Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : gaz zwykly czy sekwencja ?

k0zik
14-05-09, 18:46
Cześć,

Mam następujący problem :

Mam Honde Civic silnik benzynka 1,4 rok 1997.

Instalacja gazowa zwykla ostatnio zaczęła szwankować. Do wymiany jest parownik. Koszt - 300 zl. Pytanie moje jest takie - czy wymienic ten parownik i jezdzic dalej na zwyklej instalacji czy zakładać instalacje sekwencyjna ? koszt - 1500 zl.

Poradzcie co robić, bo ja w temacie mechaniki jestem zupełnie zielony.
Dodam że jeżdżę dosyć duzo, jakies 90 km dziennie - dojezdzam do pracy ( trochę stoję w korkach )
Jeżdzę bardzo spokojnie - 3500 obrotów to u mnie maks

ps. Czy ta Honda ma kolektor metalowy czy plastikowy ? Spotkalem sie z opinią ze jesli kolektor jest plastikowy to nie ma sensu zakladac gazu sekwencyjnego.

Pozdrawiam

Dawid

suchy2004
14-05-09, 18:53
Cześć,

Mam następujący problem :

Mam Honde Civic silnik benzynka 1,4 rok 1997.

Instalacja gazowa zwykla ostatnio zaczęła szwankować. Do wymiany jest parownik. Koszt - 300 zl. Pytanie moje jest takie - czy wymienic ten parownik i jezdzic dalej na zwyklej instalacji czy zakładać instalacje sekwencyjna ? koszt - 1500 zl.

Poradzcie co robić, bo ja w temacie mechaniki jestem zupełnie zielony.
Dodam że jeżdżę dosyć duzo, jakies 90 km dziennie - dojezdzam do pracy ( trochę stoję w korkach )
Jeżdzę bardzo spokojnie - 3500 obrotów to u mnie maks

ps. Czy ta Honda ma kolektor metalowy czy plastikowy ? Spotkalem sie z opinią ze jesli kolektor jest plastikowy to nie ma sensu zakladac gazu sekwencyjnego.

Pozdrawiam

Dawid

Jeśli kolektor jest plastikowy to tylko sekwencja, w innym przypadku strzaly mogą ci go rozwalić.
Chodzi o kolektor dolotowy, a chyba sam widzisz czy Twój kolektor jest plastikowy? O ile sie nie myle to plastikowe montowali tylko w angielkach z silnikami d14a7 i d 14a8.
Jeżeli do tej pory dobrze chodzila Ci na zwyklej instalce, to nie ma sensu zakladac sekwencji.