darkwap
16-05-09, 22:15
czeka mnie wymiana uszczelki p głowicą.
(silnik d14a8, 200000km, 1998r., oleju bierze "od wymiany do wymiany 12000km" - około 1,5 litra shell 10w40)
- w sklepie powiedzieli że do uszczelki powinno zakupić się nowe 10 szt śrub, które kosztują około 300 zł.
Proszę o poradę czy bezwzględnie należy zmienić śruby przy wymianie uszczelki?, czy "stare" mogą zostać...
czytałem dużo wypowiedzi na forum i każdy pisze o wymianie uszczelki pod głowicą. Chyba tylko dwie wypowiedzi były na temat śrub....
ps. czy poza wymianą uszczelek pod kolektory ssący i wydechowy oraz pod pokrywę zaworów proponujecie coś jeszcze zrobić przy okazji zdjętej głowicy?
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
(silnik d14a8, 200000km, 1998r., oleju bierze "od wymiany do wymiany 12000km" - około 1,5 litra shell 10w40)
- w sklepie powiedzieli że do uszczelki powinno zakupić się nowe 10 szt śrub, które kosztują około 300 zł.
Proszę o poradę czy bezwzględnie należy zmienić śruby przy wymianie uszczelki?, czy "stare" mogą zostać...
czytałem dużo wypowiedzi na forum i każdy pisze o wymianie uszczelki pod głowicą. Chyba tylko dwie wypowiedzi były na temat śrub....
ps. czy poza wymianą uszczelek pod kolektory ssący i wydechowy oraz pod pokrywę zaworów proponujecie coś jeszcze zrobić przy okazji zdjętej głowicy?
Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.