Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : zakup Civica



umberto2
09-05-09, 19:06
witam,

to mój pierwszy post na tym forum i nie wiem, czy w dobrym miejscu go zamieszczam....

otóż chodzi mi po głowie zakup Hondy Civic 2005 r Htb z silnikiem 1,6 benz. i w związku z tym proszę o opinie o tym modelu, jego zaletach i bolączkach...
sprzedający udostępnia VIN i jak się wydaje nic nie ukrywa...cena nieco wysoka, ale autko jest chyba w najwyższej opcji wyposażenia...

pozdrawiam i dziękuję za wszelkie rady i wskazówki

Limak9
09-05-09, 22:14
Hej.Mysle ze jak auto jest proste to mozna brac bez zastanowienia.Warto sprawdzic laczenia blach w drzwiach oraz klape bagaznika ktore lubia ( a raczej) rdzewieja- ale to jest do zrobienia na gwarancji na blache, ale moze byc czynnikiem w zbijaniu ceny.

Leeo
09-05-09, 23:46
W tym dziale masz opisane wszystkie bolaczki civica VII gen. Jest o tym odzielny temat. Glowny problem to stukajaca przekladnia :) Na forum masz jeszcze temat: "chce kupic auto, czy ktos je zna", tam mozesz wkleic ogliszenie civa i chlopaki sie wypowiedza.

Marek Podlaskie
12-05-09, 19:05
Zastanow sie czy nie lepiej wziasc autko z mocniejszym silnikiem takie jak moje

umberto2
12-05-09, 19:43
Zastanow sie czy nie lepiej wziasc autko z mocniejszym silnikiem takie jak moje

a sprzedajesz? :)
chyba ciężko znależć takie autko...

pozdrawiam

Marek Podlaskie
12-05-09, 19:47
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8645922
Sprzedaje.Teraz ciezko cos kupic bo euro zbyt drogie.Jezeli cos chcesz sie dowiedziec to pisz na P.w

chedder
17-05-09, 15:43
Sprawdz na poczatek kilka rzeczy :
- czy dzialaja wszystkie zamki w centralnym
- obejrzyj prog od strony kierowcy i pasazera - drzwi lubia sie lekko opuscic i wycierac tam lakier (malutka zapraweczka a cene mozna zbic)
-sprawdz przednie zawieszenie (amortyzatory najtrwalsze nie sa, poduszki pod amortyzatorami, tuleje, laczniki stablizatorow (ja wymienam co 25 k km je ;/))
- Fotele przednie lubia sie bujac (normalka ale cene zbijesz)
- przekladnia kierownicza (bedzie pukac jakby w zawieszeniu (sprezynka kosztuje grosze a zbic mozna z ceny sporo))
- konsola - lubia sie palic zaroweczki, oraz spadac linka od regulacji cieplo/zimno - konsole sie b nieprzyjemnie zdejmuje ;/

+ oczywiscie to co w kazdym aucie.

_reggie_
17-05-09, 18:09
Sprawdz na poczatek kilka rzeczy :
- czy dzialaja wszystkie zamki w centralnym
- obejrzyj prog od strony kierowcy i pasazera - drzwi lubia sie lekko opuscic i wycierac tam lakier (malutka zapraweczka a cene mozna zbic)
-sprawdz przednie zawieszenie (amortyzatory najtrwalsze nie sa, poduszki pod amortyzatorami, tuleje, laczniki stablizatorow (ja wymienam co 25 k km je ;/))
- Fotele przednie lubia sie bujac (normalka ale cene zbijesz)
- przekladnia kierownicza (bedzie pukac jakby w zawieszeniu (sprezynka kosztuje grosze a zbic mozna z ceny sporo))
- konsola - lubia sie palic zaroweczki, oraz spadac linka od regulacji cieplo/zimno - konsole sie b nieprzyjemnie zdejmuje ;/

+ oczywiscie to co w kazdym aucie.

sorki ale jak bym miał Tobie sprzedawać samochód to od razu zrobiłbym zawijkę i nara
chcesz zbijać cenę za drobne zarysowania lakieru albo bujany fotel który występuje chyba u każdego w tym modelu
podpowiadasz chłopakowi dobrze ale ze mną biznesu by nie było ... :D

pozdro :cool:

