Zobacz pełną wersję : Jaki kolektor ssacy do d16y3
Witam.
Jaki kolektor z wiekszymi kanalami podpasuje do silnika d16y3 ( osprzet ten sam co w d15b7) ?
skolopendra
17-05-09, 09:48
masz już dobry ssak ,wymiana na inny już prawie nic nie zmieni
Czyli zbędny temat z kolektorem D16Z6 ?
Kolejne pytanie. Moje wtryski są juz prawie na wymarciu.
Jakie kupic ? Podejda takie z D16A2 ?
skolopendra
17-05-09, 16:30
zapewne masz tam 240ccm
nie wiem jak z wtykiem,ale czy nie prędzej od y8?
Jeśli podejdą wtryski od D16Y8 to trzeba będzie to stroic ?
Bo rozumiem, że samo umieszczenie ich nic nie da..komputer poda taka dawkę paliwa ile ładuje do seryjnych wtrysków.
skolopendra
18-05-09, 19:11
Jeśli podejdą wtryski od D16Y8 to trzeba będzie to stroic ?
no nie .gdyż masz zapewne takie same
A jak to będzie z wtryskami i kolektorem z B16A2 ?
Przepustnica ma inaczej umiejscowione czujniki :rolleyes:
skolopendra
18-05-09, 20:20
kolektorem z B16A2 ?
skoro kolektor to lepiej się pchać w serię H
a wtryski? ,zalejesz silnik i po sprawie
skoro kolektor to lepiej się pchać w serię H
Do przepustnicy z H trzeba rozwiercac kolektor i nie wiem jak tam jest z czujnikami i ile zabawy z całą operację:confused:
a wtryski? ,zalejesz silnik i po sprawie
Nie bardzo rozumiem :rolleyes:
Tylko czy ten osprzęt z B16A2 podpasuje ??
Czy wogóle gra jest warta świeczki w stosunku do przyrostu KM ?
Jeśli przyrost rzędu 5 KM to nie ma co zaczepiac tematu.
skolopendra
19-05-09, 08:55
Jeśli przyrost rzędu 5 KM to nie ma co zaczepiac tematu.
obawiam się ze przyrost będzie mniejszy niż km
Czyli kasa w błoto:rolleyes:
Jakie są inne sposoby na delikatne dłubnięcie parcha na 140 KM/ XX NM ?
Do tej pory siedziałem w temacie TDI z VAG a tam wystarczyły wtryski, wieksze turbo i mocz się sam robił :D
skolopendra
19-05-09, 17:41
turbo
wiec turbo
Raczej nie opłaca sie uturbiac tej jednostki.
Druga sprawa to taka iż mam podtlenek LPG więc zostaje mi rzeźba N/A :rolleyes:
Auto służy do dojazdów do pracy więc przydało by się więcej pod butem tak z 150 KM..ale nie kosztem bezawaryjności czy ekonomii .
skolopendra
19-05-09, 18:19
przydało by się więcej pod butem tak z 150 KM
z tą głowica nie da rady
Czyli kolektory rozwiercone lub nie, swapowanie przepustnic, wtrysków to lipa ?
Rozumiem, że do osięgniecia magicznej bariery 150 szalonych kucy trzeba Vtec ?
Jaka głowa podejdzie do mojej motorowni ?
skolopendra
19-05-09, 18:45
z6,y8 i inne
szczegóły znajdziesz w dziale turbo ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.