PDA

Zobacz pełną wersję : Przekładka zegarów z 1.5 do 1.3 HB Vgen



greggrey
14-03-06, 16:08
Zainstalowałem zegary z obrotomierzem jaliś czas temu i mam wrażenie że prędkościomierz przekłamuje trochę. Sprawdzał ktoś z was kto przekładał już zegary - ile wynosi ten błąd?
pozdr

ppm702
14-03-06, 16:15
czytamy http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=10388 i stosujemy się :?

Bono
14-03-06, 18:45
hehe przełóż sam prędkościomierz, z 1.3 do 1.5 i po sprawie

wieshaq
14-03-06, 20:04
przeklamuje bo sa inne przelozenia.


jak nei wiesz jak to poszukaj bo bylo o tym sporo razy

Wombat
14-03-06, 21:24
deska zegarów - a w zasadzie urządzenie w niej przetwarzające impulsy na ruch wskazówki jest "zgrane" z odpowiednim modelem przetwornika VSS w skrzyni biegów.
czyli zmieniając skrzynie można trafic na taką z inna wersja przełożeń w VSS - a co za tym idzie z inna ilościa impulsów na sek.
W zasadzie powinno sie wymieniac deskei VSS w skrzyni równocześnie -na takie skompletowane

greggrey
14-03-06, 22:22
hehe przełóż sam prędkościomierz, z 1.3 do 1.5 i po sprawie

hehe no wiem ale inteligentni ludzie najpierw pytają a później grzebią :P

dziękuję za wszystkie informacje tak też myślałem, że nie jest ok

rAku*
15-03-06, 01:28
Czy jak to jest jak mam teraz w 1.3 zegary od 1.5 to one mi zanizaja czy zawyzaja ?

pozdro.

wieshaq
15-03-06, 07:22
zawyzaja

Furious
15-03-06, 10:07
Nie koniecznie... jesli sa to zegary z D15B2 to wskazania moga byc poprawne...

Amorr
16-03-06, 06:45
czy nie lepszym rozwiazaniem jest dokupienie oddzielnego RPM np z shiftlightem :?: :twisted:

jamal
16-03-06, 10:15
a np: jak ja przelorzylem zegary z wersji d16z6 do d13b2 w sumie biegi 1,2,3,4 maja takie sama przelorzenia ino rozni sie 5 wiec przeklaman niepowinno byc chyba :|

Bono
16-03-06, 10:27
ino jak w 4 gen przełozyłem z d15 do d13 to prędkościomierz zawyzał o 15 km/h

Furious
16-03-06, 12:06
a np: jak ja przelorzylem zegary z wersji d16z6 do d13b2 w sumie biegi 1,2,3,4 maja takie sama przelorzenia ino rozni sie 5 wiec przeklaman niepowinno byc chyba :|
dokladnie, co prawda byly wersje skrzyn w D13 z krotszym przelozeniem glowym, ale roznice sa minimalne, tak wiec przeklaman takze nie powinno byc w tym przypadku

jamal
16-03-06, 12:18
jo mom wlasnie ta z finalem 4.437 :) wiec krotszej chyba juz niebylo :|
ale licznik mniej wiecej pokazuje tyle samo chyba:D
polecam http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7783 poczytac i popatrzec

UkiNH
23-09-06, 10:22
Odświeże troche temat bo przeszukałem całe forum i dokońca niewiem jak jest bo każdy pisze co innego. Prosze o odpowiedź tych co to sprawzali. Mianowicie mam d13b2 no i bez obrotka ale czekają już na załżenie zegary z amerykańca i tutaj do końca niewiem napewno 1.5 tylko niewiem czy d15b2 czy d15b7 jest to sedan i oznaczenie miał z na dupie LX czyli jeśli sie dobrze orjentuje to d15b7 jeśli nie to mnie pprawcie.
I chodzi o te przekłamania z prędkością będą czy niebędą jak przełoże całość, czy prędkościomierz zostawić?

coala_16
23-09-06, 13:47
Ja mam u siebie zegary z d15b7, jednakże przełożyłem sobie zegar prędkościomierza do tego z obrotkiem (chciałem zachowac przebieg i jeśli to ma jakieś znaczenie dobre wskazania) I wskazuje tak jak wskazywał, nie sądze żeby były jakieś duże przekłamania - zrób tak samo przerzuć koło prędkościomierza
Pozdrawiam

Furious
23-09-06, 16:04
niewiem czy d15b2 czy d15b7
na ameryke nie było D15B2 wiec jest to D15B7

Pati
24-09-06, 10:56
4g mialo szybkosciomierz na sznurku - w 5g jest elektroniczny, a impulsy podaje vss ze skrzyni.

UkiNH
24-09-06, 20:55
ok czyli krótko mówiąc na zakończenie tematu dla mnie i następnych którzy będą mieć dylemat przekładając z d15b7 do d13b2 należy zostawić prędkościomierz bo będą przekłamania:]