mi prosze jak najszybciej info, bo sie napalilem :P
Znaczy sie info o mtsbilstein czy o tym jak sie jezdzi? :D
U mnie jeszcze nie wiem tym bardziej, ze zaczne niestety od przedniej osi tylko ale ziomek ma u siebie caly kit Eibach+b8 i jest GENIALNIE!
niestety- wzialem sie za klikanie na kalkulatorze.
Nie wyrobie sie z B8, kupuje KYB Ultra SR. Czy one w ogole sie do czegos nadaja :?:
Panowie, wiecej werwy! Mialem nadzieje, na jakies konstruktywne komentarze. Powiedzcie mi cos o Ultra SRach prosze :)
napisalem Ci, ze bez rewelacji. ot troche krotszy amortyzator. wcale nie byl duzo twardszy od seryjnego.
Mialem nadzieje, na jakies konstruktywne komentarze. Powiedzcie mi cos o Ultra SRach prosze :)
Amortyzator jak amortyzator. Twardszy niz seria, ladny kolor ma ;-). Generalnie dziala. U mnie w 4g dzialaja calkiem akceptowalnie.
Nie wyrobie sie z B8, kupuje KYB Ultra SR
A czy różnica cenowa jest aż tak duża? Ile właściwie kosztują te Ultra SR?
Dobra... przod juz na B8.
Ciezko powiedziec dokladnie co i jak bo... bo tylow jeszcze niestety nie mam ale na pewno jest twardziej i na pewno mimo braku tylow komfort bardzo zyskal - nie odbija sie juz jak pilka tak :)
Z tylami dopiero bede mogl powiedziec czy twardo czy nie ale w sumie na dluzsza mete moze dobrze ze nie jest bardzo twardo tym bardziej ze jakas 16 czy 17 na lato jest przewidywana.
Jedno jest pewne - wysi teraz 2cm nad ziemia :shock: :lol: :oops:
Zastanawiam sie co bedzie dalej! :D
wysi teraz 2cm nad ziemia
Rozumiem, że wcześniej miałeś sportowe sprężyny na zwykłych amorach... Poszedł jeszcze niżej po zmianie samych już amortyzatorów? Dużo?
Bilstein twierdzil, ze moze pojsc troche do gory wiec poprosilem o rowek pod kielich sprezyny pol cm nizej i na tym roku jest a.... auto lezy 2cm nizej! :)
http://img110.imageshack.us/img110/8286/hoonda6hl.th.jpg (http://img110.imageshack.us/my.php?image=hoonda6hl.jpg)
wow- chyba jednak musze uzbierac na Bilsy...
Czy u mtsBilstein mozna tak wlasnie zamowic, nizej w sensie?
a wogole ktos moze mi powiedziec, czy jest jakas regula co do twardosci przodu i tylu auta? Tzn lepiej dac przod twardszy, tyl twardszy czy takie same?
Jest na to jakas teoria?
[ Dodano: Czw 23 Mar, 2006 ]
specyfikacja poprosze- jakie masz sprezyny z przodu? ile saidlo, jakies foty przed i po? :grin:
Wiec tak sprezyny to Eibachy -35mm po jakichs 6000 kilometrow.
W stosunku do tego co bylo rano wg miarki usiadl nizej o jakies poltora do 2 centymetrow.
Ale nalezy zaznaczyc, ze sprezyna jest pol cm nizej niz seryjne jej mocowanie bo Bilstein twierdzil ze pojdzie do gory.... jakwidac nie poszedlby wiec mysle ze jakies 1cm nizej by bylo na seryjnym pkcie mocowania sprezyny.
Chociaz teorii nie ma - kumplowi w civicu nie poszedl wcale, Wombatowi ponoc poszedl w dol..... chgw :D
[ Dodano: Czw 23 Mar, 2006 ]
wow- chyba jednak musze uzbierac na Bilsy...
Czy u mtsBilstein mozna tak wlasnie zamowic, nizej w sensie?
Tego niestety nie wiem - ja mialem od kumpla ktory kupil do siebie do 5 generacji ale wreszcie nie zaklada bo nie ma kasy na tyly. Miedzy innymi dlatego mam dodatkowe mocowania na przewody hamulcowe, ktore w 5g sa na amorze a w 6g na wahaczu.
Ale naciecie pod sprezyne zrobi CI kazdy kto ma frezarke czy jak to sie tam zwie :)
zbyt twardy przod da podsterownosc. zbyt twardy tyl da nadsterownosc. tutaj trza jeszcze pokombinowac twardoscią sprężyny.
a przy zalozeniu, ze sprezyna zostaje taka jaka jest to jaki stosunek bys dal przodu do tylu jesli chodzi o twardosc?
dał bym regulowane i kombinował. każdy lubi inne ustawnienie samochodu.
no, moze troche twardsze z przodu.
Ultra SR nie kupuj bo to zabawki do seryjnych sprezyn. Bierz B8 i nie wnikaj.
Nawet jeżeli droższe przy zakupie to na dłuższa mete i tak bedziesz do przodu bo jezli nie bedą miały wady fabrycznej to sa najsłabiej zabijalne
a kogo moze cie mi polecic, do zrobienia frezow na amorach?
jakbym sie zdecydowal to mialbym roznice ~350pln na komplecie Ultra SR vs B8 :roll:
B8. za mala roznica cenowa zeby rzezbic w brązie.
akbym sie zdecydowal to mialbym roznice ~350pln na komplecie Ultra SR vs B8
I juz przy pierwszej wymianie jednego z tych U-SR móglbyś sobie tą róznice wsadzic w buciki.
Nie ma co kombinowac. W dłuższym okresie czasu stal Kruppa (Bilsztejny :) ) bedzie ekonomiczniejsze.
Jacek bierz b8.U mnie w aucie padły po 4latach,naprawiłem je za 250zł 2szt i poprosiłem żeby były troszke twardsze i jest naprawde super.Słyszałem że za komplet krzyczą do ceerki 1100zł.Ja dwa naprawione sprzedałeje za 250zł.Bilsteiny są amorkami które można naprawić a np Koni niebardzo.
Ultra SR nie kupuj bo to zabawki do seryjnych sprezyn. Bierz B8 i nie wnikaj.
Nawet jeżeli droższe przy zakupie to na dłuższa mete i tak bedziesz do przodu bo jezli nie bedą miały wady fabrycznej to sa najsłabiej zabijalne
O ile pamietam to UltraSR mozna niby stosowac z obnizeniem do -35 mm, pewnosci jednak nie mam. Co do cen to KYB UltraSR kupilem do mojej 4g taniej niz B4. B6 moglbym miec dorabiane ale wiadomo, ze to kosztuje. Kolega do Micry K11 zaplacil mniej wiecej dwa razy tyle za przod B6 na grubej rurze niz ja za 4 sztuki USR. Moim skromnym B6/B8 to super sprzet. Jezeli jest dostepny od reki bez rzezbienia i kolega ma kase to brac. Z drugiej strony nie dramatyzowalbym jezeli chodzi o Ultra-SR, za ta cene jest to calkiem porzadny amor. Dodam, ze nie jest to tylko moja opinia ;-)
P.S. Nie jestem fanem gleby, IMHO na naszych dziurostradach lepiej miec seryjna sprezyne i dobrze wytlumiony amor ale DGCC.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.