Zobacz pełną wersję : Remont D16Z6 i podbicie komprechy
damianlapszys
01-05-09, 16:59
Witam miesiac temu zrobilem swapa na D16Z6 po czym okazalo sie ze silnik bierze mi 0.5 litra oleju na 1tys kilometrow. Zdecydowalem sie na remont silnika a przy okazji chce zwiekszyc moc silnika. Wiem ze bylo duzo tematów ale tak dokonca to nikt nie napisal jak dokladnie postapic. Wracajac do remontu to chce powiedziec ze jestem nowicjuszem jesli chodzi o zabawe w mechanika a niestety u nas w Gorzowie Wlkp nie ma zadnego normalnego mechaniora ktory by sie znal na temacie. Wszyscy mechaniocy mowia ze moga zrobic remont ale oni nie wiedza co mam za czesci tam wsadzic, wiec drodzy koledzy powiedzcie co mam kupic i gdzie zeby moj silnik byl jak igla i mial cos wiecej kucy. Na chwile obececna kolega zamowil mi zawieszenie ze stanow wiec przy okazji jednej przesylki zakupilem jakis ostry walek rozrzadu i lekkie kolo zamachowe.Na remont silnika nie liczac robocizny mam okolo 3 tys zlotych. Prosze o pomoc
U mnie na stronie www.strojenia.pl jest Projekt Carlos'a "D16Z6" na 153KM / 171Nm - bardzo sympatyczne autko i fajnie jeździ :) robione przez SSG. Jeśli Ci tyle wystarczy to... :cool:
Odezwij sie do Carlos'a a na pewno Ci podpowie co i jak zrobić mechanicznie żeby było dobrze :)
Jeśli nie masz doświadczenia i chcesz żeby było profi zrobione to polecam oddać samochód firmie która miała juz co najmniej kilka mocnych Hond w swoich rękach.
Wiem ze bylo duzo tematów ale tak dokonca to nikt nie napisal jak dokladnie postapic.
np ja pisałem już co najmniej dwa razy co dokładnie potrzeba
Wracajac do remontu to chce powiedziec ze jestem nowicjuszem jesli chodzi o zabawe w mechanika a niestety u nas w Gorzowie Wlkp nie ma zadnego normalnego mechaniora ktory by sie znal na temacie.
Zagadaj do prz3mo. On jest z Gorzowa, może poleci ci jakiegoś mechanika.