Zobacz pełną wersję : Przkonstruowanie dolotu w 20T2R
Co myślicie o tym aby zmienić miejsce wlotu powietrza ze standardowego który znajduje się po prawej stronie obok akumulatora na bezpośredni z przodu obok chłodnicy powietrza. Wydaje mi się że tam gdzie jest on obecnie nie ma aż tak powietrza i w dodatku powietrze to jest cieplejsze.. A gdyby wlot był z przodu (tak jak jest to zazwyczaj w turbodieslach bez intercoolera) to powietrza jest więcej i jest chłodniejsze.. Czy dobrze kombinuje?? Co myślicie o taki zabiegu...??
proszę o rady.
wg mnie otrzymasz jedynie efekt dluzszego rozgrzewania silnika i mniej stabilne warunki pracy - chyba nie warto sie bawic
DamianPietras
21-05-09, 17:15
Jeśli chcesz wiecej mocy w tym silniku zmien auto na 20T2N , to najlepsze i najtańsze rozwiązanie
Hmm może faktycznie nie warto się w to bawić. Ok dzięki za odpowiedzi. Myślałem że autko będzie lepiej zbierało się od najniższych obrotów. Szkoda że w MB nie było 20T2N. Chodź raz na allegro takowy widziałem i ciekawe czy był wymieniany silnik czy może było kilka takich wersji...
wg mnie otrzymasz jedynie efekt dluzszego rozgrzewania silnika i mniej stabilne warunki pracy - chyba nie warto sie bawic
A co ma uklad dolotowy to rozgrzewania silnika ?
No właśnie... Dlaczego silnik miałby się dłużej rozgrzewać??
W turbodieslach z intercoolerem to nie ma raczej znaczenia bo powietrze jest i tak chłodzone ale u mnie nie ma I. Nawet gdy jadę nocą w trasie to odczuwam że silnik jakby lepiej się zbierał i był żwawszy niż w upalny dzień.
Opisuje jedynie wlasne, subiektywne obserwacje. Miedzy obudowa filtra a "kratka w nadkolu" jest kawalek elastycznej rury, wyczepila sie z kratki i ciagnela powietrze z przestrzeni miedzy plastikowym nadkolem a nadwoziem, i jakos tak wyszlo, ze sie wtedy wolniej nagrzewal. Moze to przypadek, a moze prawidlowosc - a po cos rozwiazali to w ten sposob.
Hmm. To w takim razie narazie to zostawię. Poczekam może ktoś się wypowie co by to poparł:]
Ale dzięki Poli77 za udział w tym poście.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.