Zobacz pełną wersję : D15b2 - błąd nr. 1 co robić ?
no właśnie, zgasł i nie chce już zapalić, a jak załapie to nie wkręca sie na większe obroty niż 1500 i pracuje bardzo nie równo przy gazie wciśnietym do podłogi. aparat zapłonowy sprawny, kable WN ok, świece ok, nie mam manualki do silnika i nie wiem co robić, gdzie szukać problemu ? odwdzięcze się za trafne sugestie przy najbliższej okazji jakimiś % :) kwestia elektryczna czy coś mechanicznego ?
nie wiem, to ja pytam :D w takim razie co zrobić ? wykręcić, wyrzucić i kupić nową ? to ten śmieszny czujnik który jest na kolektorze ?
mam takową:)w dobrej cenie:)
nowka,firmy walker jednoprzewodowa:)
ale sonda lambda nie jest na 100% za to odpowiadzialna i to nie jej wina, jakieś inne pomysły ? a co do sondy to jakie koszty ?
mysle ze cena 90 pln mnie zadowoli:)
co do bledu nr jeden to rozwiazalem to wlasnie poprzez wymiane sondy z tym ze nie mialem takich objawow :cry:
pozdro
siwas ta sonda co masz to do d15B2 4gen jest?
no to chyba będe zainteresowany,tylko mam pytanka czy sonda jest odpowiedzialna za spalanie paliwa i dobur mieszanki,bo mi śmierdzi w wydechu paliwkiem wyrażnie ,no i jeszcze jedno za co jeszcze odpowiada sonda troche jestem laikiem jeśli akurat o to chodzi więc jakbys mógł mi odpowiedzieć jak nie tu to na pw la emoze być tu inni tez niech śię dowiedzą.Pozdro i chyba będziem w kontakcie
Panowie, handelek na PW proszę :? Nie chcę być złośliwy ;) Spokojnej nocy :!:
Mobi
Z tego co wiem sonda odpowiada za regulacje mieszanki na podstawie spalin,wiec sadzac po tym ze mowisz ze czuc wache to znaczy ze jest uszkodzona czego wynikiem jest to ze podaje ze bogata mieszanke i nie wszystko jest spalane.nie wiem czy dobrze rozumuje, niech ktos obcykany sie wypowie ?Z checia uzupelnie swoja wiedze :oops:
Innym objawem poza tym ze czuc paliwo jest zawyzone spalanie przy uszkodzonej sondzie
no i moze wywalac check.
pozdrawiam
Za błąd nr 1 może być odpowiedzialny zepsuty regulator ciśnienia paliwa.
Czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Czy na pewno masz tylko błąd nr 1?
nie tylko 1 jest jeszcze 16 ale jest ona od 96 roku i spowodowana instalacją gazową która jak wiadomo odpina wtryski w momencie kiedy przełączam sie na LPG
ja mialem taki sam problem wymienilem calutenki silnik z osprzetem i problem zacza sie powtarzac przy predkosci powyzej 140km\h i zapala sie zolta lampka chack engine moze byc to wina zlego cisnienia paliwa??? a jak jezdze tak do 140 to sie nic nie dzieje.W tamtym silniku wymienialem sonde ale to na dlugo nie pomoglo.
Wiec jeszcze sie lepiej popytaj bo mozesz wyzucic kase w bloto.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.