PDA

Zobacz pełną wersję : nie pali na drugim garze d15b2



Bogdan19
18-05-09, 21:42
witam
posiadam civica z 92r eg4 silnik d15b2 i mam z nim problem. mianowicie nie pali mi on na drugim garze, patrząc od lewej od strony aparatu zapłonowego.
iskra jest.
zamieniłem świece z pierwszego garu na drugi jest to samo
zamieniłem przewody z pierwszego garu na drugi jest to samo
wyczyściłem świece
nie wiem co jeszcze moge zrobić;/

jakies porady??
wydaje mi sie ze swiece przewody są dobre.
jutro bede miał nowy palec i kopułkę. mysle ze to wlasnie jest przyczyna. ale juz sam nie wiem
doradźcie cos

bulikcbr
18-05-09, 22:09
chodzi jak choper?jeżeli tak to możesz mieć upalony zawór

***Marco***
18-05-09, 22:20
mysle ze to wina kopułki po prostu sie styki wytarly i nie daje iskry

Bogdan19
18-05-09, 22:29
chodzi jak choper?jeżeli tak to możesz mieć upalony zawór

silnik sie trzęsie, a z tłumika takie jak by pu pu pu. nie umiem dobrze tego opisac


mysle ze to wina kopułki po prostu sie styki wytarly i nie daje iskry

iskra jest, odkręciłem świece podpiołem pod przewód przyłożyłem do pokrywy zaworów, i iskra była. moze za słaba. kurde juz sam nie wiem;/

JarekEJ2
18-05-09, 22:58
Sprawdź kompresje w ten sposób dowiesz się co z zaworami.

U mnie w D15B2 wypadanie zapłonu było spowodowane pękniętą uszczelką pod kolektorem ssącym - na jeden garek dostawało się lewe powietrze. Samochód Chodził jak burza ale na wolnych obrotach telepało silnikiem i lewarkiem.

Bogdan19
18-05-09, 23:02
Sprawdź kompresje w ten sposób dowiesz się co z zaworami.

U mnie w D15B2 wypadanie zapłonu było spowodowane pękniętą uszczelką pod kolektorem ssącym - na jeden garek dostawało się lewe powietrze. Samochód Chodził jak burza ale na wolnych obrotach telepało silnikiem i lewarkiem.

jutro bede sprawdzać. a jaka powina być kompresja??

wlasnie wydaje mi sie ze samochod jak sie mu depnie to idzie dobrze, ale nie wiem juz sam zagubiłem sie w tym wszystkim;/

JarekEJ2
18-05-09, 23:07
A jak jest zimny to chodzi równo?

Bogdan19
18-05-09, 23:11
tez trzesie

JarekEJ2
18-05-09, 23:22
A to mi na zimnym chodziła całkiem ładnie.

Ale sprawdź tę uszczelkę mi mechanik koniecznie chciał zrobić remont głowicy i bogu dzięki w ostatniej chwili znalazłem przyczynę.

A jeśli chodzi o kompresję to wartość nie jest tak istotna liczy się by było równo na wszystkich garach.

Tylko nie ściągaj kolektora, uszczelka jest nietypowa, jakby plastykowa i najprawdopodobniej połamie się przy demontażu.

Bogdan19
18-05-09, 23:32
A to mi na zimnym chodziła całkiem ładnie.

Ale sprawdź tę uszczelkę mi mechanik koniecznie chciał zrobić remont głowicy i bogu dzięki w ostatniej chwili znalazłem przyczynę.

A jeśli chodzi o kompresję to wartość nie jest tak istotna liczy się by było równo na wszystkich garach.

Tylko nie ściągaj kolektora, uszczelka jest nietypowa, jakby plastykowa i najprawdopodobniej połamie się przy demontażu.

jezeli chodzi o remont i całą robote to bym robił to z zaprzyjaźnionym mechanikiem u mnie w garażu wiec kosza sie zmieszają. z tą uszczelką moze być problem z dostaniem ale wszystko da sie zrobić;) jutro bede dzwonić po cześci to sie dopytam czy dostane taką;)

no zobaczymy jak bedzie jutro z tą kompresją, aż boje sie sprawdzać;/

JarekEJ2
18-05-09, 23:47
Pluj na palec i sprawdź połączenie kolektora z głowicą, jak będzie dziura to wciągnie. Być może ani jednej śrubki nie odkręcisz, ja popaprałem silikonem i jeździłem tak jeszcze pół roku. A uszczelka kosztowała 15 PLN.

Bogdan19
18-05-09, 23:53
jutro pierwsze co zrobie to sprawdzę uszczelkę pod kolektorem. moze być taka jak piszesz ze ani jednej śruby nie odkręcę, czuje ze nigdy nie były odkręcane. teraz są zapieczone, moze być problem;]

mam u siebie zamontowany filtr stożkowy, moze to jest przyczyna dostaje wiecej powietrza i wydmuchało uszczelkę pod kolektorem:confused:

JarekEJ2
19-05-09, 00:18
czuje ze nigdy nie były odkręcane. teraz są zapieczone, moze być problem;]

Źle mnie zrozumiałeś, nie chodziło mi o to że nie dasz rady odkręcić tylko o to że nie będzie takiej potrzeby.

