Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaki kolektor ssacy do d16y3



raggaman
16-05-09, 22:48
Witam.
Jaki kolektor z wiekszymi kanalami podpasuje do silnika d16y3 ( osprzet ten sam co w d15b7) ?

skolopendra
17-05-09, 09:48
masz już dobry ssak ,wymiana na inny już prawie nic nie zmieni

raggaman
17-05-09, 15:29
Czyli zbędny temat z kolektorem D16Z6 ?

Kolejne pytanie. Moje wtryski są juz prawie na wymarciu.
Jakie kupic ? Podejda takie z D16A2 ?

skolopendra
17-05-09, 16:30
zapewne masz tam 240ccm
nie wiem jak z wtykiem,ale czy nie prędzej od y8?

raggaman
18-05-09, 18:58
Jeśli podejdą wtryski od D16Y8 to trzeba będzie to stroic ?
Bo rozumiem, że samo umieszczenie ich nic nie da..komputer poda taka dawkę paliwa ile ładuje do seryjnych wtrysków.

skolopendra
18-05-09, 19:11
Jeśli podejdą wtryski od D16Y8 to trzeba będzie to stroic ?

no nie .gdyż masz zapewne takie same

raggaman
18-05-09, 19:33
A jak to będzie z wtryskami i kolektorem z B16A2 ?

Przepustnica ma inaczej umiejscowione czujniki :rolleyes:

skolopendra
18-05-09, 20:20
kolektorem z B16A2 ?

skoro kolektor to lepiej się pchać w serię H

a wtryski? ,zalejesz silnik i po sprawie

raggaman
18-05-09, 21:09
skoro kolektor to lepiej się pchać w serię H

Do przepustnicy z H trzeba rozwiercac kolektor i nie wiem jak tam jest z czujnikami i ile zabawy z całą operację:confused:


a wtryski? ,zalejesz silnik i po sprawie

Nie bardzo rozumiem :rolleyes:

Tylko czy ten osprzęt z B16A2 podpasuje ??

Czy wogóle gra jest warta świeczki w stosunku do przyrostu KM ?
Jeśli przyrost rzędu 5 KM to nie ma co zaczepiac tematu.

skolopendra
19-05-09, 08:55
Jeśli przyrost rzędu 5 KM to nie ma co zaczepiac tematu.

obawiam się ze przyrost będzie mniejszy niż km

raggaman
19-05-09, 17:29
Czyli kasa w błoto:rolleyes:

Jakie są inne sposoby na delikatne dłubnięcie parcha na 140 KM/ XX NM ?

Do tej pory siedziałem w temacie TDI z VAG a tam wystarczyły wtryski, wieksze turbo i mocz się sam robił :D

skolopendra
19-05-09, 17:41
turbo

wiec turbo

raggaman
19-05-09, 18:10
Raczej nie opłaca sie uturbiac tej jednostki.

Druga sprawa to taka iż mam podtlenek LPG więc zostaje mi rzeźba N/A :rolleyes:
Auto służy do dojazdów do pracy więc przydało by się więcej pod butem tak z 150 KM..ale nie kosztem bezawaryjności czy ekonomii .

skolopendra
19-05-09, 18:19
przydało by się więcej pod butem tak z 150 KM

z tą głowica nie da rady

raggaman
19-05-09, 18:30
Czyli kolektory rozwiercone lub nie, swapowanie przepustnic, wtrysków to lipa ?

Rozumiem, że do osięgniecia magicznej bariery 150 szalonych kucy trzeba Vtec ?
Jaka głowa podejdzie do mojej motorowni ?

skolopendra
19-05-09, 18:45
z6,y8 i inne
szczegóły znajdziesz w dziale turbo ;)