Zobacz pełną wersję : blok z d16z6 i głowica b16
witam wszystkich ostatnio gdy bylismy na zlocie na sniatowie zobaczylismy niezłego cudaka była to honda crx de sol z blokiem d16z6 i cała góra od b16 czyli glowica kolektory itp?mam nastepujace pytanie czy ktos u nas próbował juz czegos takiego i jakim cudem to wogle jezdzi nie przegrzewa sie itp jak gora pasowala z dołem dodam tylko ze silnik do okola był suchy i nigdzie nie było zadnych wycieków.
pozdrawiam
jestes pewny ze to taki setup byl? jakos mi sie wierzyc nie chce :rolleyes:
poczekaj, jeszcze raz: blok d16 i glowica od b16?
raczej niemozliwe...
:rolleyes:a to ciekawostka :rolleyes:
a moze góra była DOHC ale D seria?
udało mi się zrobić szybko fotke, troche kiepska ale widać głowice z b-seri i blok D16Z6
http://img503.imageshack.us/img503/9725/d16z6.jpg
nie , to jest vtec - widac cewke ... i to jest na pewno dohc vtec ... eeee tego ...
no co sie tak dziwicie, opakowanie silikonu do tego troche drutu i zrobione :D
Całe życie słyszałem że to niemożliwe żeby tą głowicę na blok od D serii założyć... wierzyć mi się nie chce, ale wobec zdjęcia wymiękam...:eek:
:D tylko czekałem aż ktoś zrobi szum :D łee hehhe potwierdzam to jest góra b16 a dół d16z6 i już drugi raz widze takiego potwora jeżdżącego :D takie patenty to chyba tylko w ZS :D
trzeba prześledzić różne fora USA. moze to mozliwe jednak. Pytanie: co wymaga większej obróbki żeby do siebie pasować: głowida B czy blok D?
jedno chyba jest pewnie dobry pilnik jest potrzebny :D po za tym to nie jedzie... :p
właśnie Wojtas, pokaz fotke :D
Hahahaha - taki inszy LS/VTEC - z duzym wykorbieniem d-serii pewnie ma ladny moment;)
stawiam na przebijane numery. masz wiecej zdjec?
glowy B na blok D nie zalozysz bo: inny rozstaw srub, inna srednica cylindrow, a co za tym idzie inne rozstawienie komor spalania, o niepasujacej szerokosci glowicy i bloku nie wspomnę.
Faktem jest, ze techniczne trudnosci takiej rzezby sa ogromne...duzo latwiej przebic :P
a moze to DOHC D seria z CRX'a z pokrywą od B serii i jakos dorobionym VTEC?
to i tak numery musialyby byc przebite , bo jak wszyscy wiemy z6 to SOHC
czyli ogółem galimatias :D łee hehhe
tylko po co ktos mialby przebijac numery na bloku,skoro jedno i drugie to 1,6 a dla samej wartosci rynkowej b seria jest drosza od d seri .?zlwaszcza zeby nabic nowe to trzeba usunac stare a tam nic nie wygladało na grzebane,szlifowane itd,blok wygladal na typową serie,tez nie chialem wierzyc ale osobiscie macałem i szukałem odpowiedzi jak to mozliwe.:)moze polega cala magia na rozwierceniu bloku i przełozeniu samych tłoków???
a nie mogles zwyczajnie zapytac ?
karpik - srednica tloka w D to 75mm. w B 81mm. niby to nie tak wiele, ale wystarczająco, żeby bloku D nie rozwiercić na tyle oraz zeby było spore przesunięcie w komorach spalania. to nie ma szans na bycie szczelnym.
jak zapytaliśmy kto jest właścicielem to się nie ujawniał na początku :D później okazało się że właściciel owy nie ogarnia w ogóle tematu o co komon :D
pati ale wiemy co widzieliśmy :D hehe chyba około 10 osób przy tym aucie nie miało zbiorowej halucynacji... :D
ja nie twierdze ze on tam nie mial D16Z6 nabite na bloku. jakkolwiek technicznie uważam za niemożliwe sklejenie góry z B z dołem z D. A numery zawsze można przebić i nie ma z tym dużo roboty.
