PDA

Zobacz pełną wersję : przepustnica z B16A2 podejdzie pod kol. z D16Z6??



jarek_alien
10-05-09, 16:27
Witam szukałem ale coś nie mogłem znalesc takiego tematu jeśli jednak juz istnieje to przepraszam:)
Pytanie jest następujące:
Czy przepustnica z B16A2 podejdzie pod kol. z D16Z6?
jesli tak to ewentualnie jakie sa przeróbki, koszty, efekty tej modyfikacji??

crxd16
10-05-09, 18:58
podejdzie bez problemu, a przy seryjnym silniku efekty praktycznie zadne

Redrekin
10-05-09, 19:56
Podejdzie , ale jak nie rozwiercisz ssącego, to bedziesz miał "próg" między przepustnicą i ssącym.

jarek_alien
10-05-09, 20:14
ja mam blok od b7

kenny
10-05-09, 22:50
Przepustnice przykręcasz do ssaka nie bloku. I jak bedziesz szukał przepustnicy to bierz z OBD I (V gen). Te pod OBD II nie maja fast idle valve'u.

jarek_alien
10-05-09, 22:56
tak tylko słyszałem ze trzeba cos przerabiać bo ona nie pasuje p&p

pirat
10-05-09, 23:19
fiv to raczej jest niepotrzeby i mozna zamiast niego wstawic plytke tak zeby bylo szczelnie zamkniete i przepustnica nie lapala "lewego powietrza". A przewody od wody ktore przez niego przechodza po prostu polaczyc ze soba rurka tak aby byl spokojny obieg.

kenny
11-05-09, 09:07
fiv to raczej jest niepotrzeby

czy honda zrobiła coś kiedyś niepotrzebnie?

pirat
11-05-09, 13:48
A i owszem, robili to w jakims celu, a dokladnie regulacji obrotow silnika w zaleznosci od tego czy jest zimny i czy nagrzany.
Ale, na jebaju kupujac przepustnice o wiekszej srednicy, chociazby taki skunk2 czy blox nie maja miejsca na podlaczenie fiv. A obroty sa stale regulowne srubka przy przepustnicy. I np ja mam fiv skrecony tak zeby nie przepuszczal powietrza a weze gumowe ktore powinny byc tam podzlaczone sa bezposrednio spiete razem w obiegu. Wyszedlem z zalozenia ze goracy plyn chlodzacy przeplywajacy przez to nagrzewa przepustnice a za tem i powietrze do podobnej temperatury co i ta woda a zatem na samym wstepie silnik dostaje ladnie podgrzane powietrze w pluca. Czy jest jakas roznica dzieki temu? jakos specjalnie nie zauwazylem a na hamownie wydac kase na sprawdzenie czegos takiego bylo by bezsensem ;)

g-jablko
11-05-09, 22:27
a gdzie w wawie mozna rozwiercic ssacy z Z6 pod przepustnice z B16? i jakie sa to koszta?

whoytas
11-05-09, 23:08
podejdzie

majkel
12-05-09, 09:35
A i owszem, robili to w jakims celu, a dokladnie regulacji obrotow silnika w zaleznosci od tego czy jest zimny i czy nagrzany.
Ale, na jebaju kupujac przepustnice o wiekszej srednicy, chociazby taki skunk2 czy blox nie maja miejsca na podlaczenie fiv. A obroty sa stale regulowne srubka przy przepustnicy. I np ja mam fiv skrecony tak zeby nie przepuszczal powietrza a weze gumowe ktore powinny byc tam podzlaczone sa bezposrednio spiete razem w obiegu. Wyszedlem z zalozenia ze goracy plyn chlodzacy przeplywajacy przez to nagrzewa przepustnice a za tem i powietrze do podobnej temperatury co i ta woda a zatem na samym wstepie silnik dostaje ladnie podgrzane powietrze w pluca. Czy jest jakas roznica dzieki temu? jakos specjalnie nie zauwazylem a na hamownie wydac kase na sprawdzenie czegos takiego bylo by bezsensem ;)

U mnie przepustnica bez zaworu FITV nie banglała dobrze. Nie było ssania.

adam_16_
13-04-10, 15:07
Czyli jak to jest z tym FITVem, będzie dobrze bez niego? bo mam przepustnice od b16a2 obd2 bez fitva i nie wiem czy rozwiercać kolektor z6 i zakładać tą przepustnice? Proszę o pomoc. Pozdrawiam

JulekCIVIC
13-04-10, 19:18
będzie działać
ale może ci wkurzać ze praktycznie nie ma ssania...

kenny
14-04-10, 00:25
ale może ci wkurzać ze praktycznie nie ma ssania...
co zimą dość skutecznie potrafi wk..wić

JulekCIVIC
14-04-10, 15:19
co zimą dość skutecznie potrafi wk..wić

Dokładnie...