PDA

Zobacz pełną wersję : Czy obecny komputer jest na pewno do tego silnika?



artikrk
07-05-09, 20:19
Dzisiaj chcialem zrobic samodiagnostyke. Robilem tak jak w instrukcji, ale niestety nie swieci sie lampka. W instrukcji bylo napisane, ze przyczyna moze byc uszkodzona lampa lub uszkodzony komputer. Jestem rowniez ciekaw czy komputer, ktory obecnie mam jest do mojego silnika (D14A2). Zalaczam fotke.
http://img6.imageshack.us/img6/4492/01052009065v.jpg

drex87
07-05-09, 20:34
a podczas jazdy zapala sie zółta kontrolka z narysowanym silnikiem

artikrk
07-05-09, 20:41
Nie zapala.

Lcfr
07-05-09, 21:10
http://www.hondata.com/techecuid.html

artikrk
07-05-09, 21:22
Czyli musze go wymontowac i sprawdzic?

drex87
07-05-09, 22:02
Nie zapala.

to po co robisz samodiagnostyke dla tego ci sie nie zapala bo nie ma błędów

Lcfr
07-05-09, 22:04
ja nie kumam jakie ty masz auto..
civic V d14a2
co to za auto?
bo to istotne
i moze ten komp od niego jest a moze nie

artikrk
08-05-09, 13:39
@drex87, nie wiedzialem o tym ;)

@Lcfr, tak kupilem ja 2 tyg temu. Chyba ktos wczesniej robil swapa, ale nie znam zadnych szczegolow. Mam dlugie przelozenia, czy przy silniku D14A2 wystepuja skrzynie z dlugimi przelozeniami?

Fotka mojego ECU. Czyli jest to OBD1 ECU
http://img6.imageshack.us/img6/338/08052009089.jpg

Furious
09-05-09, 08:32
Komp P05 z jest z silnika D15B8. Pytanie jeszcze co jest w srodku, bo moze byc inna plyta glowna, albo wsadzony eprom z jakas mapa zrobiona pod D14

artikrk
09-05-09, 14:50
No calkiem mozliwe, ze jest to od D15B8(bo mam wersje kanadyjska, a tam chyba byly montowane te silniki), bo poprzednio byl napewno jakis o pojemnosci 1500cm3 (taka pojemnosc jest w dowodzie). Czy jest mozliwosc sprawdzenia jakie sa obecnie mapy? W jaki sposob to zrobic?

Furious
11-05-09, 16:54
zdejmij pokrywe komputera i zobacz czy jest jakas podstawka i wsadzony w nia eprom

artikrk
13-05-09, 23:02
Zdjalem. Linki do fotek

http://img152.imageshack.us/img152/7494/13052009092x.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/209/13052009093.jpg

Lcfr
13-05-09, 23:05
:eek:ni ma

artikrk
14-05-09, 17:00
:eek:ni ma

Nom... A cos wiecej?

merfi
18-05-09, 01:16
fajna baza do modyfikacji na p28, z takim kompem mozesz wszystko :)
to jest to samo co P06 czyli d15b7

jesli zmostkujesz zlacze diagnostyki i lampka po przekreceniu zaplonu gasnie znaczy ze nie ma bledow w pamieci.
tak samo jak wyciagniesz bezpiecznik hazard i kasujesz bledy.

Furious
18-05-09, 07:44
Zdjalem. Linki do fotek

http://img152.imageshack.us/img152/7494/13052009092x.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/209/13052009093.jpg

seryjny komputer z D15B8

artikrk
18-05-09, 10:13
A czy silnik moze przez to gorzej pracowac? Bo mnie sie wydaje, ze chyba powinien troche lepiej chodzic jak na Honde, np przy ruszaniu lapie mula(no chyba, ze dluzej pociagne na sprzegle). Mam jeszcze pytanie czy skrzynia biegow z dlugimi przelozeniami jest przeznaczona do silnika D14A2? Czy byc moze jest z silnika D15B8? (Przypominam, ze mam wersje kanadyjska).

Nowy Kubi
19-05-09, 15:55
Skoro check się W OGÓLE nie zapala (tak zrozumiałem) ani po przekręceniu kluczyka, ani po zmostkowaniu (nawet bez błędów powinien się zapalić wtedy) to biorąc pod uwagę że:
- dopiero kupiłeś auto
- zeswapowane na d14
- masz kanadyjkę czyli komp jakby z niej

obstawiam, że:
- ktoś zmienił sam silnik ale nie ruszał kompa
- brakowało jakiś sygnałów po zmianie silnika, coś nie pasiło, albo z innych powodów sypało błędem
- została zdemontowana lampka check i po problemie :D

Zajrzyj do zegarów na stan tej kontrolki i się wyjaśni...

artikrk
21-05-09, 16:28
No musze tak zrobic. Nikt nie wie nic na temat tej skrzyni?