PDA

Zobacz pełną wersję : Civic D15b2* Wskaźnik paliwa oszalał :(

mirbie
12-03-06, 17:02
Temat tyczy się hondy civic V gen. `93 z silnikiem d15b2
Odrazu mówie że korzystałem z opcji "szukaj".. ! Jeśli byl już taki temacik to podajcie linka..

Od wczoraj mój wskaźnik pokazuje ciągle ponad MAX paliwa mimo że w baku prawie sucho.. :( miał ktoś taki przypadek już? to jest meczące tym bardziej że w moim autku nie ma wskaźnika rezerwy.. :( HELP!

ANTEK
12-03-06, 17:25
gdzies kiedys na tym forum wyczytalem ze moze to byc kwestia masy zegarow :D

mirbie
12-03-06, 19:33
zatankowałem i o dziwno narazie działa wskaźnik jak trzeba.. :D hmm może pływak się gdzieś tam zawiesił i teraz odblokował.. nie wiem nie znam się mam nadzieje że będzie dobrze już.. :?

ERKA
12-03-06, 19:58
może pływak się gdzieś tam zawiesił
najprawdopodobniej, pytanie czy to się znów powtórzy jeśli tak to zostaje Ci mała rozbiórka

ppm702
13-03-06, 00:09
prośba do autora wątku http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=10388 :?

mirbie
13-03-06, 17:11
upss.. mój błąd.. faktycznie nie wpisałem jaka to civica ale wystarczy spojrzeć obok na moje dane i widać tam Civic `93 D15B2... :)

Nie stety problem wrócił.. :( ale przyczyną tego prawdopodobnie jest zapowietrzanie się baku.. bo po odkręceniu korka, wypuszczeniu powietrza i zapaleniu silnika wskazówka wraca na miejsce.. taka jest moja diagnoza ale co z tym zrobić.. :( czy jest gdzieś miejsce odpowietrzania zbiornika.. może tam sie coś zatkało.. :(

ERKA
13-03-06, 21:00
A jak to stwierdziłeś, że Ci się bak zapowietrzył?
Usłyszałeś sss... po odkręceniu korka, tak jest w każdym aucie.

ppm702
13-03-06, 23:17
rany... popraw proszę temat - naprawdę nie chcę egzekwować na siłę... Wiem, że wystarczy spojrzeć, ale miało być w temacie i tego się trzymajmy. Spokojnej nocy :!: :)

mirbie
14-03-06, 07:37