PDA

Zobacz pełną wersję : Uwaga na regulowane wahacze!



javor
15-04-09, 02:34
tak wyglądały moje śruby w wachaczu buddy club po jednej zimie i soli na drogach :/ część łebków odpadła pod palcem a część jest dobra (1 na tym foto)
radzę wam to sprawdzić i wymienić na porządne nierdzewki o wysokiej twardości bo jak się wachacz rozpołowi podczas jazdy to tragedia gwarantowana.
może to dlatego że w usa sie nie sypie soli a już napewno nie na torach wyścigowych, bo na drogi to te wachacze i tak nie mają homologacji :)

http://images47.fotosik.pl/104/5e2bcd4fef8820b8m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5e2bcd4fef8820b8)

Bob
15-04-09, 07:52
Dobrze że zauważyłeś, było o krok od wypadku... Teraz pewnie trzeba to rozwiercać :(

Misiekemeryt160
15-04-09, 08:11
niema jak solidne wykonanie...

ppm702
15-04-09, 09:29
kopara mi opadła. Mam identyczne (dopiero co założone) i jak na kasę jaką się za nie płaci to spodziewałem się lepszej jakości...

Jeśli kupowałeś w PL to powinieneś zgłosić reklamację

kielu
15-04-09, 09:29
o w dupe :eek: No po BC się tego nie spodziewałem...niech lepiej wszyscy co mają posprawdzają swoje cambery...

kenny
15-04-09, 12:07
i od razu wymienić śruby na porządne z dobrej stali.

Look_As
15-04-09, 21:46
kiedy kupione montowane? gwarancja obejmuje takie coś?

grafix
16-04-09, 12:17
a tak wyglądaja omni power na tył po ok roku jazdy , niecałe 8000 km.

http://img216.imageshack.us/img216/2861/dc090413001.th.jpg (http://img216.imageshack.us/my.php?image=dc090413001.jpg)

bkrawczy
16-04-09, 14:04
Ja nie wiem czego Wy oczekujecie... Jak do sportu to jest na jeden wyscig i sie wymienia a nie do jazdy calosezonowej. Wiadomo ze to szybciej pada.

javor
16-04-09, 16:56
założone były pod koniec czerwca 2008 i najechane na nich 10 000km
czy jest gwarancja to mnie nie obchodzi bo wymieniłem na lepsze śruby i luz a tak to co? dostałbym nowe z takimi samymi do wymiany :P reszta jest ok i pewnie jeszcze kilka lat pośmigają
grafix: co ty z nimi robiłeś? rajdy jakieś czy co? mam chyba też omni power albo tak samo wyglądające na tyle, też od roku i 10 000km i są tylko zabrudzone a gumy dobre
bkrawczy: niby tak ale producent mógł dać lepszej jakości śruby (znikomy koszt) a czas eksploatacji i bezpieczeństwo klientów by się polepszyły, no i wątpie żeby ktoś po każdym wyścigu zmieniał na nowe ... jak już to co sezon lub po wcześniejszej awarii oczywiście

grafix
16-04-09, 20:29
bkrawczy skoro do sportu to gumsko nie powinno sie wytluc tak szybko ....

grafix jezdzil kulturnie po naszych drogach, glownie trasa krakow - belchatow przez katowice - czestochowe , czasem wawka

Rikoo
16-04-09, 20:35
moje BC tyly przejechaly moze z 1000km w przeciagu 3 miesiecy

bylem w szoku jak m mechanik to pokazal

http://ek4.republika.pl/bc/bc.jpg

czekam na info od rekina w tej sprawie

Tompro
16-04-09, 21:44
No to ja się teraz cieszę, że poszedłem w wahacze Skunk2. Tył ma prawie 2 lata a wygląda normalnie i daje się spokojnie regulować. Przód mam krótko ale na razie też wszystko ok.

Bob
16-04-09, 21:45
:eek: wtf!

ARTX
16-04-09, 22:31
Ja nie wiem czego Wy oczekujecie... Jak do sportu to jest na jeden wyscig i sie wymienia a nie do jazdy calosezonowej. Wiadomo ze to szybciej pada.
nie wiem kto Ci takich głupot nagadał lub gdzie takie cos przeczytales ale nie rozpowiadaj tego dalej bo to totalna bzdura!! OEM czesci wymienia sie na takie aby wlasnie dluzej wytrzymywaly a nie aby trezbabylo wymieniac to co wyscig/rajd.


dzieki chlopaki za odpowiedni temat w pore... juz byłem zdecydowany na BC i o kroczek od zakupu.
w takim wypadku (http://karne.pl/wypadek.html) zamawiam Skunk2 PRO bo jeszcze złej opini nie slyszalem:D

Gr00bY
16-04-09, 22:45
Sam smigan na pro i regularnie ogladam. Duży + za wymienne sworznie.

grafix
17-04-09, 11:18
wlasnie sie zastanawiam czy jakis zaklad nie ogarnal by wymiany tych malych cukiereczkow z gumą która sie wytłukła ...

bo wahacz sam w sobie jest ok, prosta konstrukcja , regulowany na srubie z kontra , to sie nie psuje

81saren
17-04-09, 15:19
grafix napewno zaklad ci wymieni Prasa potrzebna i dobrze dobrane gumy. Wyjac jedna i szukac ..

Ciekawe jak beda sprawdzac sie Energy Susp..??
Macie jakies doswiadczenia..

kielu
19-05-09, 14:21
Odgrzebie troche temat :)
Czy u pozostałych osób posiadający wachacze BC to samo?

Rikoo jak skończyła się sprawa Twoich wachaczy z rek1nem?

Nie wiem czy ryzykować BC czy zamawiać Skunki...

Gr00bY
02-06-09, 21:21
Update:

moje skunki też się poddały. Na sworzniach pojawił się luz. Dodatkowo w dwóch śrubkach zeżarło gwint.

Pzdr.

Rikoo
02-06-09, 21:47
Rikoo jak skończyła się sprawa Twoich wachaczy z rek1nem?

rekim od marca sie do mnie nie odzywa

grafix
03-06-09, 15:19
widocznie zamiast oryginalnych nakretek trzeba od razu przy zakladaniu dac nierdzewke i po klopocie, wytrzymaja nasze polskie warunki .... troche dluzej ...

wunat
03-06-09, 15:28
Skunka przednie wachacze i regulowany stabilizator na uniballach tez ostatnio widzialem w fatalnym stanie, to jednak chyba nie jest na nasze drogi, a szkoda...

kielu
03-06-09, 21:42
a czy BC też ma wymienne sworznie jak Skunk ?

kubaty
04-06-09, 15:59
partactwo wykonania bc w omni nic sie niesypie 2 lata juz jezdze.a tak pozatym to konserwacja sie kłania.

Rikoo
04-06-09, 16:01
kubaty

a o co ci chodzi bo nie wiem czy nie pijesz do mnie??

kubaty
14-06-09, 13:53
a wogoóle dobrze założyłes te wachacze? chyba wiesz ze skręca suie na maxa przy wachaczu dopiero jak auto stoi.niepijedo Ciebie ale trzeba niestety troche czyszczenia i konserwacji.

Cywa
20-03-13, 19:09
odgrzebuje starucha, moze sie ktos wypowiedziec o tych BC? jezdzil ktos na tym jeszcze? sworznie mozna wymienic? sruby rdzewieja w kazdym zestawie? jakie dobrac mocowania do budy przy tym camberze? bo z tego co wiem BC jest bez tych gumek ?