szamanm
15-04-09, 09:53
Niedawno swapowałem w swoim civicu 5d silnik z d14z4 na b18c4. Po swapie mam problemy z gaśnięciem na zimnym silniku przy niskich temperaturach (za niskie obroty); myślałem, że to będzie wina krokowego lub zabrudzonych kanałów w przepustnicy ale niestety po wyczyszczeniu wszystkiego problem niestety pozostał.
Przy temperaturach obecnie panujących już mi nie gaśnie ale wolne obroty na zimnym silniku są na poziomie ok 500 obr. Po nagrzaniu wszystko jest w porządku, obroty lądują gdzieś na poziomie ok 900 obr.
Miałbym prośbę do jakiegoś posiadacza VTI czy mógłby sprawdzić u siebie czy po odłączeniu krokowego na pracującym silniku wywala jakiś błąd? U mnie po odpięciu krokowego nie wywala żadnego błędu, oprócz tego nie ma też żadnej różnicy na obrotach po jego odpięciu. Dodam jeszcze, że silniczek prawdopodobnie działa ponieważ po podaniu zasilania bezpośrednio słychać jak "stuka".
Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
Pozdrawiam
Przy temperaturach obecnie panujących już mi nie gaśnie ale wolne obroty na zimnym silniku są na poziomie ok 500 obr. Po nagrzaniu wszystko jest w porządku, obroty lądują gdzieś na poziomie ok 900 obr.
Miałbym prośbę do jakiegoś posiadacza VTI czy mógłby sprawdzić u siebie czy po odłączeniu krokowego na pracującym silniku wywala jakiś błąd? U mnie po odpięciu krokowego nie wywala żadnego błędu, oprócz tego nie ma też żadnej różnicy na obrotach po jego odpięciu. Dodam jeszcze, że silniczek prawdopodobnie działa ponieważ po podaniu zasilania bezpośrednio słychać jak "stuka".
Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
Pozdrawiam