Zobacz pełną wersję : Przekładka zegarów z 1.5 do 1.3 HB Vgen
Zainstalowałem zegary z obrotomierzem jaliś czas temu i mam wrażenie że prędkościomierz przekłamuje trochę. Sprawdzał ktoś z was kto przekładał już zegary - ile wynosi ten błąd?
pozdr
czytamy http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=10388 i stosujemy się :?
hehe przełóż sam prędkościomierz, z 1.3 do 1.5 i po sprawie
przeklamuje bo sa inne przelozenia.
jak nei wiesz jak to poszukaj bo bylo o tym sporo razy
deska zegarów - a w zasadzie urządzenie w niej przetwarzające impulsy na ruch wskazówki jest "zgrane" z odpowiednim modelem przetwornika VSS w skrzyni biegów.
czyli zmieniając skrzynie można trafic na taką z inna wersja przełożeń w VSS - a co za tym idzie z inna ilościa impulsów na sek.
W zasadzie powinno sie wymieniac deskei VSS w skrzyni równocześnie -na takie skompletowane
hehe przełóż sam prędkościomierz, z 1.3 do 1.5 i po sprawie
hehe no wiem ale inteligentni ludzie najpierw pytają a później grzebią :P
dziękuję za wszystkie informacje tak też myślałem, że nie jest ok
Czy jak to jest jak mam teraz w 1.3 zegary od 1.5 to one mi zanizaja czy zawyzaja ?
pozdro.
Nie koniecznie... jesli sa to zegary z D15B2 to wskazania moga byc poprawne...
czy nie lepszym rozwiazaniem jest dokupienie oddzielnego RPM np z shiftlightem :?: :twisted:
a np: jak ja przelorzylem zegary z wersji d16z6 do d13b2 w sumie biegi 1,2,3,4 maja takie sama przelorzenia ino rozni sie 5 wiec przeklaman niepowinno byc chyba :|
ino jak w 4 gen przełozyłem z d15 do d13 to prędkościomierz zawyzał o 15 km/h
a np: jak ja przelorzylem zegary z wersji d16z6 do d13b2 w sumie biegi 1,2,3,4 maja takie sama przelorzenia ino rozni sie 5 wiec przeklaman niepowinno byc chyba :|
dokladnie, co prawda byly wersje skrzyn w D13 z krotszym przelozeniem glowym, ale roznice sa minimalne, tak wiec przeklaman takze nie powinno byc w tym przypadku
jo mom wlasnie ta z finalem 4.437 :) wiec krotszej chyba juz niebylo :|
ale licznik mniej wiecej pokazuje tyle samo chyba:D
polecam http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7783 poczytac i popatrzec
Odświeże troche temat bo przeszukałem całe forum i dokońca niewiem jak jest bo każdy pisze co innego. Prosze o odpowiedź tych co to sprawzali. Mianowicie mam d13b2 no i bez obrotka ale czekają już na załżenie zegary z amerykańca i tutaj do końca niewiem napewno 1.5 tylko niewiem czy d15b2 czy d15b7 jest to sedan i oznaczenie miał z na dupie LX czyli jeśli sie dobrze orjentuje to d15b7 jeśli nie to mnie pprawcie.
I chodzi o te przekłamania z prędkością będą czy niebędą jak przełoże całość, czy prędkościomierz zostawić?
Ja mam u siebie zegary z d15b7, jednakże przełożyłem sobie zegar prędkościomierza do tego z obrotkiem (chciałem zachowac przebieg i jeśli to ma jakieś znaczenie dobre wskazania) I wskazuje tak jak wskazywał, nie sądze żeby były jakieś duże przekłamania - zrób tak samo przerzuć koło prędkościomierza
Pozdrawiam
niewiem czy d15b2 czy d15b7
na ameryke nie było D15B2 wiec jest to D15B7
4g mialo szybkosciomierz na sznurku - w 5g jest elektroniczny, a impulsy podaje vss ze skrzyni.
ok czyli krótko mówiąc na zakończenie tematu dla mnie i następnych którzy będą mieć dylemat przekładając z d15b7 do d13b2 należy zostawić prędkościomierz bo będą przekłamania:]
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.