Zobacz pełną wersję : Gdzie jest złącze serwisowe ABS ?
Tak jak w temacie. Nie mogę znaleźć złącza serwisowego potrzebnego do skasowania kontrolki ABS. W manualu napisane jest, że znajduje się ona w okolicach dolnej osłony prawego słupka. Odkręciłem schowek, szukałem od dołu i nic...
Może ktoś wie chociaż jaki kolor ma to złącze ?
za dmuchawą za schowkiem, obok przekaźnika pompy paliwa, albo z prawej strony skrzynki bezpieczników pod kierownicą
A mozliwe ze ja nie mam ABS'u a zlaczke tak? Pod nogami pasażera jakis sa, civic 99r 5D 1.4iS
skolopendra
21-04-09, 17:48
A mozliwe ze ja nie mam ABS'u
możliwe... a pompa pod maską z lewej srrony jest?
Dopiero dziś miałem czas, żeby zabrać się do naprawy i po raz kolejny nie mogę znaleźć złącza serwisowego od ABS. Mógłby ktoś mi pomóc, dokładniej opisać jaki kolor ma ta kostka, co dokładnie trzeba odkręcić żeby się do niej dostać ? Może ktoś ma zdjęcie miejsca gdzie jest ta kostka?
Schowek odkręcałem już 2 razy, i tam niestety nie mogę jej znaleźć.
Znalazłem 2 złącza przy module ABS przy nogach pasażera. Są to niebieskie złącza wpięte w zieloną gumową obudowę.
Jedno 3 pinowe, a drugie 2 pinowe. Przez 2 pinowe próbowałem skasować błąd ABS, ale kontrolka nie gasła.
Czy to dobre złącze ? Może ma ktoś zdjęcie jak ono dokładnie wygląda.
SPRAWA PILNA, PRZED WYJAZDEM W TRASE PRZYDAŁOBY SIE MIEC SPRAWNY ABS :)
Ściągnij sobie manual i tam masz dokładny opis jak kasować błędy ABS'u. Przy nogach pasażera masz to dwupinowe złącze które zwierasz, żeby sprawdzić błędy wszystkiego: kompa samochodu, ABS oraz SRS.
Znalazłem już to złącze. Po zwarciu i przytrzymaniu pedału hamulca tak jak w manualu jest napisane, właczam zapłon i ABS nie gaśnie. Po chwili zapalają się kontrolki SRS i check engine i palą się razem z ABS. Co to może znaczyć ?
Jak chczesz sprawdzić błędy to nie wciskasz hamulca przy przekręcaniu zapłonu.
Jak chesz je skasować ale ja bym wolał je najpierw sprawdzić to robisz:
- zwierasz złącze diagn.
- wciskasz hamulec
- włączasz zapłon
- ABS się zapali i zgaśnie po ok 2s
- puszczasz pedał ham. jak ABS zgaśnie
- po 4s ABS się znowu zapali
- znowu wciskasz hamulec jak się zapali
- po 4s ABS zgaśnie
- jak zgaśnie ABS puszczasz pedał
- po 4s ABS zamruga dwa razy
- gasisz zapłon
I już błędy skasowane.
Coś mi się wydaje, że nie ten manual czytałeś ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.