Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wymiana maglownicy



misiek1
19-04-09, 13:32
Pomóżcie! Jak najprościej wyjąć maglownicę, wszystko porozkrecałem i nie chce mi wyjść:( Jesli ktoś wyciągał to proszę o radę jak to zrobić.

teg
19-04-09, 16:59
Podłączę się do tematu, żeby nowych nie zakładać. Czy można zdiagnozować, czy winowajcą luzów jest maglownica, czy drążki? Czy same drążki są wymienialne?

arekgr
19-04-09, 18:18
Drążki są wymienialne...

Konrad84
19-04-09, 23:03
żeby wyjąć maglownicę musisz zdjąć sanki.

misiek1
19-04-09, 23:12
żeby wyjąć maglownicę musisz zdjąć sanki.

To mnie teraz nie pocieszyłeś:( żeby się za chwilę nie okazało, że trzeba silnik wyjąć żeby maglownicę "wyciepać":confused:

Dobra, jak już wiem trzeba wyjać sanki, a jak się do tego zabrać żeby poszło bez problemów?
Z góry dzięki za rady

Konrad84
21-04-09, 10:23
musisz mieć dobry klucz z dłuuugą dźwignią i dwie osoby do zdjęcia po odkręceniu. Ja bym oddał to do kogoś na twoim miejscu.

Konrad84
05-05-09, 22:52
Nie trzeba demontować sanek do zmiany magla.

TeeS1975
05-05-09, 23:18
Ale bez Remowego "how to" nie będzie łatwo

Konrad84
05-05-09, 23:19
to fakt, ale da się :)

misiek1
06-05-09, 21:07
Poradziłem sobie sam, wykręciłem wydech oraz drążki dźwigni zmiany biegów i magiel mi wyszedł:) z włożeniem poradziłem sobie już bardzo szybko:)

kicer
06-05-09, 21:13
A co kolega robił z maglem? Regeneracja? Nowy używany? Czy wjął tak dla sportu? :D Jak regeneracja to ile i dlaczego tak drogo? :)

misiek1
06-05-09, 21:25
Czy wjął tak dla sportu?
... tak nudziłem się w weekend i pomyślałem że jeszcze maglownicy nigdy w civicu nie wykręcałem to sobie wykręce:p

Kupiłem używkę i jak narazie jest cisza, nie tłucze się:cool:

teg
06-05-09, 22:19
Ile dałeś za używkę?

misiek1
06-05-09, 23:00
od kolegi znajomego za 300 zł:)

teg
07-05-09, 00:28
Cholera wie co się kupuje :(

maxx
08-05-09, 09:45
Kupiłem używkę i jak narazie jest cisza, nie tłucze się

Czy tylko tłuczenie się było powodem wymiany? Miałeś jakieś inne nieprzyjemności wynikłe z rozklekotanej maglownicy typu: nieprecyzyjne prowadzenie się auta, pływanie, wyczuwalne luzy podczas jazdy?

antkon
08-05-09, 11:31
Ja mam luzy na mglownicy z prawej strony od pasażera. Prawopodobnie poprzedni właściciel wjechał w coś bo po zakupie musiałem wymienić prawą końcówkę drążka. Czuję małe stukania/drgania na kole kierownicy przy mniejszych nierównościach i przy szybkich ruchach kierownicą na boki. To co mi najbardziej przeszkadza to fakt, że samochód znosi na lewą stronę i czasami naprawdę muszę z nim walczyć siłą. Geometrię miałem robioną 3x i dalej to samo. Czy to normalne, że przy luzach na maglu aż tak czuć to ściąganie? Zawieszenie jest ok.

I zapomniałem dodać, że przy większych prędkościach rzeczywiście czuję jakby pływanie auta i jakby przód skakał na boki.

teg
08-05-09, 16:53
Moim zdaniem mogła Ci maglownica "przeskoczyć" na zębach. Czy auto nie było uderzone w bok?

antkon
11-05-09, 11:56
Znoszenie i pływanie to chyba jednak nie jest problem z maglownicą. Zauważyłem, że po dociążeniu tyłu samochód zaczyna jechać znacznie lepiej. Obejrzalem cukierki i się okazało, że z lewej strony całe dolne ramie gumowe jest oderwane od metalowej tulejki. Nie wiem jakim cudem panowei z serwisu tego nie zauważyli. Jak tył jest lekki to zaczyna pływać, ale jak jest obciążenie to ta guma wchodzi na swoje miejsce i jest lepiej. Więc u mnie jedynym objawem luzu maglownicy może być lekkie pukanie na nierównościach.