jak bedzie okazja to specjalnie dla ciebie zrobię szczegółową sesję tego patentu ;) hehe
tylko pytanie... po kiego przebijać numery z b16a2 kultowego na d16z6?? :D :confused:
odwrotnie to rozumiem :D
najprostrza metoda to sprawdzić numery na skrzyni biegów ;) skrzyni z B z blokiem D nie połączysz. druga rzecz to foto obudowy rozrządu.
jak sobie życzysz panie koleżko :D obadam temat szczegółowo :D
jak się nie myle to jest właśnie ten wymysł :D
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8563194
http://www.thezcr.com/forums/showthread.php?t=14474
Potem tylko wlożenie dekla od B-serii :D:P
no takie to proste!!
wróc jak się dokształcisz...:confused:
no takie to proste!!
wróc jak się dokształcisz...:confused:
;)
po co przebijac ? u niemcow ubezpieczenie placi sie od mocy , to moglby byc juz jakis powod (nie wiem na ile niemcowi to by sie oplacalo) , moze silnik byl wymieniany z z6 i chcieli zeby tak zostalo w papierach ? nie znam sie na delsolkach wiec nie potrafie powiedziec czy ta z ogloszenia to vti , pati ma dobry pomysl :)
widziałem kiedyś na amerykańskim forum blok serii H pożeniony z głowicą od K-series i też wybałuszałem oczy, ale D + B to jeszcze nie widziałem...
szkoda że tego nie widziałem :rolleyes: masakra jakas:)
ale to jeździło chociarz? tzn widziałeś jak to cudo jeździło jeśłi sie udało to złożyc? bo ja wcześniej tez gdzies słyszałęm ze da sie to zrobić
ktoś kto widział blok bez głowicy i przeczytał to co napisał pati wie doskonale że taki myk nie przejdzie i jedynym realnym wytłumaczeniem tej fotki są przebite numery. wykonanie czego takiego graniczyłoby z absurdem z racji ilości rzeźby potrzebnej do chociażby odpalenia tego. nie wspomnę o bezawaryjnej jeździe czy szczelności ....
ale to jeździło chociarz? tzn widziałeś jak to cudo jeździło jeśłi sie udało to złożyc?
no wlasnie w tym rzecz ze to jezdzilo, nie wiem jak, ale jezdzilo. Sam zrobilem wielkie oczy jak to zobaczylem. Wolalismy z whoytasem o wlasciciela ale sie nie przyznal.
Masakra jakas.
Poza tym znawca nie jestem, ale numery wygladaly w miare oryginalnie...
numery wyglądały na w miare ordżinal... jak chcecie spróbuje umuwić sie ze sprzedawcą ( jeśli jeszcze bedzie ogłoszenie ) tego czegoś i obadać temat dokładnie pstryknąć foty itd. i nie ma co się zacietrzewiać że coś jest nie możliwe :D :p przecież u nas w kraju różne cuda sie zdarzają :D obadamy zobaczymy ;)
może swap był robiony za czasów kiedy przy przekładce silnika zazwyczaj trzeba było się bawić w przebijanie numerów ? :rolleyes:
Przykład po Gdyni śmiga d16z6 z oznaczeniem b16a2 :D
Na h3m było foto ale nie mogę go odszukać :D
Ja tam bym wolał miec b15 a oznaczyc d16, ale co tam :)
;) ojc palec przeskoczyl na klawiaturze hehe oczywiscie b16
no no widać kto przebija numery :D ;)
A da radę założyć głowicę od d16z5 160KM z CRX do d16z6 w Civic ?? Obie fury mają Vtec.
D16Z5 to DOHC bez VTEC-a, 124KM
JulekCIVIC
31-01-10, 13:48
w crx'sie nie bylo 160km tylko 150 z B16A1. a wczesniej byla juz mowa co do DOHC bez VTECi laczenie z DOHC z VTEC'iem...
czytac!!!!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.