PDA

Zobacz pełną wersję : D16Z6 czy D15B



damianlapszys
05-04-09, 18:50
Witam z powodu mojej glupoty moja hania zaczeła brac olej jak glupia wiec zamiast zmiany silnika (D14A2) postanowilem zrobic swapa na cos troszke mocniejszego. Do wyboru mam dwa silniki D16Z6 i D15B Jdm. Wiem ze uznacie mnie za kretyna ale mam zamontowana sekwencje z tego powodu ze robie rocznie ponad 60 tys km. Moje pytanie polega na tym ktory z tych silników bedzie lepszy pod wzgledem eksplatacji, delikatnego podniesienia mocy i oczywiscie zabojczego gazu. Prosze o pomoc bo swap juz w srode a ja nadal nie wybrałem ktory z tych dwoch silnikow mam wybrac.Swap silnieka D16Z6 to 2500zl a D15B to 3000

ziomal007
05-04-09, 20:38
Wsadzić drugie d14 i dalej jeździć kuchenką :)

kuba_guzik110
05-04-09, 20:53
Miałem d16z6 zgazowana na normalnym gazie bez sekwencji i zapie*****ł nie miłosiernie więc polecam ten silniczek :)

sunnboy
05-04-09, 21:52
d15n jdm powinno jezdzic woogole na 98 i powiem ze dopiero na tej benie czuc ,ze "idzie" na 95 czuc spadek mocy a na lpg to juz woogole porazka pewnie bedzie..zakladaj d14 jak na gazie smigasz bo vtec sie wysra na LPG...

Rikoo
05-04-09, 22:08
.zakladaj d14 jak na gazie smigasz bo vtec sie wysra na LPG...

z tym se nie zgodze ze se wysra bo ja jaos smgam i Vtec jest zdrowiutki

Lcfr
05-04-09, 22:12
ale d16z6 i tańsze i łatwiej z wiązkami i kompami, cześciami
(osiagi nie ważne-a i tak zblizone-nieodczuwalne na gazie)
nad czym sie zastanwiac?

sunnboy
05-04-09, 22:48
z tym se nie zgodze ze se wysra bo ja jaos smgam i Vtec jest zdrowiutki
ale robisz swapa :p

RYS
12-04-09, 16:44
D15B - bardzo fajny silniczek :) i moze sie oplacac nim jezdzic nie gazujac go wcale ;) ?

A tak serio... D16Z6 bardziej poplularne - wiecej czesci - latwiej wymienic na nastepny D16Z6 jak jednak cos nie wyda przy gazie.
Skoro osiagi i JDM nie jest priorytetem tylko eksploatacja na gazie to chyba Z6 :)

Helfik
14-04-09, 18:12
Znajomego d16y8 się całkowicie posrało na gazie.. Jeśli kierowniku chcesz więcej mocy to wsadź ssaka od z6 do d14 i dolot plus 4-2-1 i zobaczysz że poprawę odczujesz:D

Couto
15-04-09, 19:11
ponizej 6l na trasie na seryjnej skrzyni i srednie w okolicach 7 z groszami to nie jest chyba duzo? ... moim zdaniem 'nie wolno' go gazowac

kenny
15-04-09, 22:48
ja bym szedł w D15B, a jak się dobrze trafi to seryjną szperę się w skrzyni znajdzie

g-jablko
16-04-09, 05:14
jesli masz zamiar go gazowac, to zapomnij o D15B.... to tak jakbys obcial noge i zalozyl proteze ;)

sunnboy
16-04-09, 10:14
jesli masz zamiar go gazowac, to zapomnij o D15B.... to tak jakbys obcial noge i zalozyl proteze ;)
,,hehe dobry tekst chyba sobie w podpis wsadze:D

Kras
16-04-09, 13:43
Juz bez przesady. A czym niby jest ten D15B...jakims kosmicznym silnikiem, czy relikwia, do ktorej sie trzeba modlic??:D

Couto
16-04-09, 14:45
ja bym szedł w D15B, a jak się dobrze trafi to seryjną szperę się w skrzyni znajdzie

taaa ... jakies 1-2% tych silnikow wychodzilo z seryjna skrzynia z LSD

sunnboy
16-04-09, 23:44
A czym niby jest ten D15B...jakims kosmicznym silnikiem, czy relikwia, do ktorej sie trzeba modlic??
no ba,jeszcze pytasz?:eek:

Kras
17-04-09, 08:03
A to sorry...nie wiedzialem:D:D:D

pawulon_
17-04-09, 21:58
z tym se nie zgodze ze se wysra bo ja jaos smgam i Vtec jest zdrowiutki



ale Ty masz dizla z gazem :D

whoytas
25-05-09, 19:23
wywal ten gaz montuj d15b JDM. amen