Zobacz pełną wersję : D16W7 ciekawa konstrukcja
Znalazłem coś takiego:
http://i12.photobucket.com/albums/a222/twinx72/d5207c47.jpg
Co to za instalacja na silniku? to jakiś mod czy wyposażenie standardowe? niewiele znalazłem w necie o tym...
Link do tematu w którym znalazłem fotkę: http://www.civicforums.com/forums/182-7th-gen-honda-civic/294960-question-about-engine.html
a to nie jest poprostu oslona? i nie jest to silnik z jakiegos hrv?
Wygląda, jak cewki oddzielnie dla każdej świecy.
skolopendra
13-04-09, 19:16
jedyne co zostało zmienione w tym silniku to
pseudo komora-rozprężna przed przepustnicą, osłona dla stożka (bmc) dolot z pod zderzaka i filtr na odmę
reszta seria
a co robi ta czerwona seria? może opłaca się to założyć do innych d-serii?
Po prostu ktos sobie pokrywe pomalowal i tyle.
pseudo komora-rozprężna przed przepustnicą
żadna tam komora, zwykła rura dolotowa dosyć powszechna w zestawach k&n, np:
http://www.kandn.com/instructions/57-0527_inst.pdf
poza gadżetami zwykły silnik, prawie zwykły, bo wszystko takie czyste i błyszczące :rolleyes:
Po prostu ktos sobie pokrywe pomalowal i tyle.
jestem przyzwyczajony, że z mojej metalowej pokrywy wychodzą jedynie kable od zapłonu, tu widzę jakiś czerwony plastik, dziwne "wtyczki"... myślałem, że ta góra może coś dodać...
żadna tam komora, zwykła rura dolotowa dosyć powszechna w zestawach k&n, np:
http://www.kandn.com/instructions/57-0527_inst.pdf
poza gadżetami zwykły silnik, prawie zwykły, bo wszystko takie czyste i błyszczące :rolleyes:
No raczej nie taka zwykła, bo to jest bmc cda, dosc ciekawa konstrukcja.
http://www.bmcairfilter.com/infoCDA.asp
a zauwazyles zenie ma aparatu zaplonowego? ten silnik ma 4 cewki zaplonowe.
skolopendra
14-04-09, 19:33
żadna tam komora, zwykła rura dolotowa dosyć powszechna w zestawach k&n, np:
http://www.kandn.com/instructions/57-0527_inst.pdf
poza gadżetami zwykły silnik, prawie zwykły, bo wszystko takie czyste i błyszczące :rolleyes:
fakt z tej perspektywy jest mniej rozprężna :)
ale jaka by to nie była konstrukcja to 110km z 1,6 :rolleyes:
a zauwazyles zenie ma aparatu zaplonowego? ten silnik ma 4 cewki zaplonowe.
jako laik zapytam, co to daje?
To jest podstawy silnik w VII gen. Za dużego ognia on nie daje ale jak ma dobry humor to potrafi bardzo mało spalić. Silnik ten wręcz jest bliźniaczy do d16v1. Co do cewek to teraz każdy nowy wózek chyba nie ma już aparatu zapłonowego.
Tak apropo czym trzeba myć silnik żeby był w takim stanie ? Sam dzisiaj trochę się pomęczyłem pod maską ale efekt w porównaniu do zdjęcia tego silnika mizerny. Ludziska na myjce jak się podpytałem to mówią że oni się nie przejmują i tak jak leci karcherem dają ognia. Ja dzisiaj jak myłem gąbką z wierchu to gdzieś mi widocznie kapła z niej woda i przez moment nie miałem pomiaru ilości paliwa :D ale przekręciłem kluczyk jeszcze raz i było git więc nie chce wiedzieć co się dzieje po zalaniu woda...
jako laik zapytam, co to daje?
Mocowo nic. Ale indywidualne cewki sa stabilniejsze i bardziej niezawodne od klasycznego aparatu zaplonowego z rozdzielaczem.
ale jak ma dobry humor to potrafi bardzo mało spalić
No to ja jeszcze nigdy nie wprowadziłem swojego w taki dobry humor, katalogowe 8,6 w mieście to pobożne życzenie konstruktorów
Cytat:
Napisał YETI Zobacz post
jako laik zapytam, co to daje?
Mocowo nic. Ale indywidualne cewki sa stabilniejsze i bardziej niezawodne od klasycznego aparatu zaplonowego z rozdzielaczem.
i przede wszystkim brak problemów z przewodami WN :rolleyes:
Dlatego napisalem "bardziej niezawodne". Bo z przewodami i rozdzielaczem w kazdym aucie predzej czy pozniej beda jaja...kwestia czasu jedynie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.