PDA

Zobacz pełną wersję : D14Z2 plug and play ...



Fouxxx
19-04-09, 11:41
witam trochę poszukałem, poczytałem o specyfikacji skrzyni i silników ale nadal nie wiem czy do ej9 z silnikiem d14z2 po lift wejdzie plug and play goły d14a4(1998r).
Są jakieś różnice które uniemożliwiłyby taka operacje. Wiązka elektryczna itp ? :confused:

Ewentualnie co potrzebne zeby było dobrze. Z góry dziękuje za odpowiedz, Pozdrawiam

skolopendra
19-04-09, 13:38
Są jakieś różnice które uniemożliwiłyby taka operacje.

niema

Bartas29550
21-04-09, 08:01
a ja uwazam ze sa roznice we wiazce i jezeli chcesz przelozyc to mozesz ale sam silnik goly, wiazke musisz zostawic od z2 i przelozyc wszystko od z2 tzn takie *******y elektryczne(elektroniczne) jak aparat zaplonowy, komputer, kolektor dolotowy caly i moze cos jeszcze

Pati
21-04-09, 10:48
sa roznice w aparacie zaplonowym i okablowaniu wtrysku. zostawiajac osprzet ze starego silnika, bedzie pasowało. blok i glowa to to samo.

FaziRBK
06-02-13, 15:22
Dobra panowie odgrzewam kotleciora.
Biorę się za przekładkę u kumpla z d14z2 na d14a4, Generalnie chciałbym przerzucić kompletny d14a4 z osprzętem w miejsce d14z2, i czy bez problemów mogę podmienić wiązkę silnikową z d14z2 na tą od d14a4 + oczywiście zmiana kompa. Wiązkę z d14a4 mam już wytarganą, ale czy będzie ona pasowała wraz z komputerem w miejsce wiązki silnikowej d14z2 i komputera? Wiązka silnikowa łączy się z kabinową na kielichu kierowcy i druga część wiązki wchodzi bezpośrednio do komputera wewnątrz auta oraz łączy się z wiązką kabinową zaraz przy kompie. Z tego co przymierzałem to kostki są takie same zarówno przy kielichu kierowcy jak i przy łączeniu wiązki silnikowej z kabinową obok komputera(zielona wtyczka).
I czy bez problemu mogę podmienić wiązkę silnikową tzn. Wpiąć moją z d14a4 w miejsce tej z d14z2, czy trzeba dorabiać jakieś kabelki. Generalnie wyposażenie mamy takie samo.

nielan
06-02-13, 17:54
robiłem przekładkę z d14z2 na d14a3. Wiązka silnikowa przy kielichu pasuje bez problemu ,z tego co pamiętam musiałem dodać masę,natomiast wiązkę kabinową (przy kompie ) musiałem rzeżbić ,proponuję szukać przewodów po kolorach.Nie zapomnij o wymianie kostki+pętli immobilajzera z d14a4 ,u mnie weszło po drobnych modyfikacjach w fabryczne wejścia.

FaziRBK
06-02-13, 19:55
Fajnie dzięki za pomoc, a powiedz mi gdzie znajduje się kostka i pętla immobilajzera?

nielan
06-02-13, 20:59
gdzie znajduje się kostka i pętla immobilajzera?


w d14Z2 przy stacyjce

FaziRBK
07-02-13, 00:01
Dobra to jeszcze jedno pytanie, powiedzmy, że wrzuciłem już wiązkę od d14a3 w miejsce z2 i ją przerobiłem tak jak mówiłeś, przerzuciłem tez kostkę oraz pętle od imo z d14a3 w miejsce z2 to czy mogą zostać kluczyki od z2 czy muszą być te od d14a3?.

nielan
07-02-13, 11:28
odpalasz kluczykiem od d14a3.Koszt dorobienia pod stacyjkę d14z2 i zaprogramowanie pod d14a3 to 100-150 zł