Marek Podlaskie
17-05-09, 18:16
sorki ale jak bym miał Tobie sprzedawać samochód to od razu zrobiłbym zawijkę i nara
chcesz zbijać cenę za drobne zarysowania lakieru albo bujany fotel który występuje chyba u każdego w tym modelu
podpowiadasz chłopakowi dobrze ale ze mną biznesu by nie było ... :D

pozdro :cool:
Reggie kazdy kupujacy z dobrego auta zrobi szrot ,aby kupic jak najtaniej.Tylko wtedy sprzedajacy dziwi sie po co kupuje skoro auto zlom ha ha.


Sprawdz na poczatek kilka rzeczy :
- czy dzialaja wszystkie zamki w centralnym
- obejrzyj prog od strony kierowcy i pasazera - drzwi lubia sie lekko opuscic i wycierac tam lakier (malutka zapraweczka a cene mozna zbic)
-sprawdz przednie zawieszenie (amortyzatory najtrwalsze nie sa, poduszki pod amortyzatorami, tuleje, laczniki stablizatorow (ja wymienam co 25 k km je ;/))
- Fotele przednie lubia sie bujac (normalka ale cene zbijesz)
- przekladnia kierownicza (bedzie pukac jakby w zawieszeniu (sprezynka kosztuje grosze a zbic mozna z ceny sporo))
- konsola - lubia sie palic zaroweczki, oraz spadac linka od regulacji cieplo/zimno - konsole sie b nieprzyjemnie zdejmuje ;/

+ oczywiscie to co w kazdym aucie.

odpowiem po
1-wszystkie zamki dzialaja i na dodatek jest autoalarm(nie ma jak zbic ceny):D
2-drzwi sa na swoim miejscu i nic nie ociera (nie ma jak zbic ceny):D
3-na ostatnim przegladzie ocena ASO Hondy amory ,zawiecha super nowki(nie ma jak zbic ceny):D
4-Fotele sie bujaja jak pykam zoneczke (i tez nie ma jak zbic ceny):D
5-przekladnia w stanie idealnym -opinia ASO Honda (nie ma jak zbic ceny):D
6-konsola ok wszystko swieci i klimatronic ok (nie ma jak zbic ceny):D
Wiec mysle ze pisales o zupelnie innym aucie hhaaaaaaaaaaaaaaaaa;)

chedder
17-05-09, 19:37
Wiec mysle ze pisales o zupelnie innym aucie hhaaaaaaaaaaaaaaaaa;)


Odnosilem sie ogolnie do tematu a nie Twojego auta. Wszyscy wiedza, że Twoje auto jest b. zadbane i warte ceny ktora dajesz. Pozatym z tym silnikiem nietypowe.

Jednak nie kazdy uzytkownik VIIg jest pasjonatem jak my, i nie kazdy tak dba. A czasami naprawdy wychodza bardzo drogie. (Glupie zamkni po 170 pln silownik w ASO, laczniki stabilizatorow 170pln nieorginalne)

Marek Podlaskie
17-05-09, 20:00
Ja tylko opisalem swoje auto,odpowiadajac na pytania ,ktore zadales.Jasne ze trzeba sprawdzic wszystko ,zeby wiedziec co i jak.A Z cenami ie jest tak zle .Pewnie tak samo jak z silnikiem 1.4 lub 1.6 .A po za tym sa zamienniki .Kazde auto jest kosztowne ,jedne wiecej drugie mniej. Zawsze szkoda pare zloty ,ale nie ma opcji ,mimo ze jezdzi trzeba cos wymienic ,zrobic.Ale ze autko o nazwie HONDA brzmi dumnie .Pozdrowionka

mazdam
17-05-09, 22:10
Sprawdz na poczatek kilka rzeczy :
- czy dzialaja wszystkie zamki w centralnym
- obejrzyj prog od strony kierowcy i pasazera - drzwi lubia sie lekko opuscic i wycierac tam lakier (malutka zapraweczka a cene mozna zbic)
-sprawdz przednie zawieszenie (amortyzatory najtrwalsze nie sa, poduszki pod amortyzatorami, tuleje, laczniki stablizatorow (ja wymienam co 25 k km je ;/))
- Fotele przednie lubia sie bujac (normalka ale cene zbijesz)
- przekladnia kierownicza (bedzie pukac jakby w zawieszeniu (sprezynka kosztuje grosze a zbic mozna z ceny sporo))
- konsola - lubia sie palic zaroweczki, oraz spadac linka od regulacji cieplo/zimno - konsole sie b nieprzyjemnie zdejmuje ;/


