Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Montaż centralnego zamka na pilota . . .



mxgts
20-04-09, 09:05
witam ;)
wiem ze temat byl juz walkowany wielokrotnie i troche poczytalem o tym ale wciaz mam watpliwosci :P

chciałbym sobie założyć centralny zamek z pilotem scyzorykiem ;]
mam Hondę Civic VI gen Coupe

auto ma fabryczny centralny zamek - mogę zamknąć kluczykiem albo pilotem podczerwieni :/
i tutaj wlasnie nie wiem czy potrzebe były by mi te siłowniki master / slave czy sama centralka z pilotami ????
moze montował ktoś taki zestaw w civie 6 gen z tym fabrycznym pilotem podczerwieni ????

http://moto.allegro.pl/item595462013_centralny_zamek_2drzwi_2xpilot_scyzo ryk_super.html


http://moto.allegro.pl/item604986261_sterownik_kazdego_c_zamka_twoje_logo _2_sztuki.html ????

aaa i ew jak bym nie dal rady tego podpiac :P to jaki jest orientacyjny koszt montaży tego :confused:

Helfik
20-04-09, 14:08
Prawdopodobnie potrzebujesz siłownik do drzwi kierowcy bo niema tam siłownika. I centralkę plus piloty :)

ppm702
20-04-09, 14:29
jeśli jest na IR to żadnego siłownika nie potrzeba, a jedynie odpowiednie podłączenie

mxgts
20-04-09, 14:58
ppm702
http://moto.allegro.pl/item604986261_sterownik_kazdego_c_zamka_twoje_logo _2_sztuki.html czyli ten zestaw powinien wystarczyc ???? ;>

raq22100
20-04-09, 15:39
Dokładnie, sam taki montowałem tylko że w inny sposób niz Ty to będziesz robił, jedna uwaga, firma dobra, ale nie czytaj ich mini poradnika.... Jeśli masz siłownik w drzwiach (a masz) to sama centralka wystarczy ;D Ze sterownikiem dostaniesz karte gwarancyjna na niej bedziesz miał rodzaje połączeń, Honda sterowana jest masą. Jeśli nie chce Ci sie dogrzebywac do centralki to ja bym podpiął sie w kostce pod kolumna kierowniczą, mówie o tej kostce która jest przyczepiona do karoserii.

pzdr,

ppm702
20-04-09, 17:26
wystarczy

jerry
12-09-09, 19:11
link nie działa jaka to firma?????

raq22100
13-09-09, 15:32
Chyba Stig, ale nie pamietam.

Jacobs34
30-12-09, 15:04
Odświeżam troszeczkę temacik;) Wiem że zaraz wszyscy napiszą żebym użył szukajki, ale przeczytałem już wszystko co było na ten temat:D Sprawa wygląda tak - mam alarm ze sterownikiem na pilota, dodatkowo maksymalnie wyposażoną wiązkę kabinową w aucie, ale brak siłowników na drzwiach od centralnego i tu zaczynają się moje pytania, a dodam jeszcze że nie chce nic uniwersalnego tylko fabryczny oryginał założyć:
- rozumiem że zakupić wystarczy same siłowniki do zamków (podpasują?)
- jaki siłownik do drzwi kierowcy (slave/master)
- jaki siłownik do drzwi pasażera (slave/master)
- do jakich kabli muszę się podłączyć w centralce alarmu Link do schematu (http://www.bascom.lodz.pl/pdf/bascop_ce.pdf)
- i do jakich w wiązce:
http://images44.fotosik.pl/242/1d72e46949d7cf83m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d72e46949d7cf83.html)

Mi się wydaje że
Biały od alarmu z BLU/WHT i WHT/RED
Brązowy z BLU/RED i YEL/RED

Nie potrzebuje otwierania obojga drzwi z kluczyka, wystarczy mi pilot.

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Maxoff
31-12-09, 12:51
Biały od alarmu z BLU/WHT i WHT/RED
Brązowy z BLU/RED i YEL/RED
Wg mnie bez sensu. Po co podawać masę w miejsce gdzie jest już masa a jeśli alarm steruje napięciem to po co podawać napięcie w miejscu gdzie centralka spodziewa się masy, pójdzie z dymem.

Wg mnie możliwe rozwiązania to:
1. Jeśli masz alarm sterujący masą i chcesz aby używał oryginalnej centralki to musisz dociągnąć dwa kable do drzwi.
2. Jeśli masz alarm sterujący masą i nie chcesz używać oryginalnej centralki to potrzebne są Ci dwa przekaźniki i możesz się podpiąć pod YEL/RED i WHT/RED gdzieś pod kierownicą. Można to także podłączyć tak aby działało z oryginalną centralką.
3. Jeśli masz alarm sterujący napięciem (tzw, z pełnym sterownikiem drzwi) to nie potrzebujesz oryginalnej centralki i możesz się podpiąć pod YEL/RED i WHT/RED gdzieś pod kierownicą. Można to także podłączyć tak aby działało z oryginalną centralką.

Jeśli chcesz aby działało otwieranie z kluczyka, mieć oryginalną Hondowską instalację zamka centralnego (z centralką ,itp) i do tego sterowanie z alarmu, to rozwiązanie 2 albo 3.

