PDA

Zobacz pełną wersję : Trzecie światło stop civic 5 gen `92 3d



Rasta
15-03-06, 20:50
Witam, planuje zamontować trzecie światło stop. Czy ktoś juz może to robił? gdzie mam szukać kabli? jakich kabli? gdzie się wpiąć? czy seryjne światła stop nie będą słabiej świeciły po podłączeniu trzeciego?? jestem zielony w tej sprawie wiec prosze o pomoc. Z góry dzieki.

MacK
15-03-06, 21:12
ja trzecie światło stopu zakładałem do mojego sedana, kupiłem oryginalne do tego modelu, zdemontowałem tylnią półkę i wpiąłem go w istniejącą juz wtyczkę znajdującą się pod tą tylnią półką - czyli fabrycznie wiązka była już położona pod to światło tylko w tej wersji co mam tego światła nie montowali. Sprawdź może masz gdzieś wolną wtyczkę i spróbuj próbówką czy jest w niej prąd jak naciskasz stop, taka wtyczka gdzieś może być schowana.
a propo ukrytych wtyczek, znalazłem jeszcze jedną, w bagażniku z prawej u góry strony nad kompem od ABS'u. Okazało sie że jest to fabryczna wtyczka do podpięcia wiązki od świateł do przyczepki. Napiszcie czy też takie wtyczki macie, szczególnie właściciele sedanów

[ Dodano: Sro 15 Mar, 2006 ]

czy seryjne światła stop nie będą słabiej świeciły po podłączeniu trzeciego??
nie, bedzie wszystko normalnie

Rasta
15-03-06, 21:20
Dzięki bardzo jutro poszukam moze cos znajde. A jak bym nie znalazł to trzeba gdzieś kabli szukać tylko gdzie??

Lynx
15-03-06, 21:49
Ja trzecie swialtlo stopu podpiolem bezposrednio pod zarowke z jednego z standardowych swiatel. Natomiast co do kostki to znalazlem jakas, nie wiem czy to chodzi o to od przyczepki, w bagazniku na sciance po prawej stronie wlasnie zaraz za swialtem stopu.

MacK
16-03-06, 09:34
nie wiem czy to chodzi o to od przyczepki
jak ma 8 albo 10 pin'ów to pewnie ta

kuba21
10-04-06, 23:02
eee no wszytko fajnie, wtyczka moze i byłaby ale nie w wersji hatchback, gdzie ja mam szukac tej wtyczki? pomocy! nie chce rozbebeszyc calej fury! pozdrawiam

capote
19-07-08, 13:52