Zobacz pełną wersję : BRAK ISKRY w B18C4!!!!POMOCY
siemka.Pomozcie:)Jechalem swoja H eg4 z silnikem b18c4 i nagle auto zgaslo.Brak iskty,cewka dobra bo sprawdzalem.Podejrzewam komputer lub imo;/Wtykalem diode w kosc idaca do silnika i wychodzi ze komp niedaje impulsu;/Co teraz??znacie kogos kto to ogarnie??
skolopendra
26-04-09, 10:39
lub imo;
a kontrolka się świeci?
immo raczej odpada ponieważ jest to urządzenie zezwalające na strat jak już auto odpali to dalej nam jest kluczyk nie potrzebny ( pod warunkiem w inny sposób podanie zasilania na zapłon ) a co za tym idzie immo też
Uzupełnij profil będzie łatwiej jakoś podpowiedzieć doradzić.
Nie ma zadnej kontrolki od imo. To co to moze byc czyzby komputer ? ;/ Jezeli komputer to wystarczy sam czy musi byc z imo?
Imo odcina zapłon i nie ma iskry, więc to może być immo. Ale masz ten silnik po swapie i wcześniej wszystko działało tak? Skoro tak to raczej nie obstawiam immo bo to się raczej nie psuje (jeśli masz go w ogóle zamontowanego). Brak iskry może być też spowodowanym uszkodzonym modułem zapłonowym w aparacie. Ale jak jesteś pewien, że komputer nie podaje impulsu na aparat zapłonowy...? Napisz dokłądniej co tam masz to postaramy się pomóc ;)
umnie stalo sie podobnie kiedy startowalem dopielem do 3 i nagle spadek mocy po otwarciu maski okazalo sie ze spadl 1 przewod z aparatu i po zalozeniu juz nei odpalil sprzawdzalem zero iskry silnik pieknie kreci ale nie odpala
odkopiemy kotleta :)
umnie stalo sie podobnie kiedy startowalem dopielem do 3 i nagle spadek mocy po otwarciu maski okazalo sie ze spadl 1 przewod z aparatu i po zalozeniu juz nei odpalil sprzawdzalem zero iskry silnik pieknie kreci ale nie odpala
u mnie to samo :/ startowalem na 1/4 zapielem 2 i rowniez spadek mocy, silnik zgasl, pali sie check engine. Nie ma iskry oraz pompka nie zalacza sie ? elus rozwiazales jakos ten problem
ma ktos moze jakas solucje co tu nalezy teraz dziabac
Wałkowane tysiąc razy.. zrob samodiagnostyke.. sprawdz błąd..
Wałkowane tysiąc razy.. zrob samodiagnostyke.. sprawdz błąd..
najlepiej tak Tomku powiedziec :D tylko ze u mnie w c4 nie moge normalnie jak w innych zrobic diagnostyki tylko musze za pomoca kostki d - 13pin ( brazowy ) zlaczyc z masa ... taki zabieg zrobilem i check sie pali non stop ... takze albo sposob nie skuteczny, albo nie ma bledow ... albo cos z kompem ... nie wiem juz co robic ... tym bardziej ze w tym wypadku nie dziala pompka i nie ma iskry takze watpliwa sprawa aby dwie rzeczy nagle razem sie wyjeb*ly
znacie kogos kto to ogarnie??
znacie, ale masz kawałek ;)
najlepiej tak Tomku powiedziec tylko ze u mnie w c4 nie moge normalnie jak w innych zrobic diagnostyki tylko musze za pomoca kostki d - 13pin ( brazowy ) zlaczyc z masa ... taki zabieg zrobilem i check sie pali non stop
D4 raczej...
Jak check sie pali nonstop to komputer moze byc uszkodzony, podlacz jakikolwiek inny OBD1 (P06,P28,P30) i sprawdz czy auto odpali.
znacie, ale masz kawałek
jak nie ogarne sam, to zakladam ze sie zglosze ... poki co to telefonicznie Cie namierze :D
D4 raczej...
Jak check sie pali nonstop to komputer moze byc uszkodzony, podlacz jakikolwiek inny OBD1 (P06,P28,P30) i sprawdz czy auto odpali.
no ja dostalem takie info co do samodiagnostyki :
Pin nr 13 stykasz z masą: (brązowy kabelek)
http://images45.fotosik.pl/122/c6a2437ae021e3ca.jpg
Jest to SCS ktory działa jak złącze diagnostyczne.
Kody:
http://images50.fotosik.pl/121/0e3bf5d40936772egen.jpg
no chyba ze ten schemat jest zly Furious ...
no ale zrobie tak jak radzisz ... moze zalatwie p28 i zobaczymy czy odpali ... gorzej jak jest gdzies zwara i podlacze nowego kompa i sie uwali on tez ...
Z czego to manual? Zwykle przyjelo sie ze numerujemy piny góra-dół-góra-dól.. a tu idzie numeracja po calym gornym wierszu.. No nie istotne, mowimy o tym samym pinie.
Sprawdz bezpieczniki i wymien komputer.
Z czego to manual?
z jakiegos uk forum bodajze ...
Takie dokladnie manuale to sa ... dzisiaj pojade po p28, sprawdze jeszcze raz wszystkie bezpieczniki i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
http://hondaswap.com/attachments/8188d1218488301-b18c4pinouts.pdf
http://hondaswap.com/attachments/8189d1218488735-b18c4ecupinouts.pdf
dokładne są, tylko w obd2 oznaczają rzędami ;)
dobra udalo uporac sie z problemem po ciezkich bojach :D w pewnym momencie juz myslelismy ze wiazka sie popieprzyla i komp spalil ... na szczescie okazalo sie ze to tylko knock sensor :D Hanka zagadala bez problemu po myku z pstryczkiem na czujniku ... podziekowania dla wszystkich ktorzy wspierali ... do zamkniecia :)
KS w b18c4? może czujnik temperatury iat prędzej bo on czasem lubi taką akcję wywołać.
Mylisz pojecia kolego.. mowisz chyba o czujniku uderzeniowym, a nie o knock sensorze.
przepraszam bardzo ... pomylilo mi sie ... oczywiscie ze chodzi o uderzeniowy :)
a bezpieczniki sprawdziłeś?
no przeciez napisalem ze problem rozwiazany :) przyczyna - czujnik uderzeniowy
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.