Mam civica EP4 2004 wersja sport 2004 od 3 lat. Aktualnie ma przejechane 94kkm jak go kupilem mial cos okolo 30kkm:

ad.1 dziala i nigdy nie było problemów
ad.2 nie wiem jak to mozliwe widzielem kilka takich samochodow i w zadym takiego czegos takiego nie spotkalem
ad.3 To juz bzdura nad bzdury. Bardzo dbam o samochod i robie szczegolowe przeglady co 15kkm i nic w zawieszeniu
nie wymienialem, zadnej gumki. Warsztat to najbardziej polecany na forum mechanik w Warszawie nie ASO.
Dodam że nic nie stuka, nie dobija, prowadzi sie ok, nie skrzypi... Amortyzatory to bede teraz zmienial nie dlatego
ze ciekna albo nie tlumia tylko dlatego ze uwazam ze moga byc juz zuzyte i co 100kkm warto to zrobic.

ad.4 Nie bujaja sie.
ad.5 Nie puka a sprzezynki nie zmienialem. Nie wiem moze w SPORCIE jest inna przekladnia, a moze poprzedni wlaścciel coś z tym robił
ad.6 Czasami nie pali sie żaróweczka od podswietlenia AC, oraz raz spadła mi linka zaraz po zakupie, naprawa 70 PLN i jest git do dzisiaj.

Pozdrawiam,

MM

chedder
17-05-09, 22:44
wyjatek potwierdza regule, co zauwazyc mozna w temacie o awariach VIIg.

xaoo
18-05-09, 11:36
otóż chodzi mi po głowie zakup Hondy Civic 2005 r Htb z silnikiem 1,6 benz. i w związku z tym proszę o opinie o tym modelu, jego zaletach i bolączkach...
sprzedający udostępnia VIN i jak się wydaje nic nie ukrywa...cena nieco wysoka, ale autko jest chyba w najwyższej opcji wyposażenia...

pozdrawiam i dziękuję za wszelkie rady i wskazówki

zamieniłem typeR na 5d-1,6...
jest bardzo przestronny w środku
prowadzi się jak autobus albo ponton ( moze to odczucia po typeRze)
pali bardzo rozsądnie - patrz stopka
osobiście również nie spotkałem się z awariami zamków, a co do zawieszenia.. kwestia polskich dróg....
bardziej denerwują mnie często przepalające się żarówki z przodu ale jak już gdzieś pisaliśmy takie są założenia żarówek h1/h7
polecam EU8

najwyższa opcja wyposażenia tzn...??
w przypadku 1,6 były chyba tylko dwie opcje zależne od klimy reczna vs. automat + jakieś nieliczne dodatki...
zastanawiam się czy w PL był dostępny xenon
luksusy typu pełna elektryka w 1,6 była w standardzie

umberto2
19-05-09, 10:41
hej,
przyznam szczerze, że te wszystkie oznaczenia np.EU8 nic mi nie mówią (zielony jestem)...

rozumiem,że wymieniliscie wszystkie bolączki VII gen., :)

a może rozejrzeć się za VIII gen? wiem, nie każdemu może się podobać, ale to juz sprawa drugorzędna...


pozdr

Marek Podlaskie
19-05-09, 15:08
hej,
przyznam szczerze, że te wszystkie oznaczenia np.EU8 nic mi nie mówią (zielony jestem)...

rozumiem,że wymieniliscie wszystkie bolączki VII gen., :)

a może rozejrzeć się za VIII gen? wiem, nie każdemu może się podobać, ale to juz sprawa drugorzędna...


pozdr
TYLKO VSA 160 km :):D,zawieszenie na nasze drogi zdecydowanie lepsze i trwalsze niz w VIII.W srodku ok ,duzo miejsca w VIII,a wyglad ?Aby sie Tobie podobalo i jezdzilo.