Bogdan19
19-05-09, 00:25
Źle mnie zrozumiałeś, nie chodziło mi o to że nie dasz rady odkręcić tylko o to że nie będzie takiej potrzeby.

hehe no faktycznie zle zrozumiałem;) jutro sie okaże czy to jest przyczyna;)

JeNNy_forever
19-05-09, 00:55
witam
posiadam civica z 92r eg4 silnik d15b2 i mam z nim problem. mianowicie nie pali mi on na drugim garze, patrząc od lewej od strony aparatu zapłonowego.
iskra jest.
zamieniłem świece z pierwszego garu na drugi jest to samo
zamieniłem przewody z pierwszego garu na drugi jest to samo
wyczyściłem świece
nie wiem co jeszcze moge zrobić;/

jakies porady??
wydaje mi sie ze swiece przewody są dobre.
jutro bede miał nowy palec i kopułkę. mysle ze to wlasnie jest przyczyna. ale juz sam nie wiem
doradźcie cos

stawiam na kopułkę ;) ja miałem iskre na wszystkich garach a nie szło odpalić silnika, zmieniłem kopułkę i odpaliło autko do strzału ;) daj znać czy wymiana kopułki pomogła, wątpię że to wina palca ;) ewentualnie moduł zapłonowy ale skłaniałbym się zdecydowanie ku kopułce ;)

Bogdan19
19-05-09, 12:07
relacja z dzisiejszej pracy
no wiec okazało sie ze uszczelka pod kolektor sący była juz latana silikonem na drugim i trzecim garze. na drugim wydaje mi sie ze silikon odszedl i uszcelke troche wywaloilo. wiec wyczyscilem wszystko odtlusicłem i dalem nowy silikon. czekam teraz az sylikon wyschnie i sprawdze auto. jezeli bedzie tak samo, zamowile kopułke.
w sumie juz zamówiłem uszczelke pod kolektor, koszt 10zl;] k=

http://img513.imageshack.us/img513/3639/dsc06293.th.jpg (http://img513.imageshack.us/my.php?image=dsc06293.jpg)

skolopendra
19-05-09, 12:13
w sumie juz zamówiłem uszczelke pod kolektor, koszt 10zl;] k=

jeśli nie będzie miała wzmocnień metalowych pod kanał wody,to jej nie kupuj

Bogdan19
19-05-09, 12:30
jeśli nie będzie miała wzmocnień metalowych pod kanał wody,to jej nie kupuj

no własnie braciak mi mówił ze są jakies dwa rodzaje. i te dwie ma przywiezc, mam obejzec i wybrac

no sie wyjasniło. było tak jak napisał kolega JarekEJ2. nie szczelna była uszczelka od kolektora;) silikon załatwił sprawe ale uszczelke bede dzis miał wiec na dniach bede wymieniać;)

także wszystkim wielkie dzieki za pomoc:D

djhubertusss
19-05-09, 17:15
Witam.
Podłącze się do tematy.Kiedyś miałem problem z tym że strasznie trzęsło mi budą i lewarkiem zmiany biegów gdy silnik nabrał temperatury ale teraz to ustąpiło i sporadycznie to się zdarza. Dziś zauważyłem że w uszczelce pod korektorem ssącym jest taka 0,5cm luka ale o równo obciętych bokach przy cylindrze bliżej aparatu zapłonowego. Może to być przyczyną tego? dodam jeszcze że z wydechy co jakiś czas słychać takie "puk puk"

sane
19-05-09, 17:32
Jest jeszcze jedna możliwość, o której nikt nie napisał - możliwe, że wtryskiwacz nie leje...

EDIT: nie spojrzałem, że to B2 na dwupunkcie :p

maciek070188
19-05-09, 17:45
to zrob foto tej luki;]

JarekEJ2
19-05-09, 19:02
0,5cm luka ale o równo obciętych bokach

Dokładnie tak jakby ktoś wyciął kawałek uszczelki, zresztą tak jak pisałem wyżej, zapal samochód pluj na palec i przytknij do tej dziury, jak wciągnie to masz odpowiedź. Metoda może trochę niesmaczna ale skuteczna :D

Bogdan19
19-05-09, 22:59
no i kupiłem dzis uszczelkę ale nie wiem czy bedzie dobra i dość wytrzymała. uszczelka jest tekturowa tak mi sie wydaje. sami oceńcie
foto:
http://img2.imageshack.us/img2/7074/dsc06295.th.jpg (http://img2.imageshack.us/my.php?image=dsc06295.jpg)