Zobacz pełną wersję : Uwaga na regulowane wahacze!
tak wyglądały moje śruby w wachaczu buddy club po jednej zimie i soli na drogach :/ część łebków odpadła pod palcem a część jest dobra (1 na tym foto)
radzę wam to sprawdzić i wymienić na porządne nierdzewki o wysokiej twardości bo jak się wachacz rozpołowi podczas jazdy to tragedia gwarantowana.
może to dlatego że w usa sie nie sypie soli a już napewno nie na torach wyścigowych, bo na drogi to te wachacze i tak nie mają homologacji :)
http://images47.fotosik.pl/104/5e2bcd4fef8820b8m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5e2bcd4fef8820b8)
Dobrze że zauważyłeś, było o krok od wypadku... Teraz pewnie trzeba to rozwiercać :(
Misiekemeryt160
15-04-09, 08:11
niema jak solidne wykonanie...
kopara mi opadła. Mam identyczne (dopiero co założone) i jak na kasę jaką się za nie płaci to spodziewałem się lepszej jakości...
Jeśli kupowałeś w PL to powinieneś zgłosić reklamację
o w dupe :eek: No po BC się tego nie spodziewałem...niech lepiej wszyscy co mają posprawdzają swoje cambery...
i od razu wymienić śruby na porządne z dobrej stali.
kiedy kupione montowane? gwarancja obejmuje takie coś?
a tak wyglądaja omni power na tył po ok roku jazdy , niecałe 8000 km.
http://img216.imageshack.us/img216/2861/dc090413001.th.jpg (http://img216.imageshack.us/my.php?image=dc090413001.jpg)
Ja nie wiem czego Wy oczekujecie... Jak do sportu to jest na jeden wyscig i sie wymienia a nie do jazdy calosezonowej. Wiadomo ze to szybciej pada.
założone były pod koniec czerwca 2008 i najechane na nich 10 000km
czy jest gwarancja to mnie nie obchodzi bo wymieniłem na lepsze śruby i luz a tak to co? dostałbym nowe z takimi samymi do wymiany :P reszta jest ok i pewnie jeszcze kilka lat pośmigają
grafix: co ty z nimi robiłeś? rajdy jakieś czy co? mam chyba też omni power albo tak samo wyglądające na tyle, też od roku i 10 000km i są tylko zabrudzone a gumy dobre
bkrawczy: niby tak ale producent mógł dać lepszej jakości śruby (znikomy koszt) a czas eksploatacji i bezpieczeństwo klientów by się polepszyły, no i wątpie żeby ktoś po każdym wyścigu zmieniał na nowe ... jak już to co sezon lub po wcześniejszej awarii oczywiście
bkrawczy skoro do sportu to gumsko nie powinno sie wytluc tak szybko ....
grafix jezdzil kulturnie po naszych drogach, glownie trasa krakow - belchatow przez katowice - czestochowe , czasem wawka
moje BC tyly przejechaly moze z 1000km w przeciagu 3 miesiecy
bylem w szoku jak m mechanik to pokazal
http://ek4.republika.pl/bc/bc.jpg
czekam na info od rekina w tej sprawie
No to ja się teraz cieszę, że poszedłem w wahacze Skunk2. Tył ma prawie 2 lata a wygląda normalnie i daje się spokojnie regulować. Przód mam krótko ale na razie też wszystko ok.
Ja nie wiem czego Wy oczekujecie... Jak do sportu to jest na jeden wyscig i sie wymienia a nie do jazdy calosezonowej. Wiadomo ze to szybciej pada.
nie wiem kto Ci takich głupot nagadał lub gdzie takie cos przeczytales ale nie rozpowiadaj tego dalej bo to totalna bzdura!! OEM czesci wymienia sie na takie aby wlasnie dluzej wytrzymywaly a nie aby trezbabylo wymieniac to co wyscig/rajd.
dzieki chlopaki za odpowiedni temat w pore... juz byłem zdecydowany na BC i o kroczek od zakupu.
w takim wypadku (http://karne.pl/wypadek.html) zamawiam Skunk2 PRO bo jeszcze złej opini nie slyszalem:D
Sam smigan na pro i regularnie ogladam. Duży + za wymienne sworznie.
wlasnie sie zastanawiam czy jakis zaklad nie ogarnal by wymiany tych malych cukiereczkow z gumą która sie wytłukła ...
bo wahacz sam w sobie jest ok, prosta konstrukcja , regulowany na srubie z kontra , to sie nie psuje
grafix napewno zaklad ci wymieni Prasa potrzebna i dobrze dobrane gumy. Wyjac jedna i szukac ..
Ciekawe jak beda sprawdzac sie Energy Susp..??
Macie jakies doswiadczenia..
Odgrzebie troche temat :)
Czy u pozostałych osób posiadający wachacze BC to samo?
Rikoo jak skończyła się sprawa Twoich wachaczy z rek1nem?
Nie wiem czy ryzykować BC czy zamawiać Skunki...
Update:
moje skunki też się poddały. Na sworzniach pojawił się luz. Dodatkowo w dwóch śrubkach zeżarło gwint.
Pzdr.
Rikoo jak skończyła się sprawa Twoich wachaczy z rek1nem?
rekim od marca sie do mnie nie odzywa
widocznie zamiast oryginalnych nakretek trzeba od razu przy zakladaniu dac nierdzewke i po klopocie, wytrzymaja nasze polskie warunki .... troche dluzej ...
Skunka przednie wachacze i regulowany stabilizator na uniballach tez ostatnio widzialem w fatalnym stanie, to jednak chyba nie jest na nasze drogi, a szkoda...
a czy BC też ma wymienne sworznie jak Skunk ?
partactwo wykonania bc w omni nic sie niesypie 2 lata juz jezdze.a tak pozatym to konserwacja sie kłania.
kubaty
a o co ci chodzi bo nie wiem czy nie pijesz do mnie??
a wogoóle dobrze założyłes te wachacze? chyba wiesz ze skręca suie na maxa przy wachaczu dopiero jak auto stoi.niepijedo Ciebie ale trzeba niestety troche czyszczenia i konserwacji.
odgrzebuje starucha, moze sie ktos wypowiedziec o tych BC? jezdzil ktos na tym jeszcze? sworznie mozna wymienic? sruby rdzewieja w kazdym zestawie? jakie dobrac mocowania do budy przy tym camberze? bo z tego co wiem BC jest bez tych gumek ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.