Zobacz pełną wersję : za wysokie napięcie ładowania
witam, w piątek oddałem alternator do warsztatu, wymienili łożyska i reg napięcia, i mam dziwne objawy, mianowicie na wolnych obrotach jest napięcie 15V a jak trochę dodam gazu to 17-18V prawie:eek: akumulator po krótkiej jeździe jest gorący i paruje z niego...
pytanie jest, o co chodzi? czy altek jest winien, czy aku padło (chociaż to mi się wydaje dziwne)
dzwoniłem do warsztatu to powiedzieli że altek do kompa jest podłączony (?) i że muszę podjechać samochodem...
marcocivic1
13-05-09, 18:20
Regulator napiecia winny jest temu. Lepiej zrob to bo moze wysiasc komp albo modul zaplonowy.Komp do napiecia ladowania wydaje mi sie ze nic nie ma.
dzięki, też mi się tak wydaje, ale w takim razie możliwe jest że wymienili mi regulator napięcia i jest on zepsuty?? bo wcześniej tak nie było, a zaniosłem altek tylko żeby mi łożyska wymienili...
i silnik w mojej hondzie to D15B7 czyli coupe EJ2
marcocivic1
13-05-09, 21:50
Mozliwe ale mało prwdopodobne.Moze "fachowcy"cos uszkodzili przy okazji
Witam,
wymień regulator napięcia i sprawdź jak ładuje. Nie jeźdź tak, bo coś poniszczysz.
skolopendra
14-05-09, 18:05
17-18V prawie akumulator po krótkiej jeździe jest gorący i paruje z niego...
niedługo komputer się zaświeci:confused:
Moze "fachowcy"cos uszkodzili przy okazji
nawet na pewno!
wymienili mi znowu regulator ale aku już padło i jak pojechałem powiedzieć że aku padł bo za duże napięcie dostawał to szef warsztatu stwierdził że chciałem akumulator nowy od niego wyłudzić...
warsztat wylądował w dziale polecam/odradzam, dla pewności
ODRADZAM
Mirex rozruszniki
Sochaczew, ul. Chrobrego 5
skolopendra
16-05-09, 21:49
wymienili mi znowu regulator ale aku już padło i jak pojechałem powiedzieć że aku padł bo za duże napięcie
spróbuj na gwarancji może przejdzie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.