PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana żarówki

Sensor
04-05-09, 21:46
Spaliła mi się żarówka w od swiateł mijania. W instrukcji mam podane że jest to zarówka 12V-60/55 W (H4/HB2). Nie moge znaleść tak oznaczonej żarówki. Znajduje albo H4 albo HB2. Znalazłem jescze że "żarówki HB2 można zastosować do reflektora H4". To w końcu jaką mam kupić? Czy wymiana jest łatwa?

LemonR
04-05-09, 21:50
Kup H4

Czy wymiana jest łatwa?
Czy to prowokacja?

Sensor
04-05-09, 21:54
To nie prowokacja. Serdeczne dzieki. Moje pierwsze auto. Jestem kompletnym laikiem.

Karol
04-05-09, 22:48
Jak nie chce ci się manewrować pod maską to zawsze możesz wyjąć reflektory ;)
Nie powinieneś mieć najmniejszego problemu z wymianą, jak będziesz wyciągał starą to dla świętego spokoju zobacz w którą stronę była włożona.

Nie wiem jak jest u ciebie z oświetleniem ale ja osobiście dzisiaj się wkur.... bo po 2 miesiącach spaliły mi się philips night2vision (jakoś tak się nazywają) i teraz myślę nad tymi zestawami bixenon z allegro. Prosty rachunek jak mają mi się palić te żarówki co 2 lub 3 miechy to już ten zestaw mi się zwraca.

LemonR
05-05-09, 07:19
Ale ile kilometrów zrobiłeś przez te 2 miesiące. Generalnie Philips robi świetne żarówki. Aż dziwne że tak szybko padły może masz coś z elektryką nie tak. Ja mam Philipsy GT150 starczają mi na około 8-10kkm.

agent
05-05-09, 08:34
Ja się w o góle dziwię co jest z tymi żarówkami H7. Wielu moich koegów (i ja też Fabię) ma auta z reflektorami z żarówkami H7 i wszystkim sie palą dość często (marki różne). Za to H4 nigdy mi sie jeszcze nie przepaliła w żadnym aucie (poprzednie 3 lata, obecny Civic 2 lata).

Karol
05-05-09, 11:00
Ale ile kilometrów zrobiłeś przez te 2 miesiące. Generalnie Philips robi świetne żarówki. Aż dziwne że tak szybko padły może masz coś z elektryką nie tak. Ja mam Philipsy GT150 starczają mi na około 8-10kkm.