PDA

Zobacz pełną wersję : Shift Light w B16A1



ICEMAN
19-03-06, 12:18
Mam okazje kupic Shift Light ale mam problem, a mianowicie - Gdzie to podpiac do ECU? Nie wiem ktory przewod to RPM Signal. Szukalem na stronce ale nie ma za bardzo o B16A1. Bylbym wdzieczny za jakis opis pinow w ECU. Za podpowiedzi i sugestie z gory dzieki! Pozdro!!

Matey
19-03-06, 13:18
http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/shiftlight.htm

moze tu cos bedzie...

ICEMAN
19-03-06, 14:52
Juz zwiedzalem stronke Wombata (pozdro Wombat!) Z tym ze nie wiem czy schemat tego zlacza ktore tam jest odpisane odpowiada ECU PW0? Czyli czy czujnik RPM Signal jest w tym samym miejscu.

przemir
19-03-06, 14:54
pr3/pw0 pinouts http://tech2.hybridgarage.com/ecu.php?ecutype=pr3_a

moze to cos Ci pomoze

ICEMAN
19-03-06, 17:27
Qrcze, nie za duzo mi to mowi ale dzieki Przemir. Czy moge sie podpiac pod Ignition output signal czy moze ignition timing adjusting connector?? A moze zadne z nich?? Help!

Wombat
19-03-06, 19:30
pisałem - wejdź na apexi-USA com i ściągnij dokumenatcje od apexiaków.

jest jak byk

http://www.altech.com.pl/wbt/files/apexa_b16a.JPG

http://www.altech.com.pl/wbt/files/apexa_b16.JPG
http://www.altech.com.pl/wbt/files/apexa_b16a1.JPG

intersuje cie RPM Signal

całosć:

http://www.apexi-usa.com/pdfWiring/3.pdf

ICEMAN
19-03-06, 23:33
Sorki Wombat, ale nie znalazlem dlatego dalej pytalem :/ Wielkie DZIEKI!! Jestes WIELKI!! ;)

MarcinM
21-03-06, 10:16
A jakie to bedzie złącze w silniku D16Z6 z tego linku???
http://www.apexi-usa.com/pdfWiring/3.pdf

Wombat
21-03-06, 11:24
sprawdź sobie jakie masz ECU (PM6?? PR2 PM7 ???) . znajdz od niego Pinout (opis wyprowadzeń) i bedziesz wiedział.

E2rd
22-03-06, 15:59
Przecież do obrotomierza dochodzą: masa, zasilanie po stacyjce (ignition) i RPM z ECU i myślę, że to wystarczy. Miernik w dłoń i można określić który jest który, a potem pod śróbki przewody shift-lighta podpiąć.

MarcinM
22-03-06, 16:37
Już założylem.I działa mi tylko że mam zworke na 6800 a reaguje dopiero przy 7200 :(

Pati
22-03-06, 16:45
obrotomierz Ci kłamie :)

MarcinM
22-03-06, 22:25
Ale v-tec zapala się przy 5200 :)

ICEMAN
22-03-06, 22:49
eeee... Co ma VTEC do Shift Lighta??

Wally
22-03-06, 23:19
To ze mu faktycznie obrotomierz klamie :)

MarcinM
23-03-06, 09:15
Na obrotomierzu mam 5100/5200 jak się załancza v-tec.czyli dobrze chodzi obrotomierz.

ICEMAN
24-03-06, 19:31
Aha sorki nie zrozumielem kontekstu z tym VTEC'iem :oops: Co do momentu zadzialanie Twojego Lighta to wlasnie slyszalem, ze miewaja takie zagrywki ze zapalaja sie nie wtym momencie w ktorym by sie chcialo, dlatego ja kupilem z plynna regulacja. No i w koncu wczoraj go zamontowalem :] Jeszcze raz wielkie dzieki Wombat!!

Wombat
25-03-06, 00:04
noł problem. 62,50 wyslij na podany na priv adres konta. Konsultacje musza kosztowac :D

ICEMAN
25-03-06, 00:54
Hehehe No musze przyznac ze cenisz sie. No ale coz za wiedze trzeba placic ;)

siwas
23-04-06, 00:23
Panowie a skad wykminic gdzie jest ten przewod rpm w D15B2? :D

Wombat
23-04-06, 12:54
ze schematu elektrycznego. Albo telefon do wróżki

siwas
23-04-06, 15:29
a jak nie mam schematu?gdzie znajde?:)
Wombat, w tym tygodniu ogarne temat z ta Twoja sonda,wiec ładnie mi tu odpowiadaj ;)

Wombat
24-04-06, 23:30
Honda Conterto 90-94 Service manual

Strona 16-45

http://www.altech.com.pl/wbt/files/rpmsignald15b2.jpg


jest to niebieski BLU kablek wychodzący z aparatu zapłonowego, idzie sobie do >>> Tachometer. ten kabalek potem sie zmienia w Biało -Czarny (WHT-BLK) i jako taki wchodzi w deske wskaźników we wtyczke B dokładnie pin B9

Strona 16-83

teraz to rozumiem że sonda bedzie z promocja, przeceną, dopłatą unijną i zniżką wdzięcznościową.. znaczy sie wisisz mi 70zł i nówke sonde....

siwas
25-04-06, 22:23
Dupa :P
nie ma zadnego bialo czarnego przewodu,poprostu odkrecilem caly licznik i testowalem wszystkie piny wtyczki,proste i skuteczne :twisted:
A Wombat, za wprowadzanie w blad musisz mi okupic mi nowy ladniejszy obrotek i jak pisales 70 pln na konto przelac ;)
pozdro

Wombat
26-04-06, 00:17
Dupa to ty jestes :)


napisałem że masz przesledzić niebieski kabalek wychodzący z aparatu zapłonowego. W concerto zmienia mu sie kolor a w CRX np nie i wchodzi w deske dalej niebieski.
W każdym razie schemat co go widac wyżej jest niezmienny.


odkrecilem caly licznik i testowalem wszystkie piny wtyczki,proste i skuteczne

I wybitnie niebezpieczne...

Może go masz po prostu nie doprowadzonego do deski? Oglądałes swoje ECU? Sygnały na ECU sa znormalizowane i bedzie pasować schemat ze strony apexi.

jezli masz w desce Biało-CZarny albo niebieski kabel to jest to. Przesledx sobie jego droge

siwas
26-04-06, 15:43
Wczoraj ogloadalem ta wtyczke w nocy,dzis okazalo sie ze jest niebieska,zwracam honor koledze ;) mam ta sondke dla Cie :D

Wombat
26-04-06, 22:46
i 70 dych?? :D

napisz mi na PM jak możemy sie umówić na odbiór.