Przede wszystkim określ jak Twój alarm steruje i jakie elementy masz/chcesz kupić oryginalne.

Jacobs34
31-12-09, 15:04
Przede wszystkim określ jak Twój alarm steruje i jakie elementy masz/chcesz kupić oryginalne.
Co do elementów to chciałbym oryginalne siłowniki Hondowskie, a jak mój alarm steruje zamkiem cetralnym to nie mam zielonego pojęcia:p Po to dałem schematy i centralki alarmu i siłowników. To poza siłownikami co jeszcze powinienem zakupić i jak to podłaczyć? Wystarczy żeby otwierał się z pilota.

Maxoff
31-12-09, 16:02
Co do elementów to chciałbym oryginalne siłowniki Hondowskie, a jak mój alarm steruje zamkiem cetralnym to nie mam zielonego pojęcia:p Po to dałem schematy i centralki alarmu i siłowników.
Sorry, nie zauważyłem linka. Steruje masa.

To poza siłownikami co jeszcze powinienem zakupić i jak to podłaczyć? Wystarczy żeby otwierał się z pilota.
1. Jeśli chcesz ciągnąc kable do drzwi i będziesz zakładał oryginalną Hondowską centralkę to:
a) ciągniesz biały kabel z alarmu do drzwi i podłączasz pod BLU/WHT
b) ciągniesz brązowy kabel z alarmu do drzwi i podłączasz pod BLU/RED

2. Nie chcesz ciągnąc kabla do drzwi i nie będzie Hondowskej centralki to:
a) kupujesz 2x przekaźniki
b) podłączasz siłownik drzwi kierowcy do kabli WHT/RED i YEL/RED
c) na przekaźniku nr 1.
- podłączasz biały kabel z alarmu do nogi 86
- podłączasz zasilanie stałe (po jakimś bezpieczniku jeśli nie ma nic po drodze) na nogę 85 i 87
- podłączasz WHT/RED (pod kierownicą) do nogi 30
- podłączasz masę do nogi 87a
d) na przekaźniku nr 2.
- podłączasz niebieski kabel z alarmu do nogi 86
- podłączasz zasilanie stałe (po jakimś bezpieczniku jeśli nie ma nic po drodze) na nogę 85 i 87
- podłączasz YEL/RED (pod kierownicą) do nogi 30
- podłączasz masę do nogi 87a

Tutaj WHT/RED i YEL/RED mogą być odwrotnie, w zależności w którą stronę się zamyka. Jeśli chcesz mieć także oryginalną centralkę i nie ciągnąć kabli to drzwi to potrzebne są podwójne przekaźniki.

Mniej więcej tak bym to zrobił, może ktoś ma lepszy pomysł.

ala
22-10-11, 15:49
witam

chcialbym zakupic cos takiego http://moto.allegro.pl/sterowanie-zamka-mazda-323-hyundai-rover-daewoo-i1872865057.html
Mam w swoim civicu VI gen zamek centralny (otwarcie drzwi pasazera nie powoduje otwarcia wszystkich drzwi).
Jak ja bede musial to podlaczyc?:)

pozdro

ala
28-10-11, 09:43
Dokładnie, sam taki montowałem tylko że w inny sposób niz Ty to będziesz robił, jedna uwaga, firma dobra, ale nie czytaj ich mini poradnika.... Jeśli masz siłownik w drzwiach (a masz) to sama centralka wystarczy ;D Ze sterownikiem dostaniesz karte gwarancyjna na niej bedziesz miał rodzaje połączeń, Honda sterowana jest masą. Jeśli nie chce Ci sie dogrzebywac do centralki to ja bym podpiął sie w kostce pod kolumna kierowniczą, mówie o tej kostce która jest przyczepiona do karoserii.

pzdr,

gdzie i jak wyglada ta kostka przyczepiona do karoserii?

anticorr
31-10-11, 00:00
I tak jak będziesz montował ten zestaw to będziesz musiał rozebrać boczek drzwi kierowcy, i zamontować siłownik, więc sterownik też w drzwiach zamontuj od razu. Ja tak mam u siebie przynajmniej.

ala
31-10-11, 20:52
I tak jak będziesz montował ten zestaw to będziesz musiał rozebrać boczek drzwi kierowcy, i zamontować siłownik, więc sterownik też w drzwiach zamontuj od razu. Ja tak mam u siebie przynajmniej.

i jak podlaczyc tam w drzwi? bo jakos z tej instrukcji nie za bardzo wiem jak do tego tematu sie zabrac...

ala
09-11-11, 09:19
I tak jak będziesz montował ten zestaw to będziesz musiał rozebrać boczek drzwi kierowcy, i zamontować siłownik, więc sterownik też w drzwiach zamontuj od razu. Ja tak mam u siebie przynajmniej.

a jak podlaczales silownik i sterownik? wiesz ktore kable jak gdzie podlaczyc?

Dmlody87
20-11-11, 21:09
a co myślicie o takim sterowaniu zamków:

http://moto.allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-honda-piloty-scyzoryk-i1904581774.html

myślę nad czymś takim abym mógł też podpiąć sobie siłownik pod klapę i otwierać z bagażnika. Może jakieś propozycje ???