PDA

Zobacz pełną wersję : BRAK ISKRY w B18C4!!!!POMOCY



haczek89
26-04-09, 00:19
siemka.Pomozcie:)Jechalem swoja H eg4 z silnikem b18c4 i nagle auto zgaslo.Brak iskty,cewka dobra bo sprawdzalem.Podejrzewam komputer lub imo;/Wtykalem diode w kosc idaca do silnika i wychodzi ze komp niedaje impulsu;/Co teraz??znacie kogos kto to ogarnie??

skolopendra
26-04-09, 10:39
lub imo;

a kontrolka się świeci?

Chipsy2
26-04-09, 19:55
immo raczej odpada ponieważ jest to urządzenie zezwalające na strat jak już auto odpali to dalej nam jest kluczyk nie potrzebny ( pod warunkiem w inny sposób podanie zasilania na zapłon ) a co za tym idzie immo też

Uzupełnij profil będzie łatwiej jakoś podpowiedzieć doradzić.

haczek89
26-04-09, 20:49
Nie ma zadnej kontrolki od imo. To co to moze byc czyzby komputer ? ;/ Jezeli komputer to wystarczy sam czy musi byc z imo?

Ralfi
27-04-09, 12:57
Imo odcina zapłon i nie ma iskry, więc to może być immo. Ale masz ten silnik po swapie i wcześniej wszystko działało tak? Skoro tak to raczej nie obstawiam immo bo to się raczej nie psuje (jeśli masz go w ogóle zamontowanego). Brak iskry może być też spowodowanym uszkodzonym modułem zapłonowym w aparacie. Ale jak jesteś pewien, że komputer nie podaje impulsu na aparat zapłonowy...? Napisz dokłądniej co tam masz to postaramy się pomóc ;)

elus
03-05-09, 09:15
umnie stalo sie podobnie kiedy startowalem dopielem do 3 i nagle spadek mocy po otwarciu maski okazalo sie ze spadl 1 przewod z aparatu i po zalozeniu juz nei odpalil sprzawdzalem zero iskry silnik pieknie kreci ale nie odpala

GeFFeR
20-06-11, 10:03
odkopiemy kotleta :)


umnie stalo sie podobnie kiedy startowalem dopielem do 3 i nagle spadek mocy po otwarciu maski okazalo sie ze spadl 1 przewod z aparatu i po zalozeniu juz nei odpalil sprzawdzalem zero iskry silnik pieknie kreci ale nie odpala

u mnie to samo :/ startowalem na 1/4 zapielem 2 i rowniez spadek mocy, silnik zgasl, pali sie check engine. Nie ma iskry oraz pompka nie zalacza sie ? elus rozwiazales jakos ten problem

ma ktos moze jakas solucje co tu nalezy teraz dziabac

Furious
21-06-11, 08:28
Wałkowane tysiąc razy.. zrob samodiagnostyke.. sprawdz błąd..

GeFFeR
21-06-11, 18:47
Wałkowane tysiąc razy.. zrob samodiagnostyke.. sprawdz błąd..

najlepiej tak Tomku powiedziec :D tylko ze u mnie w c4 nie moge normalnie jak w innych zrobic diagnostyki tylko musze za pomoca kostki d - 13pin ( brazowy ) zlaczyc z masa ... taki zabieg zrobilem i check sie pali non stop ... takze albo sposob nie skuteczny, albo nie ma bledow ... albo cos z kompem ... nie wiem juz co robic ... tym bardziej ze w tym wypadku nie dziala pompka i nie ma iskry takze watpliwa sprawa aby dwie rzeczy nagle razem sie wyjeb*ly

emg
22-06-11, 08:48
znacie kogos kto to ogarnie??
znacie, ale masz kawałek ;)

Furious
22-06-11, 09:13
najlepiej tak Tomku powiedziec tylko ze u mnie w c4 nie moge normalnie jak w innych zrobic diagnostyki tylko musze za pomoca kostki d - 13pin ( brazowy ) zlaczyc z masa ... taki zabieg zrobilem i check sie pali non stop

D4 raczej...

Jak check sie pali nonstop to komputer moze byc uszkodzony, podlacz jakikolwiek inny OBD1 (P06,P28,P30) i sprawdz czy auto odpali.

GeFFeR
22-06-11, 12:06
znacie, ale masz kawałek

jak nie ogarne sam, to zakladam ze sie zglosze ... poki co to telefonicznie Cie namierze :D



D4 raczej...

Jak check sie pali nonstop to komputer moze byc uszkodzony, podlacz jakikolwiek inny OBD1 (P06,P28,P30) i sprawdz czy auto odpali.

no ja dostalem takie info co do samodiagnostyki :

Pin nr 13 stykasz z masą: (brązowy kabelek)

http://images45.fotosik.pl/122/c6a2437ae021e3ca.jpg

Jest to SCS ktory działa jak złącze diagnostyczne.

Kody:
http://images50.fotosik.pl/121/0e3bf5d40936772egen.jpg

no chyba ze ten schemat jest zly Furious ...

no ale zrobie tak jak radzisz ... moze zalatwie p28 i zobaczymy czy odpali ... gorzej jak jest gdzies zwara i podlacze nowego kompa i sie uwali on tez ...

Furious
22-06-11, 12:26
Z czego to manual? Zwykle przyjelo sie ze numerujemy piny góra-dół-góra-dól.. a tu idzie numeracja po calym gornym wierszu.. No nie istotne, mowimy o tym samym pinie.
Sprawdz bezpieczniki i wymien komputer.

GeFFeR
22-06-11, 13:01
Z czego to manual?

z jakiegos uk forum bodajze ...

Takie dokladnie manuale to sa ... dzisiaj pojade po p28, sprawdze jeszcze raz wszystkie bezpieczniki i zobaczymy co z tego wyjdzie :)


http://hondaswap.com/attachments/8188d1218488301-b18c4pinouts.pdf

http://hondaswap.com/attachments/8189d1218488735-b18c4ecupinouts.pdf

emg
22-06-11, 17:07
dokładne są, tylko w obd2 oznaczają rzędami ;)

GeFFeR
22-06-11, 20:52
dobra udalo uporac sie z problemem po ciezkich bojach :D w pewnym momencie juz myslelismy ze wiazka sie popieprzyla i komp spalil ... na szczescie okazalo sie ze to tylko knock sensor :D Hanka zagadala bez problemu po myku z pstryczkiem na czujniku ... podziekowania dla wszystkich ktorzy wspierali ... do zamkniecia :)

emg
22-06-11, 21:11
KS w b18c4? może czujnik temperatury iat prędzej bo on czasem lubi taką akcję wywołać.

Furious
24-06-11, 09:11
Mylisz pojecia kolego.. mowisz chyba o czujniku uderzeniowym, a nie o knock sensorze.

GeFFeR
24-06-11, 12:29
przepraszam bardzo ... pomylilo mi sie ... oczywiscie ze chodzi o uderzeniowy :)

Saiti
24-06-11, 12:37
a bezpieczniki sprawdziłeś?

GeFFeR
24-06-11, 14:32
no przeciez napisalem ze problem rozwiazany :) przyczyna - czujnik uderzeniowy